ایده های دکوراسیونی ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن

سایت پویانو-دکوراسیون ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن

ایده های دکوراسیونی ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن

یک اتاق نشیمن طبیعی ساده دارید که نیاز دارد کمی دست و رویی به آن بکشید؟! راه بسیار آسانی است که تنها با چند رنگ جذاب و مثل زرد و فیروزه ای اتاق نشیمن خود را تازه و شاداب کنید. چرا  مبلمان آبی رنگ و اکسسوری های زرد آفتابی را با هم امتحان نمی کنید؟ یا یک اتاق نشیمن با ترکیب رنگی خاکستری به زیبایی رنگ پرهای قمری را به فضای زندگی تان، با برجسته کردن ویژگی های کلیدی مثل شومینه و سایه های رنگی چشمگیر ایجاد نمی کنید، یا اینکه یک جلوه درخشان به سبک بوهو را ایجاد کنید. همه و همه ایده های ساده ای است که شما به راحتی می توانید یک اتاق نشیمن تازه با ظاهری جدید در اختیار داشته باشید، با گروه معماری و دکوراسیون داخلی پویا نو همراه باشید با ایده های دکوراسیونی اتاق نشیمن:

با دیوار های سفید و مبلمان خنثی کار خودتان را آغاز کنید، و مجموعه ای از تابلو های عکس را بالای آن برای یک ظاهر دکوراتیو بچینید. یک سری از اکسسوری های رنگارنگ انرژی بخش مثل کوسن با طرح های چاپی و آباژور رومیزی را به اتاق نشیمن تان اضافه کنید. از استایل هایی که عاشقشان هستید الهام بگیرید، فرقی نمیکند هنگام خرید مبلمان و اسباب اثاثیه که از سبک بوتانیکال (سبکی از طراحی داخلی که با نشانه ها و الهام از گیاهان و برگ درختان در عناصر دکوراتیو می باشد)انتخاب می کنید یا اینکه کانتری، ساحلی یا مدرن اواسط قرن باشد.
بنابراین اگر شما به سبک بوتانیکال علاقمند هستید دیوار را به رنگ سفید با ته رنگ پوسته تخم مرغی نقاشی کنید و سِت سه تایی از تابلویی با طرح و چاپ گیاهی به دیوار نصب کنید.
و اگر دلتان میخواهد تنها با یک حرکت دکوراسیون اتاق نشیمن خود را کاملا تغییر دهید، آن را با کاغذدیواری تزیین کنید. کاغذدیواری به راستی یک راه ساده برای جلوه تازه دادن به اتاق نشیمن است. یک طرح ساده با چاپهای مُهری به عنوان استایلی خنثی، جلوه ای به سبک اواسط قرن با طرح های دهه 1950 ایجاد کنید، و یا بلافاصله یک حس و حال ساحلی با انتخاب کاغذدیواری به طرح چوب ایجاد کنید.  چند عدد از اکسسوری های دکوراتیو را نیز به اتاق نشیمن اضافه کنید تا این جلوه را کامل کنید. آماده باشید تا با ایده های الهام بخشی که در این چند نمونه برای شما آماده کرده ایم آشنا شوید:
یک اتاق نشیمن فرانسوی به سبک کانتری در ترکیبی از رنگ های پاستلی

سایت پویانو-دکوراسیون ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن

یک اتاق نشیمن خالی را با تم رنگی لطیف آبی پاستلی نقاشی کنید. از کاغذدیواری که رنگ و لعاب لطیفی دارد که یک اثر رنگی شسته و ظریف را به نمایش میگذارد، آغاز کنید. نگران این هسید که آبی ممکن است برای اتاق نشیمن سرد باشد؟ از سایه های گرم که شامل چوبهایی که ته رنگ قرمز دارند برای اثاثیه و مبلمان اتاق نشیمن استفاده کنید و رنگ تاکیدی صورتی را برای اکسسوری ها و وسایل جانبی برای هماهنگی به کار ببرید.
یک اتاق نشیمن هوشمندانه خاکستری در کنار رنگ تاکیدی زرد!

سایت پویانو-دکوراسیون ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن
به این اتاق نشیمن سنتی یک ایده شگفت انگیز جدید با استفاده از یک رنگ چشم گیرعطا کنید. تم رنگی خنثی این اتاق نشیمن قبل از این هیچ نقطه قوت خاصی نداشته است، اما رنگ کردن دور این شومینه با رنگ جسورانه زرد باعث شده است که به یک مرکز توجه چشم گیر تبدیل شود. این رنگ را در یک یا چند وسیله در دکوراسیون اتاق نشیمن حفظ کنید، برای مثال در کوسن ها یا میز جلو مبلی و قالیچه ای با الگوی طرحی می تواند رنگ زرد به چشم بخورد.
رنگ آبی و سبز بوتانیکال در اتاق نشیمن

سایت پویانو-دکوراسیون ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن

اتاق نشیمن‌تان به سبک کانتری را با تم بوتانیکال تازه کنید. از پارچه هایی با چاپ سرخس آغاز کنید و با اکسسوری هایی با طرح و سبک برگ برای داشتن یک ظاهر منسجم و هماهنگ آن را ترکیب کنید. پالت رنگی خود را آرامش بخش و در سبک روستیک، در سایه های رنگی سبز(سبز به رنگ گیاه سرخس)، آبی “اگ-داک” (آبی بسیار ملایم و رویایی به تا ته رنگ سبز که اصطلاحا شبیه به رنگ تخم اردک یا غاز است) و رنگ بژ گرم حفظ کنید و آن را با مبلمان نامطابق (مبلمانی که از یک سِت انتخاب نشده است) به رنگ چوب و گرم ترکیب کنید. رنگ دیوار را به همان تون رنگ آبی تخم-اردکی نقاشی کنید و ردیفی از تابلوهای گیاهان را به عنوان آخرین ترفند بر بالای مبلمان نصب کنید.
سایت پویانو-دکوراسیون ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن
در بلاتکلیفی دکوراسیون یک اتاق نشیمن بی رنگ گیر افتاده اید؟ بنابرین با الهام از رنگهای برجسته و چشمگیر به سبک بوهو(بوهمیان) ادامه دهید، و ضمانت میکنیم که نتیجه کار بسیار روحبش خواهد بود. کار ساخت و سازتان را از عناصر کلیدی بی رنگتان مثل دیوارهای رنگ پریده، مبلمان کرم و کفپوش چوبی(پارکت) بی رنگ آغاز کنید. از یک قالیچه با طرح و نقش برجسته آغاز کنید و سپس ردیفی از کوسن های رنگارنگ در طرح و الگوهای مختلف را بر روی مبل اضافه کنید. میتوانید کنتراستی از رنگ ها و طرح های مختلف را با آباژور و تابلوهای دیواری ایجاد کنید و از تاثیر آن لذت ببرید.

چند نمونه از ایده های ساده برای دکوراسیون اتاق نشیمن

سایت پویانو-دکوراسیون ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن سایت پویانو-دکوراسیون ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن سایت پویانو-دکوراسیون ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن سایت پویانو-دکوراسیون ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن سایت پویانو-دکوراسیون ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن سایت پویانو-دکوراسیون ساده اما زیبا برای اتاق نشیمن

منبع:housetohome

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو| پردیس ترکمان زاده

 

در رابطه با این مطلب بیشتر بخوانید:

ایده های دکوری برای اتاق نشیمن های کوچک

چیدمان اتاق های نشیمن کوچک

طراحی داخلی چند اتاق خواب با سبک بوهمیان

 

پویانو را در اینستاگرام دنبال کنید

به کانال تلگرام پویا نو بپیوندید