سایت پویانو-میز کار

میزهایی برای دفتر کار خانگی

سایت پویانو-میز کار
سایت پویانو-میز کار

مبلمان: برخلاف دفاترعادی، یک دفتر کار خانگی باید متناسب با شخصیت شما طراحی گردد تا پاسخگوی نیازهای فردی هر شخص باشد. در این جا دو عنصر مرکزی وجود دارد که باعث می شود طراحی یک دفتر کار خانگی برای کار کردن موثر به شما کمک کند؛ صندلی و میز کار. میزها باید متناسب با ابعاد فضایی که در اختیار دارید انتخاب شوند، اما آن ها هم چنین باید با هدفی که در نظر دارید نیز تناسب داشته باشند.

1.ایجاد فضای ذخیره

سایت پویانو-میز کار
سایت پویانو-میز کار

مرتب نگه داشتن لوازم کاری در یک دفتر خانگی، بیشتر از هر جای دیگری که می توانید در پایان روز دفتر کار خود را بسته و کنار بگذارید، یک مساله مهم است. اگر یک میز “باز” برای اتاق خودد انتخاب کرده اید که به شما اجازه می دهد تمام وسایلتان را ببینید، در این جا نیازی به فضای ذخیره اضافی نخواهید داشت. در یکی از سمت های زیر میز باید فضایی برای یک یا دو کشوی قابل قفل شدن تعبیه شود.

سایت پویانو- میز کار
سایت پویانو- میز کار

در این جا تعدادی میز کار با ویژگی های خوب وجود دارد که در زیر آن ها قسمت های ذخیره تعبیه شده و برای نگه داری وسایل مطلوب می باشند. اگر برای داشتن فضای کار در خانه خود تحت فشار بوده و با کمبود جا مواجهید، به عنوان مثال اگر فضای کارتان در اتاق میهمان واقع شده است، پس از یک کمد با میزی که در آن مخفی شده و با کشیدن به سمت بیرون میز در جای خود قرار می گیرد، استفاده نمایید تا در فضا نیز صرفه جویی کنید.

سایت پویانو-میز کار
سایت پویانو-میز کار

برای دفاتری که یک دیوار برای یک میز کار وسیع در نظر گرفته شده است، اطمینان حاصل کنید که در هر دو طرف میز کشو و یا قفسه تعبیه شده باشد. و برای یک روش موثر، باارزش و ساده در زیر میز مجموعه ای از کمدهای ذخیره را جای دهید.

2.قابلیت تنظیم

سایت پویانو- میز کار
سایت پویانو- میز کار

اگر طیف وسیعی از کارها را در خانه انجام می دهید، قابلیت تنظیم میز کار برای انجام وظایف مختلف یک مزیت به حساب می آید. میزی که بتواند برای قرارگیری لپتاپ به صورت تخت قرار گرفته و برای انجام ترسیمات زاویه دار شود، مفید می باشد اما مطمئن شوید میزی را انتخاب می کنید که در موقعیت صحیح خود، ایمن و بدون لغزش قرار می گیرد.

3.میز شفاف

سایت پویانو- میز کار
سایت پویانو- میز کار

ذهن خود را روشن نگه دارید تا زمان پرباری را هنگام کار در دفتر خانگی برای خود فراهم آورید. برای دستیابی به این مورد، از میز کاری با صفحه شیشه ای در بالای آن استفاده کنید. میز شفاف مانع ایجاد آشفتگی شده و این به نوبه خود می تواند به شما کمک کند تا بر روی وظیفه و کار خود تمرکز کنید. هم چنین اگر فضای کار شما با فضای دیگری مشترک باشد، این میز با دکوراسیون موجود به خوبی ترکیب شده و در فضا زیاد خودنمایی نخواهد کرد.

4.میز دو طبقه

سایت پویانو- میز کار
سایت پویانو- میز کار

میزی با دو طبقه به شما کمک می کند که کار خود را تقسیم کنید. اگر از میزتان برای کارهای خلاقانه استفاده می کنید، این میز به شما کمک خواهد کرد کار خود را جداگانه دسته بندی کنید. تقسیم طبقات میز به شما اجازه می دهد یک یا دو بخش میان سطوح میز برای قرار دادن لوازم ضروری داشته باشید. از طبقه بالایی برای نگه داری وسایلی مانند ساعت رومیزی در سطح چشم خود استفاده کنید.

5.میز L شکل

سایت پویانو- میز کار
سایت پویانو- میز کار

میزهایی با فرم L فرصت های بسیاری را فراهم می آورند که میزهای کار معمولی نمی توانند. یک میز L مانند، دو فضای کاری جداگانه ایجاد می کند که برای کسانی که به طور مشترک با هم کار می کنند مطلوب می باشد. اگر از دفتر کار خانه خود برای ملاقات با مشتری هایتان نیز استفاده می کنید، این میز می تواند برای شما مفید واقع شود. به یاد داشته باشید که یک میز کار T شکل نیازی نیست که یک واحد مجزا از مبلمان باشد و می توانید نمایی از قطعات چندگانه خلق کنید.

 

مطالب پیشنهادی:

اضافه کردن میزهای کار ایستاده در منزل

میز کامپیوتر های مدرن که سبک را به منزل می آورند

میزهای جالبی که باعث می شود از کارتان لذت ببرید!

 

منبع: homedit

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو|محمدیان