دیوارهای خود را با پنل های سه بعدی دیواری  تزئین کنید

دیوارهای خود را با پنل های سه بعدی دیواری  تزئین کنید

دیوارهای خود را با پنل های سه بعدی دیواری  تزئین کنیدم : امروزه تزئینات سه بعدی دیوار بسیار شیک و کاربردی هستند! آیا تا به حال پنل های سه بعدی دیواری را در دکوراسیون داخلی امتحان کرده اید؟ تزئینات سه بعدی اکنون در نقاشی ها ، پوسترها و عکس ها گنجانده شده است. هنگام استفاده از تزئینات سه بعدی از جمله پنل های 3D که به دیوارها حجم می دهند ، به این موارد در متن آمده توجه فرمایید :

دکوراسیون دیوار سه بعدی

اگر از دیوارهای خالی خانه خسته شده اید ، گزینه های زیادی برای تزئین دارید. اما یکی از آنها وجود دارد که نه تنها دیوار را تزئین می کند بلکه بعد دیگری نیز به خانه و طراحی داخلی شما می دهد. شما می توانید از بین ارقام مختلف ، فرم های خارق العاده و گزینه های کاربردی برای تزئینات سه بعدی دیوار ، یکی از لوازم جانبی برجسته فصل را انتخاب کنید. با این حال ، هنگام انتخاب و درخواست به چند جزئیات توجه کنید.

در مورد هنر دیواری سه بعدی بیشتر بدانیم :

تزئینات سه بعدی دیوار نه تنها به عمق فضا می افزایند ، بلکه به فضاهای زندگی ارزش هنری می بخشند. این پنل های سه بعدی  به تازگی و چند سال است که به صنعت دکوراسیون داخلی اضافه شده است که معمولاً از سرامیک ، فلز یا چوب ساخته می شوند.

نقطه مرجع شما برای هنر تزئین دیوار مقیاس چند منظوره از لحاظ زیبایی شناسی با فضا هماهنگ است که برخواسته از دیگر مصالح بکار رفته در فضا است. بر این اساس در مورد تزئینات دیوار تصمیم بگیرید.

تزئینات دیواری سه بعدی فلزی

این یک سبک روستیک است که در صورت رنگ آمیزی شده ، کهنه کاری شده یا خام و به شکل اصلی خو استفاده می شود. اگر این نوع دکوراسیون را ترجیح می دهید ، آن را با مبلمان کلاسیک رنگ تیره و دارای بافت متراکم ترکیب کنید.

ظرافت ایجاد شده توسط فولاد یا آهن فرفورژه در تقابل با یک مبل فوق العاده عریض و یک میز ناهار خوری سنگین ، فضا را متعادل می کند.

تزیینات دیواری سه بعدی چوبی

زیور آلات چوب طبیعی به فضای خانه حس و حال طبیعت گرایانه می افزایند. این زیور آلات که می توانید با هر دو سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده کنید ، با نقاشی عظیم به دیوار عمق می بخشند. اگر دوست دارید بافت های زیادی در دکوراسیون داخلی خانه خود ببینید ، رنگهای دستی ، پاتینا یا قدیمی ساخته شده از تخته های چوبی مختلف را انتخاب کنید.

تزئینات دیواری سه بعدی پلاستیکی و سرامیکی

زیور آلات سه بعدی ساخته شده از مواد پلاستیکی یا سرامیکی احساس آویختن یک مجسمه یا یک خرده ریز بر روی دیوار را ایجاد می کند. این تزئینات دیواری کاملاً با سبک های دکوراسیون مدرن مطابقت دارد. شما می توانید با سطح لاکی براق یا مات و رنگ های چشمگیر به فضای زندگی خود پویایی بیا فزایید.

هنگام آویز کردن تزئینات دیواری سه بعدی در انتخاب مبلمان ، چه مواردی باید در نظر گرفته شود ؟

ارزیابی تزئینات سه بعدی دیوار ساخته شده از چند ماده یا قسمت مختلف به عنوان یک نقاشی یا قاب عکس استاندارد اشتباه خواهد بود. این لوازم جانبی ممکن است سنگین تر از حد معمول باشند (بستگی به نوع مواد ساخته شده از آن دارد).

بنابراین ، اگر هنگام حلق آویز از سیستم اتصال یا آویز مناسب استفاده نکنید ، ممکن است به رنگ دیوار شما ، کف ، مبلمان زیر آن و حتی شما آسیب برساند. بنابراین ، مراقب باشید در صورت وجود از سیستم آویز رولپلاک یا دستگاه مخصوص آویز استفاده کنید. ساختار دیواری را که آویزان می کنید نیز بررسی کنید تا ببینید آیا تحمل این وزن را دارد یا خیر ؟

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون دیوار

هنگام نورپردازی به هنر دیواری سه بعدی استفاده شده در دکوراسیون داخلی و همچنین نقاشی ها ، توجه داشته باشید. هنگام انتخاب وسایل روشنایی ، فرم تزئینی را که آویزان می کنید ، در نظر بگیرید.

اگر در زیر شیء تزئینی ای  که آویزان می کنید کنسول یا بوفه ای وجود داشته باشد ، یک آباژور روتختی جهت دار بر این هنر تأکید دارد.

منابع نوری که مستقیماً از بالا روشن می شوند را می توان به تزئینی که روی سطح صاف ادامه دارد مانند نقاشی ها ترجیح داد. با این حال ، اگر هندسی و چند لایه باشد ، می توانید سایه ها و جلوه های خارق العاده ای را با منبع نوری که از کنار آن استفاده می کنید ، روی دیوار ایجاد کنید.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو