پایه چترهایی که روزهای بارانی را زیبا تر می کنند

پایه چترهایی که روزهای بارانی را زیبا تر می کنند

پایه چترهایی که روزهای بارانی را زیبا تر می کنند

پایه چترهایی که روزهای بارانی را زیبا تر می کنند

مبلمان و لوازم: پایه چتر از آن دست لوازمی است که ممکن است شما فکر کنید به آن نیازی ندارید اما مطمئن باشید اگر یکی از آن ها را داشته باشید همیشه از آن ها استفاده خواهید کرد. پس خودتان را راضی کنید و پیش از رسیدن روزهای بارانی یکی از آن ها را برای خانه ی خود خریداری کنید. اگر بخواهید ، شما حتی می توانید خودتان یکی از آن ها را بسازید. برای گرفتن ایده هایی از پایه چترهای زیبا و شیک این مطلب از پویانو را دنبال کنید:

u1

طناب های کنفی که بیشتر در وسایل و لوازم گربه های خانگی به کار می رود ، به این دلیل که گربه ها دوست دارند با سطح زبر آن خود را بخارانند ؛ می تواند یکی از راه های ساختن پایه چتر باشد. پس بدانید که اگر می خواهید یک پایه چتر با کنف بسازید و گربه ی خانگی هم دارید این نهایتا ترکیبی زیرکانه خواهد بود. برای ساخت آن نیاز به یک گلدان شیشه ای بلند ، چسب حرارتی تفنگی و مقداری کنف خواهید داشت. شروع به چسباندن کنف کنید و لایه لایه که پیش می روید چسب را اضافه کنید.

u2

شاید شما در اطرافتان بتوانید ظروف یا گلدانی را پیدا کنید که مثل یک سطل بلند است. بعد از اینکه کمی آن را تزئین کردید می توانید از آن به عنوان پایه چتر استفاده کنید. کار بسیار ساده ای است. رنگ اسپری مورد علاقه ی خود را خریداری کنید ،‌ ترکیب پیشنهادی ما رنگ های آبی کاربنی و طلایی است که واقعا شیک و زیبا به نظر می رسد. از نوار روبان یا شابلون هم برای طرح انداختن روی آن می توانید استفاده کنید.

چتر
چتر

شما حتی می توانید این کار را با وسایل دور ریختنی مثل لوله های مقوایی بزرگ انجام دهید. یک طرح پاییزی و بارانی مثل این نمونه ی زیبا روی آن پیاده کنید.

u4

با چند قطعه ی بدون استفاده ی  ام دی اف می توانید یک مکعب مستطیل به عنوان پایه ی چتر بسازید و بعد به شیوه های جذاب متنوعی که وجود دارد آن را با سلیقه ی خودتان تزئین کنید. در اینجا یک تزئین بسیار ساده صورت گرفته و با چهار گوشه ی طلایی انجام شده است.

چتر
چتر

این پایه چتر با استفاده از یک کفه ی چوبی ، نوار چوب و یک توری سیمی ساخته شده است که ظاهری ساده را برای خانه ای به سبک راستیک فراهم می کند.

 

پایه چترهای بسیار زیبا و شیک هم وجود دارند  که شما می توانید آن ها را خریداری کنید و کاملا متفاوت از نمونه هایی است که در بالا توضیح داده شد.

u6

این نمونه ای ساده و ظریف از پایه چتر ها و نوعی از لوازمی است که به راحتی در کنار دیگر وسایل خانه ی شما می نشیند بدون اینکه اضافی یا مزاحم به نظر برسد.

چتر

این پایه ی نیمه استوانه زمانی که به آن نگاه می کنید ناقص به نظر می رسد و به گونه ای طراحی شده که بتواند روی دیوار نصب شود و فضای کمی را اشغال کند.

u8

این نمونه پایه چتر هم می تواند کمی تازگی و طراوت سبزی را به ورودی خانه ی شما بیاورد. این یک باکس شیشه ای است که داخل چمن مصنوعی قرار گرفته است که اگر چه غیر طبیعی است اما تاثیر خود را می گذارد.

u9

u10

چتر

u12

چتر

چتر

 

مطالب پیشنهادی:

کاردستی های ساده که برای این پاییز ی توانید انجام دهید

دکوراسیون داخلی پاییزی برای خانه ی شما

 

 

منبع: homedit

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو

نظرات (1)

[…] پایه چترهایی که روزهای بارانی را زیبا تر می کنند […]