طراحی میز تحریر

آیا میزهای سنگینی که در دفاتر اداری و خانه ها استفاده می شد را به خاطر دارید. میز های غالبا چوبی و بسیار سنگین که قابلیت های فراوانی را برایمان ارائه نمی دادند و از لحاظ بصری هم سنگینی داشتند و با حجم بزرگ خود فضای زیادی از منزل را اشغال می کردند. این میزها بنا بر مقتضیات زمان خودشان بوده اند. اما امروزه طراحی میز کار دچار تغییر و تحولات فراوان شده و نکات بسیار بیشتری در طراحی میز های امروز مد نظر است. در این میز ها اغلب جایی برای قرار دادن لوازم تحریر ، نوت بوک و غیره تعبیه شده است و بسیار کاربردی تر شده اند ، علاوه بر این از لحاظ زیبایی شناسی نیز سعی می شود میز های متناسب و با حجم مطلوب و ظرافت تمام طراحی شوند تا عضوی جذاب از دکوراسیون اتاق و منزل شما به نظر برسند.آنچه که در این مطلب مشاهده می کنید نمونه هایی از طراحی منحصر به فرد میزهای مدرن امروزی است  و اینکه فضاهای کاری نیز تا چه حد می توانند خوش سبک و زیبا باشند:

طراحی میز تحریر
طراحی میز تحریر

این میز فوق العاده ساده است و در طراحی آن قرار دادن محفظه های گوناگون برای نگه داری وسایل مد نظر بوده است.میز دارای یک فرم تمیز است و بدون اینکه حواس را به خود جلب کند به خوبی در دکور می نشیند. قفسه هایی ساده نیز در دو طرف آن قرار داده شده است.

طراحی میز تحریر
طراحی میز تحریر

این میز مدرن به ویژه برای کسانی طراحی شده است که بیشتر از وسایل الکترونیکی عصر مدرن استفاده می کنند. میز دارای شارژر ، کانکت و محفظه ی نگهداری وسایل است که در سطح زیرین آن مخفی است. این ویژگی باعث می شود که دسترسی آسان به وسایل مورد نیازتان در حین کار داشته باشید و در عین حال فضای کاری خود را مرتب نگه دارید ؛ مسئله ای که در بسیاری موارد مشکل ساز است.

طراحی میز تحریر
طراحی میز تحریر

این میز شیک و ساده و به سبک mid-century که توسط نازنین کمالی طراحی شده است ، با فضاهای ساده ی امروزی بسیار متناسب است و چه از لحاظ بصری و چه لحاظ حجمی که اشغال می کند بسیار سبک و جمع و جور است. میز دارای یک کشوی ساده ی سفید رنگ هم در قسمت زیرین آن است که هم کنتراست خوبی ایجاد می کند و هم محفظه ای برای نگه داری لوازم کاری است.

طراحی میز تحریر
طراحی میز تحریر

فوق العاده! طراح مبلمان دانمارکی آمریکایی ؛  jens Risom یک طراح نمونه در زمینه ی طراحی مبلمان mid-century است. او این میز ساده و چوب آلبالویی را به منظور یک میز تحریر ساده ی منحصر به فرد طراحی کرده است.

طراحی میز تحریر
طراحی میز تحریر

عناصر کلاسیک و مدرن برای فرم دادن به یک میز سبک وزن و مناسب برای انجام کارهای روزانه ترکیب شده اند. محور میانی که در واقع سطح کار میز است از یک سطح متفاوت با بقیه ی میز و به رنگ سفید براق استفاده شده است.

طراحی میز تحریر
طراحی میز تحریر

میز ساده ی براق با پایه های استیل با کشوی اسلایدی که این ویژگی آن باعث می شود برای فضاهای کوچکتر مناسب باشد.

 

منبع: home-designing

گرداوری در تحریریه پویانو | نبیلو

مطالب پیشنهادی:

میزهای جالبی که باعث می شود از کارتان لذت ببرید!

دفاتر اداری و ایستاده کار کردن

دکوراسیون با مبلمان مکعبی