مدل های کاغذ دیواری برای فروشگاه نان و شیرینی

مدل های کاغذ دیواری برای فروشگاه نان و شیرینی

طراحی انواع فضاهای داخلی چه مسکونی چه تجاری همواره یکی از تاثیرگذارترین فاکتورها برای بهبود کاربری آن فضا می باشد. یکی از دغدغه های صاحبان مشاغل و اصناف برای شروع کار و بازگشایی مغازه خود ، طراحی دکوراسیون فروشگاه خود می باشد. کاغذ دیواری های به عنوان یکی از متناسب ترین متریال طراحی داخلی از لحاظ قیمت و سرعت عمل می توانند همیشه مورد توجه خریداران آن قرار بگیرند. کاغذ دیواری مغازه ها در انواع مختلفی می توانند به بازار عرضه شوند. مدل های پوستری سفارشی و یا نمونه های موجود در آلبوم کمک بزرگی در تکمیل طراحی فضای شما خواهد داشت. این بار پویانو در این مطلب قصد دارد انواع نمونه های پوستری و کاغذ دیواری طرح شیرینی و نانوایی را برای شما به نمایش بگذارد. احتمالا به شما ایده های خوبی در شروع حرفه خود خواهد داد. با ما همراه باشید:

کاغذ دیواری یا پوستر برای طراحی فروشگاه؟

این که از بین کاغذ دیواری آماده با طرح های تکرار شوده در فواصل 50 سانتیمتری ، 70 سانتیمتری و یا حتی 1 متری تصمیم بگیرید و یا پوسترهای سفارشی یا طرح دلخواه خودتان بستگی به سلیقه خودتان و ابعاد فضایی فروشگاه شما بستگی دارد. پوسترها معمولا انتخاب خوبی برای فروشگاه های بزرگ هستند و کاغذ دیواری های تصمیم منطقی برای تک دیوارهایی که مساحت کمتری دارند کاربرد دارد. ار لحاظ قیمتی نیز بستگی به جنس کاغذ دیواری و کیفیت چاپ و کاغذ پوستر دارد.

پوستر های دیواری با طرح شیرینی و کاپ کیک تاثیر بسیار مثبتی برای جلب توجه مخاطب جهت ورود به فضای فروشگاه خواهد داشت.

 

کاغذ دیواری های طرح شیرینی معمولا دارای نقش های ریزتری هستند و می تواند برای بخشی از فضا استفاده شود که میدان دید کمتری برای مراجعه کننده در فروشگاه شما دارد. برای مثال راهرو ها و بخش های متصل کننده فروشگاه شما.

 

 

 

انواع مدل های های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری طرح کاپ کیک

یکی از محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری فروشگاه های شیرینی ، طرح کاپ کیک است. این طرح برای بسیاری از مشتریان طرحی فانتزی و دوست داشتنی به حسابم می آید. اکثرا برای طیف خانم ها پوستر کاپ کیک انتخاب می شود.

کاغذ دیواری طرح نان

اگر صاحب یک فروشگاه مدرن نانوایی هستید. بهتراست به فکر نصب یک پوستر از نان های تازه که مشتریان را به خرید نان بیشتر ترغیب می کد باشید.

 

کاغذ دیواری طرخ شیرینی

انواع شیرینی های جذاب مانند دونات ، ماکارون ، چیزکیک و … در تصاویر بزرگ و تماشایی پوستر ها تبلیغ خوبی برای کسب و کارتان خواهد بود. شما می توانید کاغذ دیواری طرح شیرینی را برای پشت پیشخوان انتخاب کنید.

کاغذ دیواری طرح کیک

یکی دیگر از پوسترهای سفارشی فروشگاه نان و شیرینی ، همین تم کیک ها می باشد. انواع کاغذ دیواری با طرح کیک های چند طبقه ، کیک عروسی و … میتواند توجه بسیاری را از پشت ویترین به سمت فروشگاه شما جلب کند.

 

برای سفارش انواع پوستر کاغذ دیواری طرح شیرینی ، نان و کیک برای فروشگاه نانوایی و شیرینی خود با پویانو تماس بگیرید.