انواع صندلی ناهار خوری مشکی برای چیدمان میز غذاخوری : قسمت سوم

انواع صندلی ناهار خوری مشکی برای چیدمان میز غذاخوری : قسمت سوم

انواع صندلی ناهار خوری مشکی برای چیدمان میز غذاخوری : قسمت سوم  : آیا شما هم به دنبال ست صندلی ناهارخوری هستید که بدون دردسر با هر تم ظروفی که انتخاب می کنید تکمیل شود؟ این پست صندلی‌های ناهار خوری مشکی را در کانون توجه قرار می‌دهد – روکش‌های مشکی همه‌کاره، ظریف هستند و مطمئناً با طیف گسترده‌ای از تم‌های دکوراسیون اتاق ناهارخوری هماهنگ هستند. ما موارد دلخواه خود را از سراسر وب انتخاب کرده ایم، از صندلی های ناهار خوری سیاه و سفید مینیمال برای تنظیمات مدرن گرفته تا طرح های کلاسیک زیبا برای چیدمان میز غذاخوری سنتی. این راهنمای خرید حتی شامل چند انتخاب شیک برای مناطق ناهار خوری شما در فضای باز است! صندلی های ناهار خوری مشکی مناسب برای میز خود را در مطلب زیر بیابید :

صندلی های ناهار خوری سیاه وسط قرن: طراحی شده به عنوان یک بازتولید وفادار از صندلی نمادین Wishbone، این طرح زرق و برق دار جذابیت واقعاً جاودانه ای را برای هر اتاق غذاخوری ایجاد می کند. این ست شامل دو صندلی منطبق است که هر کدام از راش جامد با یک نشیمنگاه بافته شده ساخته شده است.

صندلی‌های میز ناهارخوری سیاه Bistro: صندلی‌های سبک Thonet و نئوکلاسیک فوراً از محیط‌های رستوران و کافه‌های دنج قابل تشخیص هستند، اما این لهجه‌های جذاب برای مکان‌های مسکونی نیز به همان اندازه مناسب هستند. این ست با تکیه گاه های چوب خمیده صاف و صندلی های عصایی طبیعی ساخته شده است.

صندلی ناهار خوری با بازوهای حصیری مشکی: با استفاده از این طرح صندلی ناهار خوری حصیری جذاب، با چیدمان ناهارخوری خود یک بیانیه غیرمتعارف را ایجاد کنید. هر کدام به طرز ماهرانه‌ای از نی‌های حصیری با دقت خم شده ساخته شده‌اند که با لاک سیاه ارتجاعی برای انعطاف‌پذیری طولانی مدت مهر و موم شده‌اند.

صندلی ناهار خوری چوبی مشکی حکاکی شده: اتاق غذاخوری خود را با تزئین آن با قطعاتی که کاملاً سبک شخصی شما را نشان می دهد، به قلب خانه خود تبدیل کنید. این طرح زرق و برق دار با یک الگوی جغد پیچیده در سرتاسر پشتی حک شده است که به همان اندازه شکوفا شده است که پاهای کابریول را تزئین می کند، که همه به رنگ سیاه ابریشمی تکمیل شده اند.

صندلی های ناهار خوری کانتری و یا لویی شانزدهم مشکی فرانسوی: این صندلی های زیبا به سبک لوئیس، جلوه ای تیره و دراماتیک از تم دکوراسیون کلاسیک کانتری فرانسوی ارائه می دهند. هر کدام دارای جزئیات حکاکی شده پیچیده، صندلی های روکش دار و تکیه گاه های عصایی بافته شده است. روکش‌های مشکی مضطرب زیبایی‌شناسی عتیقه‌ای جذاب می‌دهد.

صندلی های ناهار خوری خانه های مزرعه ای سفید و مشکی: مواد لوکس این صندلی های به سبک خانه های مزرعه را برای جذابیت ماندگار ارتقا می دهند. قاب چوب حکاکی شده از چوب ماهون جامد ساخته شده است، صندلی و پشتی آن با چرم تمام دانه ایتالیایی پوشانده شده است. تراش سر ناخن فولادی درخشش رضایت بخشی می دهد.

صندلی های ناهار خوری راه راه سفید و مشکی: با این صندلی های ناهار خوری راه راه سیاه و سفید که صندلی کاملاً روکش شده و روکش شده برای راحتی ماندگار، ظاهری تزیینی جسورانه ایجاد کنید. از این صندلی ها برای تاکید در هر انتهای یک میز بلند استفاده کنید یا روی یک مجموعه کامل برای هماهنگی کامل سرمایه گذاری کنید

صندلی های ناهار خوری سیاه و سفید: اثاثه یا لوازم داخلی با کنتراست بالا این صندلی ها را به ویژه چشم نواز می کند بدون اینکه ذره ای از ظرافت را از بین ببرد. پوسته بیرونی با رنگ مشکی پررنگ و قسمت داخلی با چرم مصنوعی سفید روکش شده است. کلاه های طلایی درخشش و زرق و برق را به شما می بخشد.

صندلی ناهار خوری چرم مصنوعی مشکی بافت: تودوزی از بالا تا پایین لبه های واضح این طرح صندلی مدرن شیک را نرم می کند. هر سطح به طرز مجللی در چرم مصنوعی طرح دار الماس پیچیده شده است که به طرز ماهرانه ای برای ظاهری مجلل طراحی شده است.

صندلی های ناهارخوری چرم مصنوعی مشکی: پایه های سورتمه راه حلی قوی و پایدار برای صندلی های اتاق غذاخوری ارائه می دهند. این مجموعه دوتایی با چرم مصنوعی بادوام روی صندلی‌های با انحنای ملایم برای راحتی و ارگونومی روکش شده است. ساختار سبک وزن امکان جابجایی آسان را فراهم می کند

صندلی ناهار خوری چرمی مشکی Moooi: صندلی بازویی فوق العاده دراماتیک Monster یکی از موارد مورد علاقه خانه طراحی لوکس Moooi است. تمام جزئیات، از پاهای خوش فرم گرفته تا بال‌های پشتی پهن، بزرگ‌تر از حد معمول جلوه می‌کنند. این صندلی ها از بالا به پایین با چرم مصنوعی الماسی پوشیده شده بر روی لایه های فوم مخملی پوشیده شده اند.

صندلی ناهارخوری هندسی مشکی چرم مصنوعی: جزئیات واضح این صندلی ناهارخوری را به مضامین دکور مدرن مینیمالیستی تبدیل کرده است. روکش صندلی از چرم مصنوعی با جزئیات الماس تافتی در امتداد بیرون، پایه‌های فولادی ضد زنگ با جلا دادن بالا برای درخشندگی درخشان ساخته شده است.

صندلی‌های ناهارخوری نقره‌ای و مشکی: یک شبح بالدار کلاسیک با جزئیات نقره‌ای مدرن برای چرخش تازه بر روی یک کلاسیک مطابقت دارد. این صندلی‌های پیچیده با روکش مخملی نرم، پشتی آن‌ها عمیقاً پوشیده شده و پشتی مجهز به یک دسته کششی راحت است.

صندلی ناهار خوری نقره ای و مخملی مشکی: پایه های پشتی متقاطع به این صندلی ناهارخوری زیبا شباهت خاصی می بخشد – جزئیات طراحی که حس فوق العاده ای را ایجاد می کند با توجه به اینکه پشتی صندلی قسمتی است که به راحتی قابل مشاهده است. رنگ مشکی و نقره ای برای تم های معاصر مناسب است.

صندلی های ناهار خوری مخملی طلایی و مشکی: روکش های مخملی و روکش های مخملی غنی این صندلی های ناهارخوری را برای چیدمان راحت اتاق غذاخوری جذاب می کند. پاهای طلایی زرق و برق می بخشد. هر ست شامل دو عدد صندلی می باشد.

صندلی های کناری ناهار خوری مخملی طلایی و مشکی: خطوط صاف به این صندلی های کناری اجازه می دهد تا چیدمان میز ناهارخوری پیچیده ای را بدون تحت الشعاع قرار دادن آن برجسته کنند. آیا به بررسی سایر پالت های رنگی فکر می کنید؟ این صندلی در طیف رنگی موجود است.

صندلی ناهار خوری مشکی و طلایی آدلر: صندلی ناهار خوری پر زرق و برق ماکسیم ساخته جاناتان آدلر دارای یک قاب براق است که در پشت به زیبایی متقاطع می شود. این صندلی در رنگ های نارنجی و کرم خنثی نیز موجود است. به دلخواه مخلوط و با هم مخلوط کنید.

صندلی‌های ناهار خوری مشکی مدرن: سطوح صاف این ست ناهارخوری را به یک راه‌حل عملی برای فضاهای فعال در فضای باز تبدیل می‌کند، هر صندلی در فصلی به فصل دیگر تمیز و نگهداری می‌شود. هر ست شامل دو صندلی همسان است.

صندلی های ناهار خوری در فضای باز از چوب ساج و مشکی: این صندلی های ناهار خوری مشکی در فضای باز با پایه های چوب ساج جامد بادوام و چوب دستی مصنوعی قابل بازیافت ارتجاعی ساخته شده اند، این صندلی های ناهار خوری مشکی برای دوام طراحی شده اند. با چرب کردن فصلی پاها زیبایی و عملکرد آنها را افزایش دهید.

میز و صندلی ناهار خوری مشکی در فضای باز: از هماهنگی بی دردسر در فضای باز با این ست ناهار خوری کامل لذت ببرید که هر قطعه به رنگ مشکی مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده است. برای ایجاد یک فضای ناهار خوری تازه و کاربردی در کنار استخر یا در حیاط خلوت استفاده کنید.

صندلی های ناهار خوری مشکی پاسیو با میز اقاقیا: با این ست مبلمان اعلای پاسیو متشکل از صندلی های حصیر مصنوعی مشکی و میز ناهار خوری زیبای اقاقیا، یک چیدمان غذاخوری خیره کننده در فضای باز ایجاد کنید. لهجه‌های چوب طبیعی باعث می‌شود این مجموعه احساس گرمی و دعوت‌کننده داشته باشد، مطمئناً سال‌ها لذت و سرگرمی در فضای باز را فراهم می‌کند.

 

 

مطالب مرتبط :

انواع صندلی ناهار خوری مشکی برای چیدمان میز غذاخوری : قسمت اول

انواع صندلی ناهار خوری مشکی برای چیدمان میز غذاخوری : قسمت دوم

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو