پوسته چوبی خارجی – ناتورکلاد – دبلیو / کمپانی پارکلکس پرودما

1

کاربرد: پوسته بیرونی

موارد استفاده: نماهای تهویه‌شده، لوورها، تخته‌های همپوشانی، سقف‌های کاذب، دیوارهای منحنی

ویژگی‌ها: بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، مقاومت در برابر آتش، نفوذپذیری، عایق حرارتی، حفاظت خورشیدی و صوتی

ابعاد: کل پانل: 2440 x 1220 میلی‌متر / ضخامت: 6، 8، 10، 12، 14، 18، 20، 22 میلی­متر

گواهینامه: تایید فنی اروپا، بیانیه محصول زیست محیطی، سند شایستگی فنی

اطلاعات بیشتر در مورد این محصول

پوسته چوبی خارجی ناتورکلاد – دبلیو، متریالی است که توسط کمپانی پارکلکس پرودما برای استفاده بیرونی در مواردی مانند نماهای دارای تهویه، نماهای منحنی و لوورها تولید شده است. این روکش خارجی با پرداخت­های مختلف، سیستم­های نصب و گزینه­های قالب بندی، بسیار انعطاف پذیر و برای پروژه هایی است که به یک نمای منحصر به فرد نیاز دارند، ایده آل است. این متریال، حجم معماری را توسط پوسته­ای پایدار و مستحکم می‌پوشاند که ظاهری کامل و طبیعی را در همزیستی با محیط اطراف خود به نمایش می‌گذارد.

ترکیب­بندی پانل

ناتورکلاد – دبلیو از نظر فنی یک پانل چوبی لمینت با چگالی بالاست. این متریال از کاغذ کرافت که با رزین­های ترموست پردازش شده، تحت فشار و دمای بالا فشرده شده و با روکش های چوب طبیعی بسیار مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و عوامل جوی ساخته شده است. پوشش چوبی ناتورکلاد – دبلیو شامل یک رویه ویژه به نام اورلوک است که به طور چشمگیری عمر طبیعی پانل را افزایش داده و مقاومت آن در برابر اشعه ماوراء بنفش و نیز ثبات رنگش را بهبود می بخشد. همچنین امکان ایجاد پانل‌های جدید با طیف گسترده‌ای از پرداخت‌ها را بدون نیاز به پردازش بیشتر فراهم می‌کند؛ یعنی خصوصیتی که آن را به یک مدل نمونه از پایداری و آسودگی در طول عمر خود تبدیل می‌کند.

2

نصب به عنوان نمای دارای تهویه

این یک راه حل معماری زیست اقلیمی است که شرایط آب و هوایی و طبیعی اطراف را در نظر می­گیرد تا تأثیرات محیطی را به حداقل برساند. مزیت اصلی این راهکار، بهره وری انرژی است. علاوه بر ایجاد عایق حرارتی، اتلاف گرما در ماه های سرد و جذب گرما در ماه های گرم را کاهش داده و در نتیجه، سبب بهبود قابل توجهی در آسودگی حین استفاده می­شود. این مزایا، همراه با ظاهری خاص و جذاب، نمای دارای تهویه را به یک سیستم ایده آل برای بازسازی ساختمان تبدیل می­سازد.

 

  • نفوذپذیری: هوای متحرک، بخار آب را از داخل به بیرون پخش نموده، «تنفس» نما را تسهیل کرده و از تشکیل تراکم در پشت پانل­ها و نفوذ آب باران به سازه بنا جلوگیری می­کند.
  • عایق حرارتی: سازه باربر توسط ساختار بیرونی عایق شده است و پل­های حرارتی را از بین می­برد. به این ترتیب، نوسانات دما در فضای داخلی کاهش پیدا کرده و منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می­شود.
  • حفاظت خورشیدی: آسایش حرارتی در داخل ساختمان با جلوگیری از ایجاد گرمای بیش از حد در تابستان بهبود می­یابد، زیرا «تنفس» نما را تسهیل می­نماید. این عملکرد با کاهش مقدار انرژی حرارتی ورودی به داخل ساختمان تقویت می­شود. سازه داخلی از تشعشعات مستقیم و عناصر محیطی محافظت می­گردد.
  • حفاظت آکوستیک: از آن­جایی که این یک سیستم ترکیبی لایه ای است، جذب نویز را به همراه دارد.

سیستم های نصب

مخفی سیستم تثبیت مخفی برای عملکردهای دیواری و سقفی که به نمای زیبایی نیاز دارند، در دسترس است.

 

اکسپوز سیستم ثابت اکسپوز، یک نوع اتصال ساده و در عین حال قوی ارائه می­کند که مقرون به صرفه­تر از سایر سیستم های نصب است.

 

لوور سیستم نصب لوور برای نماهای دارای تهویه ایده آل است و تجهیزات سایه­انداز را برای بهبود میزان مصرف انرژی ساختمان فراهم می­آورد.

 

نمای تخته­ای سایدینگ تخته­ای یک سیستم نصب سنتی است که تمام مزایای یک نمای دارای تهویه را شامل می شود.

 

نمای منحنی پانل­های ناتورکلاد – دبلیو را می توان از طریق انواع اتصالات بر روی نماهای منحنی نصب کرد.

 

 

 

پرداخت نهایی (تصاویر بالای هر اسم قرار بگیرد)

شمالی

شاه بلوطی

قهوه­ای

روستیک

روشن

نوکس

امبر

فندقی

اونیکس

کاکائویی

روبی

آنترا

کوارتز

نقره­ای

کاربرد و استفاده در ساخت و ساز

دیوارها، نماها، سقف، فضای بیرونی

مواد

مواد کامپوزیت، چوب، مواد بازیافتی

قالب

اسلب / صفحات / پانل­ها

خواص

بهره وری انرژی، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، عایق حرارتی، ضد زنگ، مواد بازیافتی