دکوراسیون پاییزی با تنه درخت

سایت پویانو-دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون پاییزی با تنه درخت

دکوراتیو: هنگامی که در مورد فصل پاییز یا زمستان فکر می کنید، بدون شک تصویر ذهنی شما شامل آتش و هیزم نیز خواهد بود. در دهه های گذشته، استفاده از عناصر طبیعی در دکوراسیون بسیار محبوب گشته است، بنابراین به دنبال این روند به شما نشان خواهیم داد چگونه از یک کنده درخت در دکوراسیون خانه خود بهره بگیرید. به دلیل جلوه بسیار خیره کننده تنه درخت، استفاده از این عناصر در طراحی داخلی بی نظیر خواهد بود.

سایت پویانو-دکوراسیون پاییزی
سایت پویانو-دکوراسیون پاییزی

با استفاده از تنه درختان می توانید یه قطعه برای کنار مبلمان و لوازم خود بسازید. البته قطع کردن درختان زیاد اتفاق نمی افتد اما مکان های بسیاری وجود دارد، مانند کارخانه های چوب بری یا توزیع کنندگان محصولات چوبی، که می توانید قطعه مورد نظر خود را یافته و خریداری نمایید. بعد از تهیه تنه درخت، می توانید از آن در چند راه مختلف استفاده کنید. آن را رنگ کرده و پوست آن را جدا کنید؛ هرچند زیبایی واقعی در ظاهر طبیعی آن نهفته است. در ادامه به نمونه هایی می پردازیم که استفاده از آن ها در دکوراسیون خانه، به سبک آن کمی گرما و بافت می بخشد.

1. استفاده به عنوان میز عسلی

سایت پویانو-دکوراسیون پاییزی
سایت پویانو-دکوراسیون پاییزی

اطمینان حاصل کنید که تنه درخت را قبل از آوردن به خانه، برای چند هفته در یک جای گرم خشک نموده اید. هنگامی که خشک و تمیز است، دو گزینه پیش روی شما قرار می گیرد: پوست روی آن را جدا کنید یا آن را به حال خود باقی بگذارید. که حالت دوم آن طبیعی و زیباتر خواهد بود. به هر حال هنوز تنه جلا نخورده است از این رو یک عنصر روستایی جذاب خواهد بود. آن را با رنگ های روشن ترکب کرده و از پارچه های نرم در پیرامون آن استفاده کرده و در نهایت آن را کنار مبل یا صندلی خود قرار دهید تا منزل شما را دنج، خودمانی و گرم تر نماید.

2.استفاده به عنوان میز کنار تخت

سایت پویانو-دکوراسیون پاییزی
سایت پویانو-دکوراسیون پاییزی

از خواب برخاستن در محیطی که با طبیعت احاطه شده است، به معنای واقعی کلمه بسیار دلپذیر خواهد بود. اگر از این ایده لذت می برید، می توانید از تنه درخت به عنوان میز کنار تخت خود استفاده نمایید. آن را درست در کنار تخت خواب خود جای دهید تا بتوانید وسایل ضروری مانند کتاب، عینک، گلدان یا یک ساعت رومیزی را نیز روی آن قرار دهید. به همین آسانی که به نظر می رسد، یک میز زیبا خواهید داشت.

3.استفاده به عنوان یک قطعه مستقل

سایت پویانو-دکوراسیون پاییزی
سایت پویانو-دکوراسیون پاییزی

این مورد می تواند بسته به این که کجا آن را قرار می دهید، فرصت های بسیاری را برای شما فراهم آورد. ممکن است آن را در راهروی ورودی قرار دهید، جایی که پس از ورود به خانه می توانید کیف خود را روی آن بگذارید یا در گوشه ای از اتاق نشیمن برای قرارگیری یک گلدان زیبا یا حتی در محیط بیرونی در پاسیو، کنار فضای غذاخوری. اهمیتی ندارد که آن را کجا جای می دهید، بدون شک این قطعه با رنگ طبیعی و فریبندگی ظاهر روستایی خود حس یک فضای گرم و دنج را به شما القا خواهد کرد.

 

مطالب پیشنهادی:

پایه چترهایی که روزهای بارانی را زیبا تر می کنند

دکوراسیون با مبلمان مکعبی

دکور دیوار های داخلی ، قفسه های معلق

 

 

منبع: homedit

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو|محمدیان