انواع صندلی ناهار خوری مشکی برای چیدمان میز غذاخوری : قسمت اول

انواع صندلی ناهار خوری مشکی برای چیدمان میز غذاخوری : قسمت اول

انواع صندلی ناهار خوری مشکی برای چیدمان میز غذاخوری : قسمت اول  : آیا شما هم به دنبال ست صندلی ناهارخوری هستید که بدون دردسر با هر تم ظروفی که انتخاب می کنید تکمیل شود؟ این پست صندلی‌های ناهار خوری مشکی را در کانون توجه قرار می‌دهد – روکش‌های مشکی همه‌کاره، ظریف هستند و مطمئناً با طیف گسترده‌ای از تم‌های دکوراسیون اتاق ناهارخوری هماهنگ هستند. ما موارد دلخواه خود را از سراسر وب انتخاب کرده ایم، از صندلی های ناهار خوری سیاه و سفید مینیمال برای تنظیمات مدرن گرفته تا طرح های کلاسیک زیبا برای چیدمان میز غذاخوری سنتی. این راهنمای خرید حتی شامل چند انتخاب شیک برای مناطق ناهار خوری شما در فضای باز است! صندلی های ناهار خوری مشکی مناسب برای میز خود را در زیر پیدا کنید

سادگی این طراحی را به ویژه سازگار می کند. این ست صندلی ناهار خوری دو نفره با یک صندلی و پشتی با خمیدگی ملایم برای ارگونومی رضایت بخش ساخته شده است..

چند نمونه انواع صندلی ناهار خوری مدرن مشکی Masters:

صندلی غذاخوری معروف Masters توسط فیلیپ استارک، سه شکل صندلی نمادین را در یکی ترکیب می کند، که برای طراحانی که تلاش می کنند فقط یکی از موارد مورد علاقه خود را انتخاب کنند، عالی است. این قطعه دارای یک پشت باز برای راحتی وزش است، دسته های پایینی که پشتیبانی معمولی را فراهم می کند. این صندلی ها می توانند تا چهار ارتفاع روی هم قرار گیرند.

صندلی ناهار خوری فلزی Magis Black: به دنبال چیزی قوی و مستحکم هستید که لبه مخصوصاً مدرن را حفظ کند؟ Chair_One نمادین توسط Magis از آلومینیوم دایکاست ساخته شده با پوشش پودری پلی استر ارتجاعی که در برابر خرد شدن و محو شدن مقاوم است. این صندلی بیانیه برای استفاده در داخل، خارج از منزل و مکان های تجاری مناسب است.

صندلی‌های ناهارخوری فلزی مشکی روی هم: صندلی‌های سبک تولیکس مکملی فوق‌العاده برای تم‌های دکوراسیون اتاق‌های غذاخوری روستایی و صنعتی هستند. این مجموعه از فلز بادوام با روکش مشکی براق ساخته شده است که در برابر آب و هوا و سایش برای مصارف داخلی یا خارجی مقاوم است. با این صندلی مشکی قابل تطبیق، محیط کافه‌ای جذاب را در هر مکانی ایجاد کنید..

صندلی‌های ناهارخوری مشکی مدرن Hay AAC: About a Chair مجموعه‌ای از صندلی‌های تحسین‌برانگیز است که توسط Hee Welling برای HAY طراحی شده است، هر قطعه به ابتدایی‌ترین اشکال برای جذابیت مدرن شیک طراحی شده است. صندلی زیبای AAC 26 دارای یک پوسته پلی پروپیلن صاف است که برای ارائه ارگونومی عالی، پایه فولادی با پوشش پودری پایداری عالی را تضمین می کند.

صندلی ناهار خوری بوک سیاه چوب: مجسمه سازی شده از بلوط جامد، صندلی ناهار خوری بوک یک طرح Ethnicraft بی انتها است که با مراقبت مناسب تا آخر عمر باقی خواهد ماند. هر کدام با یک لاک سیاه ابریشمی تکمیل شده اند که به دانه های چوب طبیعی اجازه می دهد تا با شفافیت بدرخشند. برای تکمیل تم های اتاق غذاخوری از مینیمالیستی مدرن تا اواسط قرن و بیشتر استفاده کنید.

صندلی ناهار خوری مشکی گرد: صندلی چشم نواز ری دارای یک صندلی کاملا گرد است تا جلوه ای بازیگوش را در هر مکانی ایجاد کند. این قطعه اثری نوآورانه از طراح سوئیسی برونو ری است، اولین صندلی است که با استفاده از یک تکنیک خاص ثبت اختراع برای اتصال چوب و فلز بدون استفاده از پیچ تولید شده است.

صندلی های ناهار خوری مدرن خاکستری و مشکی: یک تکیه گاه باز گسترده، پشتیبانی راحت را فراهم می کند در حالی که خنک، سبک و راحت باقی می ماند. این صندلی از این صندلی معاصر با تودوزی خاکستری برای ایجاد کنتراست به پایان رسیده است در حالی که به راحتی با طیف گسترده ای از تم های اتاق غذاخوری مدرن هماهنگ می شود.

صندلی های غذاخوری سنتی مشکی پشت بلند: با این طرح صندلی کلاسیک، تم سنتی اتاق غذاخوری را تکمیل کنید. پشتی بلند پشتیبانی قابل اعتمادی را فراهم می کند در حالی که صندلی متضاد چشم را جلب می کند. این صندلی با کوسن های کراوات معمولی صندلی برای کسانی که تجربه نرم تری را ترجیح می دهند سازگار است.

صندلی های ناهار خوری رترو خاکستری و مشکی: این صندلی ناهار خوری مشکی ساده با الهام از ظاهری در اواسط قرن، می تواند به عنوان پلی بی دردسر بین دوران طراحی باشد. این مجموعه دوتایی دارای یک تکیه گاه خمیده راحت با یک صندلی با روکش ملایم برای حمایت رضایت بخش است.

صندلی ناهار خوری ساده مشکی ویندزور: با الهام از شبح کلاسیک ویندزور، این ست صندلی غذاخوری سنتی برای تم های دکوری مانند خانه های کشاورزی کلاسیک و روستایی مناسب است. تکیه گاه اسپیندل پشتیبانی قابل اعتمادی را فراهم می کند در حالی که برای عصرهای گرم تابستان خنک می ماند.

صندلی های ناهار خوری مشکی نردبانی: طرح های کمی از صندلی ها مانند پشت نردبانی فروتن «جاودانه» می گویند. این مجموعه از چوب ارتجاعی با روکش سیاه ابریشمی ساخته شده است که پشتی بلند آن برای شام طولانی با دوستان و خانواده پشتیبانی می کند. در صورت تمایل کوسن خود را اضافه کنید.

مجموعه 2 تایی صندلی ناهار خوری Teak Black: Ida یک صندلی ناهار خوری با مجسمه سازی فوق العاده است که از چوب ساج جامد با روکش مشکی ممتاز ساخته شده است و تمام جزئیات برای رضایت لمسی و بصری طراحی شده است. هر ست شامل دو صندلی همسان است. این مجموعه همچنین در یک روکش طبیعی چوب ساج موجود است – برای ظاهری خاص و منحصر به فرد، ترکیب و هماهنگ کنید.

صندلی های ناهار خوری کلاسیک دوکی مشکی: این صندلی با ساختار بلوطی جامد، روکش سیاه ابریشمی و تکیه گاه آرام، نقطه شیرینی بین فرم و عملکرد خود را اشغال می کند. پوشش بلوط شنی نیز برای تکمیل تم های دکوراسیون روستایی موجود است.

صندلی های ناهار خوری مخمل مشکی: با یک صندلی ناهارخوری که از بقیه متمایز است، جلوه مدرن و جسورانه ای ایجاد کنید. این طراحی خلاقانه از استودیو Sun at Six دارای روکش های ضخیم و روکش مخملی است که کل صندلی را از بالای پشتی تا پایین پاها می پوشاند.

ست دوتایی صندلی ناهارخوری با روکش مشکی: ساختار کاملاً روکش این صندلی را برای کسانی که شام ​​طولانی با مکالمه زیاد، پر کردن نوشیدنی و شاید حتی دسر را در اولویت قرار می دهند ایده آل می کند. این ست دو نفره صندلی ناهار خوری با روکش مخملی مشکی بر روی بالشتک های سبک برای پشتیبانی پایدار پوشانده شده است.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو