۱۳ نمونه بازسازی و بازطراحی آشپزخانه و کابینت آشپزخانه قدیمی و از مد افتاده

۱۳ نمونه بازسازی و بازطراحی آشپزخانه و کابینت آشپزخانه قدیمی و از مد افتاده

۱۳ نمونه بازسازی و بازطراحی آشپزخانه و کابینت آشپزخانه ؛ به روز کردن آشپزخانه تان یکی از بهترین روش هایی است که شما می‌توانید برای بالا بردن ارزش خانه خود به کار بگیرید. از آنجایی که آشپزخانه فضایی است که شما بیشترین زمان خود را در آن می گذرانید، کاملا منطقی می باشد که خواهان فضایی روشن تر و خوشایندتر باشید. امروز ما عکس های قبل و بعد از بازسازی ۱۳ نمونه آشپزخانه را با شما به اشتراک می‌گذاریم که نشان می دهند که چند تغییر کوچک چه تاثیر بزرگی می توانند در فضا ایجاد کنند.
۱. این آشپزخانه قدیمی و از مد افتاده، تبدیل به یک فضای روشن تر و شادتر شده است؛ تنها با باز کردن فضای آن، تعویض وسایل نورپردازی، به روز کردن ابزار و وسایل آشپزخانه و همچنین اضافه کردن یک کابینت جزیره ای در مرکز فضا که به اتصال و ایجاد ارتباط بین آشپزخانه و بقیه فضاهای خانه کمک می کند.
 طراحی توسط شرکت معماری Balodemas / مریلند

۲. یک گوشه کوچک، تاریک و خالی از این آپارتمان استانبولی تبدیل به فضای آشپزخانه شده و به گونه ای طراحی شده است که حس بسیار خوشایند تری را با استفاده از کابینت هایی به رنگ طوسی روشن، یک دیوار پشت کابینتی سفید رنگ و دیوارهایی سفید در فضا ایجاد کرده است.
طراحی شرکت معماری داخلی SEA / استانبول، ترکیه

۳. این فضا که زمانی یک آشپزخانه و سالن نشیمن خسته کننده بوده است، در حال حاضر تبدیل به یک آشپزخانه و فضای ناهارخوری مدرن شده است. متریال های به رنگ سفید و سیاه آشپزخانه را معرفی می‌کنند و از طرف دیگر یک پانل چوبی که دیوار را پوشانده است، محدوده سالن ناهارخوری را تعیین کرده است.
طراحی توسط استودیو ZW6 / هلند

۴. کابینت های چوبی و کاشی های آبی رنگ دیوار پشت آن ها که در این آشپزخانه قدیمی به کار رفته بودند، با کابینت های سفید رنگ صاف، کانتر های بتنی، چراغ های آویزی صنعتی و یک دیوار رنگارنگ مدرن برای پشت کابینت ها تعویض شده اند.
 طراحی توسط Janik Dalecki / استرالیا

۵. آشپزخانه ای که قبلا در این مکان وجود داشت، فضایی تاریک و ناخوشایند بود، در نتیجه به جایی مدرن و روشن تبدیل شد که دارای یک دیوار پشت کابینتی با کاشی های شیشه ای، کابینت های چوبی و ابزار و وسایل و کانترهای فولادی می باشد.
طراحی توسط Alexander Stross و Dick Clark + Associates / آستین، تگزاس

۶. با جایگزین کردن کابینت های سفید رنگ به جای کابینت های چوبی تیره رنگ و همچنین حذف دیوارهای فضا، این آشپزخانه به جایی مدرن تبدیل شده که خانواده می توانند دور تا دوره کابینت جزیره ای آن جمع شوند و وقت بگذرانند.
طراحی توسط Ami McKay / ونکوور، کانادا

۷. این آشپزخانه از فضایی تاریک و تنگ تبدیل به فضایی باز و روشن شده است؛ تنها با اضافه کردن پنجره های کوچک، تغییر ترکیب بندی آشپزخانه و اضافه کردن وسایل و ابزار دیواری همراه با یک یخچال فریزر که با دیوار پانلی چوبی ترکیب شده و به صورت یکپارچه ای قرار گرفته است.
 طراحی توسط SHED Architecture & Design

۸. کف سازی چوبی، کابینت ها و کانترها و دیوار پشت کابینتی جدید، همراه با تغییرات اندکی در چیدمان و ترکیب بندی کلی فضا، این آشپزخانه را به روز کرده و آن را به فضایی روشن و مدرن تبدیل کرده است.
 طراحی توسط استودیو معماری Baran / اوکلند، کالیفرنیا

۹. این آشپزخانه، با دیوارهایی که با کاغذ دیواری پوشیده شده اند و قفسه ای بسیار کوچک و جزئیاتی که مدرن به نظر نمی‌رسند، تبدیل به یک آشپزخانه مجهز و روشن شده است که پر از قفسه و کابینت می باشد و ابزار و وسایل جدیدی در آن به کار رفته و به طور کلی به سبکی مینیمال طراحی شده است.
 طراحی توسط Office of Architecture / بروکلین

۱۰. کابینت های صورتی رنگ، اجاق گاز کهنه و قدیمی و کف کاشی شده فضا، همگی از بین رفته و با وسایل جدید درخشان، کابینت هایی روشن به رنگ سفید، یک میز جزیره ای طویل با جای نشستن و کف سازی جدید چوبی، جایگزین شده اند و آشپزخانه را به یک فضای قرن ۲۱ تبدیل کرده اند.
 طراحی توسط CplusC Architectural Workshop / سیدنی، استرالیا

۱۱. در حالی که این اشپزخانه کوچک به همان اندازه اولیه باقی مانده است، یک ترکیب بندی جدید، کابینت های جدید، دیوار پشت کابینتی فولادی و ابزار و وسایل مدرن در این فضا یک به روز رسانی اساسی ایجاد کرده اند و به آن ظاهری مدرن تر داده اند.
طراحی توسط Victoria Benatar / نیویورک

۱۲. یک کابینت جزیره ای از جنس فولاد ضد زنگ و همچنین کانتر‌های فولادی، کابینت های سفید رنگ، یک پنجره بزرگ، وسایلی مدرن و سقفی مرتفع تر، این آشپزخانه خانوادگی را به یک فضای کاربردی تر تبدیل کرده است.
 طراحی توسط استودیو (fer) / لس انجلس، کالیفرنیا

۱۳. کابینت های چوبی از فضای این آشپزخانه حذف شده اند و به جای آن ها از کابینت های سفید رنگ ساده با وسایل دیواری آشپزخانه استفاده شده است. به جای دیوار پشتی آشپزخانه، یک در شیشه ای کشویی به کار رفته است تا فضا را روشن‌تر، مدرن و خوشایندتر نشان دهد.
 طراحی توسط Edouard Brunet و Francois Martens / بلژیک

 

 

۱۳ نمونه بازسازی و بازطراحی آشپزخانه

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist