کاغذ دیواری های جذاب و زیبا برای اتاق کودکان

کاغذ دیواری های جذاب و زیبا برای اتاق کودکان

کاغذ دیواری: برای تغییر دکوراسیون اتاق کودکتان و نو نوار کردن آن نگاهی به مغازه های فروش کاغذدیواری بیندازید. در این مطلب ما نمونه هایی زیبا از کاغذ دیواری اتاق کودکان را جمع آوری کرده ایم تا با دیدن آن ها بتوانید کار خود را شروع کنید. در اینجا ایده های عالی برای انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق دخترها و پسرها و فضای بازی مشترک آنها می بینیم:

1

2

3

4

5

6

طرح های هندسی شلوغ ، حیوانات و الگوهای سرگرم کننده روی پس زمینه ای از رنگ های نرم می تواند گزینه ای جذاب باشد و جرقه ای برای تخیلات کودک شما و رویاهایشان. می توانند تصور کنند یک مربی برای دلفین های شاد هستند و یا خلبان یک هلی کوپتر.

 

7

یک حاشیه ی جالب سرگرم کننده در رنگ های مکمل ، می تواند یک طرح راه راه قوی را بشکند و به علاوه در زمان های بعد ، با بزرگ تر شدن کودک و عوض شدن سلیقه ی او ، به راحتی و به سرعت می توان این نوار را تغییر داد و مثلا یک طرح هندسی جدید جایگزین آن کرد.

 

8

9

11

10

بیشتر دختر بچه ها عاشق طرح های عجیب و غریب از گل های فانتزی هستند. از اینکه یک طرح گل دار بسیار چشم گیر مانند این نمونه یا دیگر شکل های موجود در بازار انتخاب کنید ، نهراسید. نکته این است که به سراغ رنگ های متناظر بروید با طرح های ریز کمرنگ روی آن مثل خال خالی یا راه راه با خط های باریک ؛ و یا موتیف گل های کوچک با فضاهای خالی زیاد برای تنفس چیدمان.

 

12

 

13

البته شما می توانید از مشاور دکوراسیون و فروشنده ی فروشگاهی که کاغذ دیواری خود را از آن خریداری می کنید نیز کمک بخواهید تا شما را برای انتخاب بهترین نوع ، طرح و رنگ کاغذ دیواری مورد علاقه ی فرزندتان و رنگ آمیزی مناسب برای دیگر دیوار های باقی مانده ی فضا راهنمایی کنند و به این ترتیب شما مطمئن شوید که ترکیب درستی را ایجاد کرده اید و دیوار های دیگر مطابقت کامل را با ویژگی های دیوار کاغذ دیواری شده دارند.

 

منبع: home-designing