طراحی داخلی آژانس هواپیمایی با مبلمان ساخته شده از قطعات هواپیما !

طراحی داخلی آژانس هواپیمایی با مبلمان ساخته شده از قطعات هواپیما!

طراحی داخلی آژانس هواپیمایی با مبلمان ساخته شده از قطعات هواپیما !

تعجب نکنید! خلاقیت که حد و مرز نمی شناسد. ایده های جالب و حتی عجیبی که شاید به ذهن هیچ کس نرسند، می توانند رمز موفقیت طراحان و کارفرمایانی باشند که آن ها را برای اولین بار به کار می گیرند. افرادی که همیشه از بقیه جلوتر هستند و کلیشه ها را کنار می زنند، افراد صاحب سبکی می شوند که امضایشان روی کارشان دیده می شود. ما پیش تر هم درباره طراحی داخلی آژانس هواپیمایی برای شما مطالبی تهیه کرده بودیم، اما این یک موضوع کاملا جدید است! با به کار بردن ایده های این مطلب، شما صاحب آژانسی می شوید که تصویرش در ذهن مشتریان ثبت خواهد شد. اگر دوست دارید با چند و چون استفاده از قطعات هواپیما در دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی آشنا شوید، همراه پویانو باشید.

 مبلمان ساخته شده از قطعات هواپیما!

فکر نمی کنم کسی پیش از این به شما گفته باشد که می توانید از قطعات هواپیما برای اجرای طراحی داخلی آژانس هواپیمایی خود استفاده کنید. بله، این ایده مبتکرانه و صد البته عجیب و غیر منتظره، چیزی است که می تواند دکوراسیون داخلی آژانس شما را از دیگر آژانس های هواپیمایی متمایز کند. چطور؟ شاید خیلی ساده و سهل الوصول نباشد، برایتان خرج بردارد و نیاز به خلاقیت داشته باشد، اما برگ برنده شماست، پس آن را از دست ندهید.

دکوراسیون داخلی آژانس شما را از دیگر آژانس های هواپیمایی متمایز کند.

اگر با هواپیما مسافرت کرده باشید، احتمالا اطلاعاتی نسبی درباره ساختار هواپیما و قطعات آن دارید. لازم نیست زیاد به دانش طراحی هواپیما و مهندسی آن وارد باشید تا ایده های ما را درک کنید. قرار نیست هواپیما طراحی کنید، بله قرار است قطعاتی که در هواپیما به کار می روند را در طراحی داخلی فضایی به کار ببرید که به نوعی با هواپیما و سفرهای هوایی در ارتباط است. بله، آژانس هواپیمایی.

طراحی هواپیما و مهندسی آن وارد باشید

طراحی یعنی پیاده کردن ایده های جدید، نه صرفا تبعیت کردن از قوانین، استانداردها و کلیشه هایی که بر ذهن اکثریت حکمرانی می کنند. به نظر شما فرق یک دکوراسیون خارق العاده با یک دکوراسیون عادی چیست؟ زیبایی بی نظیر؟ عملکرد بالا؟ هر دو؟ هیچ کدام؟ من که گزینه آخر را انتخاب می کنم. وقتی از یک دکوراسیون مناسب حرف زده می شود، منظور، دکوراسیونی است که در عین عملکردی بودن، زیبا هم باشد، اما قضیه درباره دکوراسیون خارق العاد فرق می کند. دکوراسیون خارق العاده، دکوراسیونی است که شما را حیرت زده کند.

دکوراسیون خارق العاده، دکوراسیونی است که شما را حیرت زده کند.

به تصویر بالا نگاهی بیندازید. به خوبی می توان فهمید که این میز از قطعات بدنه هواپیما ساخته شده است. حالا نگاهی به تصاویر بعدی بیندازید.

این میز از قطعات بدنه هواپیما ساخته شده است

می بینید که بدنه و پنجره های هواپیما به شکل طاقچه در آمده اند. حتی پشت پنجره ها نورپردازی هم شده تا به نظر برسد در آن سویشان آسمان قرار دارد. از این جذاب تر هم امکان دارد؟

حتی پشت پنجره ها نورپردازی هم شده تا به نظر برسد

آن بخش هایی از هواپیما که شاید شما هیچ ازشان سر در نمی آورید هم می توانند در طراحی مبلمان به کار بروند. تصویر بالا، گواه این اعداست.

در لاین بین صندلی های هواپیما حرکت می کنند را دیده اید

حتما شما هم میزهای سیاری که در لاین بین صندلی های هواپیما حرکت می کنند را دیده اید. همین میزها را می توان با کمی تغییر در طراحی داخلی آژانس هواپیمایی به کار برد، همان طور که در تصویر بالا مشخص است.

می توانید پنجره های هواپیما را به قاب عکس تبدیل کنید

شما می توانید پنجره های هواپیما را به قاب عکس تبدیل کنید. به تصویر بالا نگاه کنید تا متوجه شوید چطور.

از رنگ زدن قطعات نترسید.

از رنگ زدن قطعات نترسید. به هر حال، شما می توانید آن ها را با هر تغییری که دوست دارید، مواجه کرده و برای طراحی داخلی آژانس خود به کار ببرید، اما به شرطی که آن قدر عوض نشوند که ماهیت اصلیشان را از دست بدهند. در تصویر بالا از رنگ زرد برای تغییر قطعه استفاده شده است.

با پنجره های هواپیما چه کارها که نمی توان کرد!

با پنجره های هواپیما چه کارها که نمی توان کرد! در تصویر بالا می بینید که یک پنجره به شکل ساعت در آمده است.

بقیه تصاویر را نیز ببینید تا ایده های متنوع تری به دست آورید.

با پنجره های هواپیما چه کارها که نمی توان کرد!

صندلی مدیریتی ساخته شده از قطعات هواپیما

صندلی استراحت ساخته شده از قطعات هواپیما

آباژور ساخته شده از قطعات هواپیما

میز مدیریتی سبک صنعتی

استفاده از قطعات هواپیما در دکوراسیون آژانس

نورپردازی با قطعات هواپیما

مبلمان ساخته شده با قطعات هواپیما

مبلمان ساخته شده با قطعات هواپیما

این تصاویر و ایده ها، تنها تعدادی از کارهایی هستند که شما می توانید با قطعات هواپیما انجام دهید. ایده شما چیست؟ حتما فکرهای بکری نیز به ذهن شما خواهد رسید که شاید از نظر بقیه دور بماند. موفق باشید.

 

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری