گشتی در خانه ای با سبک صنعتی ، کلاسیک و مدرن با هم آمیخته شده

گشتی در خانه ای با سبک صنعتی ، کلاسیک و مدرن با هم آمیخته شده

گشتی در خانه ای با سبک صنعتی ، کلاسیک و مدرن با هم آمیخته شده  : با پویانو همراه باشید که  برای مدتی به اسپانیا برویم … بیایید با یک فرد مدیترانه ای ملاقات کنیم که سبک های صنعتی ، کلاسیک و مدرن را در دکوراسیون داخلی خانه خو با هم آمیخته و با لوازمی که از سراسر جهان جمع شده به آن شخصیت داده است .

وقتی می گویید مدیترانه ای ، آیا به افرادی فکر می کنید که عاشق روحیه خود باشند ، عاشق آفتاب هستند و می خواهند بیشتر سال را در فضای باز بگذرانند؟ این حالت در دکوراسیون داخلی نیز منعکس می شود. زندگی در بالکن ، تراس و باغ به نقطه ظهور می رسد. این خانه کشاورزی ، با چشم انداز با شکوه دریا در شهر مالاگا ، یک مدیترانه معمولی نیز است.

مالک ، بئاتریز لاریو ، پس از خرید خانه در یک باغ بزرگ ، مورد بازسازی اساسی قرار گرفته است. تیرهای بسیار قدیمی تقویت شده اند ، کف تقریباً به طور کامل نو شده است ، اما مهمتر از همه ، سقف ها 50 سانتی متر دیگر نیز بلند شده اند تا منظره باشکوه دریا را بهتر ببینند. علاوه بر این ، همه اتاق ها دارای حمام هستند.

یک خانه حقیقی، نه یک خانه کاتالوگ مانند

این خانه نه یک خانه کاتالوگی نسیت ، بلکه یک خانه اصلی و جایی برای زندگی کردن می باشد. صاحب خانه ، خود یک طراح داخلی است که از خانه به عنوان ترکیبی از سبک ها تعبیر می کند. “من نمی خواستم به سبک خاصی پایبند باشم. هدف من ایجاد یک خانه حقیقی بود ، نه یک خانه دکوری و تزئینی. من از قطعات سبک های صنعتی ، کلاسیک و مدرن با هم برای معماری داخلی خانه استفاده کردم. اشیا تزئینی را به آرامی و بدون عجله  به مرور زمان به خانه اضافه کردم. من اشیا و کارهای هنری را که از سفرهای خارج از کشور خریداری کرده بودیم در خانه جابه جا میکردم . به این ترتیب می باشد که خانه ما شخصیت ما را منعکس می کند. ”

اگرچه ده ها قطعه مبلمان و اشیای تزئینی در محیط خانه وجود دارد ، اما با ورود به خانه احساس ورود به فضای وسیع می کنید و و وجود آنها فضا را خفه و پر نکرده است.

به این دلیل که همه اتاق ها جادار نگه داشته شده اند. به محض عبور از در ، می توانید طعم و مزه تصفیه شده میزبان را درک کنید. در قسمت ورودی ، یک صندلی عتیقه ، یک نقاشی بزرگ روی دیوار و یک مجسمه به مهمانان خوش آمد گویی میکنند.

کنسول سبک صنعتی با اشیا زیادی تزئین شده است. یک آباژور مدرن ، یک مجسمه به عنوان هدیه یکی از دوستان ، کتاب های مختلف ، گلدان پر از برگ شتر و مرجان در تعطیلات در یک ساحل رویایی جمع شده… همه با هم هماهنگ هستند.

استفاده از مبلمان تیره در اتاق نشیمن ترجیح داده می شود ، اما توسط بالش های رنگارنگ و شال های صندلی پشتیبانی می شود. این منطقه همچنین توسط بسیاری از اشیا دیگر از کتابهای خاص گرفته تا گلدان ، شمعدان گرفته تا نقاشی پشتیبانی می شود و شکل میگیرد.

دکوراسیون مدرن آشپزخانه

مالک در آشپزخانه بزرگ طبقه همکف از مصالح فلز و چوب ، رنگ های سیاه و سفید استفاده می کند. علاوه بر صندلی های اطراف جزیره آشپزخانه ، میز و صندلی نشیمن نیز در آن گنجانده شده است. صاحبخانه می گوید بیشتر وقت خود را در اینجا می گذراند. به همین دلیل او اظهار داشت که مساحت آشپزخانه را بسیار بزرگ در نظر میگیرد.

از آشپزخانه و اتاق نشیمن به ایوان منتقل می شود. وقتی درهای شیشه ای در تابستان باز می شوند ، یکپارچگی دو فضای داخل و خارج حاصل می شود.

 

با توجه به بک زندگی صاحبان خانه : بئاتریز لاریو با بیان اینکه آنها تا زمانی که شرایط فصلی اجازه می دهد اوقات خود را در خارج می گذرانند ، گفت: “من می خواستم در هر منطقه ای که خانه و باغ به هم پیوند دارند یک ایوان بخواهم. من مساحت این منطقه را بسیار بزرگ نگه داشتم. من قصد داشتم که این یک خانه خصوصی و صمیمی باشد. من چندین مکان مختلف برای نشستن ایجاد کردم. میز ناهار خوری ، فضای نشیمن ، گوشه دنج لذت بخش و … من توجه بیشتری به این منطقه دادم زیرا ما دوست داریم اوقات خود را با خانواده در باغ بگذرانیم “.

هیچ گل فصلی و رنگارنگی در باغ وجود ندارد ، اما گیاهان همیشه سبز ، درختان خرما و درختان مناسب برای آب و هوا در گلدان ها وجود دارد. یک منطقه بزرگ پوشیده از چمن است. به این ترتیب ، هر دو کودک می توانند راحت بدوند و بازی کنند و مهمانی های شلوغ برگزار شود.

برای داشتن پنجره های بزرگ در تمام قسمت های نشیمن از سرویس بهداشتی تا آشپزخانه ، از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق خواب بیشتر فکر شده است. یکی از بارزترین جزییات در خانه استفاده از پوست گوسفند در کف تقریبا هر اتاق به جای فرش است.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو