مجتمع تجاری پالادیوم ، مجموعه ای اصیل و هدفمند در تهران

مجتمع تجاری پالادیوم

مجتمع تجاری پالادیوم ، مجموعه ای اصیل و هدفمند در تهران

paladium

چند سالی است که مجتمع‌های تجاری بسيار عظيم و باشكوهی در نقاط مختلف کشور به ويژه کلان‌ شهرها ساخته می شود. اين پروژه‌ها که معمولا مجتمع‌هايی چند‌منظوره‌اند و براي برآورده كردن نيازهای فرهنگی و اجتماعی مشتريان هم برنامه‌ريزی كرده‌اند، نقش مستقيمی در رونق كسب‌ و‌كار منطقه و افزايش ميزان نشاط اجتماعی داشته‌ اند.

مجموعه پالادیوم با تلاش متخصصان و مشاوران ایرانی بنا گشته و ثابت می کند که با نبوغ و مدیریت ایرانی می توان مرکز خریدی هم تراز نمونه های موفق بین المللی برپا نمود. مجموعه پالادیوم شامل فضاهای اداری، تجاری و خدماتی گوناگون است که  مجموعه ای دلنشین، اصیل، هدفمند و مشتری مدار، برای ارائه خدمات برتر به شهروندان را فراهم می سازد.

این مجموعه با طراحی معماری و سازه ای ایمن و با ثبات در مقابل حوادث، همراه با مدیریت هوشمند و منضبط و در زميني به مساحت 10.000 متر مربع با مساحت زیربنای 100.000 متر مربع واقع شده است. مجتمع دارای 13 طبقه در ضلع جنوبی ، 11 طبقه در ضلع شمالی و 6 طبقه زیر همکف است. تعداد 150 واحد تجاری با زیربنای 22000 متر مربع ، مجموعه‌ ی متنوع و كاملي از امكانات و خدمات آن را ارائه می دهند.

بیش از 120 فروشگاه و واحد خدماتی ، تعداد 25 رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت در فضايي به وسعت 4000 متر مربع ، سوپرماركت با مساحت 2500 متر مربع ، سالن ورزشي و استخر با مساحت 2000 متر مربع ، تعداد 150 واحد اداری با زیربنای 15000 متر مربع ، تعداد 1000 واحد پارکینگ در 6 طبقه ، تعداد 200 واحد انباری و فضای اختصاصی آماده‌سازی و پشتیبانی واحدهای غذایی از جمله فضاهای تشکیل دهنده ی مجتمع تجاری پالادیوم هستند.

آدرس مرکز خرید پالادیوم: تهران ، خیابان زعفرانیه ، خیابان مقدس اردبیلی ، نرسیده به میدان الف

 

مطالب پیشنهادی:

اطلس مال ، نشانی نو در نیاوران

مرکز تجاری سام

مجتمع تجاری ارگ تجریش

هتل اکسیس فرودگاه بین المللی امام خمینی

طراحی و معماری فروشگاه دیور در ترکیه

 

گرداوری در تحریریه پویانو | نبیلو

 

 

نظرات (1)

سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون اما کوتاه بود