اضافه کردن میزهای کار ایستاده در منزل

اضافه کردن میزهای کار ایستاده در منزل - پویانو

اضافه کردن میزهای کار ایستاده در منزل

این ترفند های ساده را به کار بگیرید تا در هنگام کار با کامپیوتر یا انجام تکالیف زمان کمتری را مجبور باشید بنشینید:

مبلمان : مطالعات نشان می دهد که زندگی بدون تحرک امروزی مشکلات عدیده ای را برای افراد به وجود می آورد. شاید اخیرا این مطلب را شنیده باشید که “ نشستن ، نوعی مصرف دخانیات جدید است “  که نشان می دهد بی تحرکی به اندازه ی مصرف دخانیات می تواند مضر باشد و سلامت ما را به خطر بیندازد. تغییر وضعیت بدن از حالت نشسته به حالت ایستاده می تواند خون را به جریان بیندازد و طبق مطالعات انجام شده ، از بروز بیماری هایی چون دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی عروقی پیشگیری کند. در این مطلب راهکارهایی را ارائه می دهیم که چگونه می توانید این فضای کاری ایستاده را در اتاق کار خود در خانه به وجود بیاورید:

میزهای کار ایستاده
میزهای کار ایستاده

تصور کنید که یک معمار هستید: هر کسی که دانشکده های معماری را دیده باشد می داند که این میز های شیب دار شرایط بسیار راحت و خوبی برای کار به صورت ایستاده یا نشسته برایتان فراهم می کند. در حالی که اکثر مشاغل نیازی به خط کش T ، پاک کن برقی یا میز کج ندارند ؛ این ویژگی که می توانید در حالی که روی صندلی نشسته اید و یا اینکه ایستاده کار انجام دهید به شما کمک می کند وسایل دور و برتان را در هنگام کار به راحتی جا به جا کنید. باید بگوییم که معمولا ما صندلی های خیلی راحتی در بازار برای خرید پیدا نمی کنیم، به طوری که در بیشتر موارد پس از 20 دقیقه نشستن روی آن ها احساس خستگی می کنیم.

e2

یک میزهای کار ایستاده خارج از اتاق کار خود در خانه قرار بدهید:

اگر می توانید بخش عمده ای از کارتان را با لپ تاپ انجام دهید ، نیازی نیست که این محل کار ایستاده ی خود را زیادی شلوغ و درهم و برهم کنید. به راحتی می توانید یک میز ساده در خارج از اتاق کار خود قرار بدهید و این کار برای اینکه تنوعی بین محیط خود در طول روز ایجاد کنید و قدم های بیشتری را بین فضاها طی کنید ،‌ فوق العاده است. هم چنین در این حالت ممکن است شما ویویی از منظره ی بیرون داشته باشید که در اتاق کارتان امکان آن وجود نداشت و این به شما انگیزه می دهد تا بین کار بلند شوید ، قدمی بزنید و بیشتر بایستید.

میزهای کار ایستاده
میزهای کار ایستاده

مناسب برای خانه های کوچکتر: حتی اگر خانه ی کوچکی هم داشته باشید می توانید این ترفند را اجرا کنید. یکی از این راهکار ها همین میز ساده ی کوچکتاشو است که در زمانی که از آن استفاده نمی کنید می توانید آن را جمع کنید تا فضا را اشغال نکند.

میزهای کار ایستاده
میزهای کار ایستاده

نصب چند میز در سطح مختلف روی دیوار: این ایده به ویژه برای فضاهای کوچکتر می تواند مناسب باشد به علاوه ی اینکه زیبا و منحصر به فرد است. میز ها را می توانید با استفاده از براکت به دیوار نصب کنید. هم چنین معلق بودن این میز ها باعث می شود که فضا بزرگتر به نظر برسد. و یا اینکه می تونید از براکت ها و پایه های با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده کنید و ارتفاع میز را در هنگام کار با آن و اینکه می خواهید بنشینید یا بایستید ، تنظیم کنید.

میزهای کار ایستاده
میزهای کار ایستاده

ترفند ترکیب میزهای دو سطحی: تعداد افرادی که می خواهند تمام مدت در طول کار خود سر پا بایستند زیاد نیست ، پس داشتن جایی برای نشستن می تواند راه حل خوبی باشد. این میز با ارتفاع دو برابر به عنوان سطح کار در زمان ایستاده تعبیه شده است ، اما میز دیگر که به سبک سنتی ساخته شده است به فرد اجازه می دهد بتواند کار خود را در حالت نشسته نیز انجام بدهد.

 

مطالب پیشنهادی:

کاغذدیواری های جذاب و زیبا برای اتاق کودکان

پنجره یا نور گیر سقفی

ایده های طراحی فضای نشیمن به سبک اسکاندیناوی

 

منبع: houzz

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو

 

نظرات (2)

[…] اضافه کردن میزهای کار ایستاده در منزل […]

[…] اضافه کردن میزهای کار ایستاده در منزل […]