نمونه ها و کاربرد درب کابینت با روکش ممبران

نمونه ها و کاربرد درب کابینت با روکش ممبران

نمونه ها و کاربرد درب کابینت با روکش ممبران : روکش ممبران برای کابینت آشپزخانه ، همچنین به عنوان روکش بادکنک شناخته می شود ، محصولی است که به شما کمک می کند خانه خود را با ظاهر مات و آرامش چوب تجدید کنید. شما می توانید این محصول سالم را در کابینت آشپزخانه ، کابینت حمام و نیازهای کابینت خانه خود انتخاب کنید. علاوه بر همه این موارد ، روکش های غشایی نقش موثری در دکوراسیون منزل شما خواهند داشت زیرا با واحدهای تلویزیونی ، مبلمان و کالاهای خانگی سازگار هستند.

درب کابینت با روکش ممبران

روکش های غشایی از نظر تعداد مدل ها نیز کاملاً کافی است. از آنجا که در کشور ما بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، یک مدل مناسب برای شما در کاتالوگ ها یافت می شود. در اینجا ، ابتدا باید خواسته ها و سبک خود را تعیین کنید ، و سپس با توجه به سازگاری با کالاهای خانگی خود ، بین مدل های پوشش غشایی انتخاب خود را انجام دهید.

روکش ممبران چیست؟     

روکش ممبران چیست؟     

روکش ممبران انواع کابینت است که با چاپ PVC روی MDF ایجاد می شود. این یک عامل مهم در ساخت کابینت است ، به خصوص که تنوع رنگ و مدل نامحدود است. این یک محصول سالم و غیر سرطان زا است.

درهای ممبران یکی از پرکاربردترین انواع کابینت در کشور ما شده است ، به ویژه به دلیل موفقیت آنها در گزینه ها و طراحی مدل. نرمی آنها علاوه بر خواص براق و مات ، از جمله عناصری است که غشاء را از نظر طراحی تقویت می کند.

کابینت ممبران

ویژگی های درهای روکش ممبران

درب ممبران نسبت به سایر گزینه های درب کابینت ویژگی های خاص خود را دارد. ما می توانیم ویژگی هایی را که قبل از انتخاب باید بدانید به شرح زیر لیست کنیم:

 

مدل ها ، رنگ ها و گزینه های فراوان

 

همچنین برای کارهای طراحی خاص مناسب است

 

دوام بیشتری نسبت به روکش های اکریلیک دارد.

 

تمیز کردن روکش های غشایی راحت تر است.

 

روکش های غشایی نسبت به روکش های اکریلیک عمر کوتاه تری دارند.

 

این ماده سالم است ، حاوی خواص سرطان زا نیست.

کابینت کلاسیک ممبران

ویژگی هایی که در بالا برای شما ذکر کردیم در قالب مقایسه روکش های اکریلیک و روکش های غشایی ساخته شده است. هنگام انتخاب مواد کابینت برای آشپزخانه یا حمام ، باید با در نظر گرفتن این ویژگی ها مناسب ترین انتخاب را برای خود انتخاب کنید.

محاسبه قیمت روکش ممبران

قیمت روکش ممبران با توجه به جنس ، مدل و حوزه کاربرد متفاوت است. با این حال ، برآورد یا قیمت متوسط ​​می تواند انجام شود.

کابینت مدرن آشپزخانه

نمونه های کاربرد پوشش غشایی برای کابینت آشپزخانه 

کنجکاو ترین و علاقه مندترین مطالعات همیشه نمونه بوده اند. اینها نمونه هایی هستند که افرادی که به دکوراسیون کمک می کنند و همچنین از آنها الهام خواهند گرفت ، با موفقیت در خانه های خود استفاده کرده اند.

در این بخش ، ما مدل ها و نمونه های پوشش غشایی را که با موفقیت در خانه ها و ادارات در ترکیه و خارج از کشور استفاده شده است ، گردآوری کرده ایم. در این مجموعه ، همراه با تیم معمار در خانه ، هر نمونه را انتخاب کرده ایم تا با ارائه گزینه هایی از سبک های مختلف و مدل های مختلف به شما کمک کند. با بررسی نمونه های زیر ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام مدل را برای خانه خود می خواهید و مطالعات مشابه را از ما درخواست کنید.

استفاده از روکش ممبران در دکوراسیون داخلی خانه

در استفاده از غشاها باید عواملی را در نظر گرفت. روکش ها باید دور از گرمای زیاد و نور مستقیم خورشید نگهداری شوند. در تمیز کردن روکش ها نباید از موادی مانند رقیق کننده و سفید کننده استفاده شود. این شرایط به پوشش آسیب می رساند و باعث می شود تا به سرعت از بین برود. برای اینکه روکش های غشایی به سرعت فرسوده نشوند ، باید عملکرد هود را در حین پخت و جوش متوقف کنیم.

در این محتوا ، ما سعی کردیم اطلاعاتی در مورد درهای کابینت ممبران به شما ارائه دهیم. ما سعی کردیم در مورد ماژول محاسبه قیمت و قیمت پوشش غشایی و چگونگی ظاهر آن در خانه شما با مثالهایی به شما اطلاع دهیم. امیدواریم مطالب مفیدی برای شما بوده باشد. هر زمان که بخواهید می توانید سوالات خود را در مورد این موضوع با تیم معماری و دکوراسیون داخلی ما در میان بگذارید و هر زمان که بخواهید می توانید سوالات و نظرات خود را به راحتی برای پویانو  ارسال کنید.

کابینت ممبران

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو