کوسن و چهارپایه های پیچ و تاب دار نات استودیو

کوسن و چهارپایه های پیچ و تاب دار نات استودیو

کوسن و چهارپایه های پیچ و تاب دار نات استودیو : Knots Studio به کوسن ها + چهارپایه ها پیچ و تاب بازی لطیف می بخشد. استودیوی Knots Studio مستقر در تل آویو در سال 2016 در رادار ما قرار گرفت و اکنون ما طرح های بازیگوشانه آنها را مورد بررسی قرار میدهیم ! در سال 2013 توسط نتا تسلر ، فارغ التحصیل رشته نساجی در دانشکده مهندسی و طراحی شنکار تاسیس شد که از زیبایی شناسی دریایی الهام گرفته است. پس از آزمایش های طولانی ، تسلر تکنیک بستن را پیدا کرد که منجر به اولین مجموعه محصولات وی شد. اکنون ، ناتس استودیو مجموعه ای از بالشتک های کف ، بالش های تزئینی ، چهارپایه و نیمکت را تولید می کند که هر کدام با استفاده از یک کف سفت و منسوجات با دوام و بافته شده است. قطعات چوبی روی پاف ها و حلقه های بالشتک برای تکمیل طرح ها دست ساز هستند. انتخاب موارد دلخواه غیرممکن است ، زیرا 119 محصول موجود است ، اما تعداد انگشت شماری را که دوست داریم به خانه ببریم محدود کردیم!

پاف  گره ای راه راه پنبه ای سیاه و سفید

این پاف گره منحصر به فرد از عناصر دریایی و زیبایی شناسی الهام گرفته شده است. این چهار پایه  از چوب راش محکم بوسیله تراش چوب فوق العاده ساخته شده است ، و در ساخت بالشتک از تکنیک گره زدن منحصر به فرد استفاده می کند …

بالشتک و کوسن بزرگ گره ای نخی سیاه و سفید

این بالشتک گره ای منحصر به فرد از عناصر دریایی و زیبایی شناسی الهام گرفته شده است. کوسن از تکنیک گره زدن منحصر به فردی استفاده می کند که کوسن را زیبا و کاربردی می کند. حلقه های چوبی که کوسن را به هم می بندند توسط دست تراش چوبی فوق العاده ما ساخته شده اند. می توانید کوسن را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود قرار دهید ، برای آن رنگ و بافت اضافی در اتاق وجود دارد. همچنین می تواند به عنوان یک هدیه فوق العاده به دوستان و خانواده علاقه مند به طراحی شما خدمت کند.

کوسن کف گره جیر جیر بزرگ صورتی کم رنگ

ملایم ، دنج با زنگ های زیبا و خاکی. ما از مجموعه جدید جیر وگان سیر نمی شویم! پارچه جیر وگان مانند جیر به نظر می رسد و از 100٪ پلی استر ساخته شده است ، که تمیز کردن آن را بسیار راحت ، فوق العاده با دوام و مهم تر می کند – از نظر وگان مناسب است. این بالشتک های کف زیبا و کاربردی هستند. حلقه های چوبی که کوسن را به هم می بندند توسط دست تراش چوبی فوق العاده ما ساخته شده اند.

بالش گره ای پنبه ای خاکستری و سفید

این بالش گره ای منحصر به فرد از عناصر دریایی و زیبایی شناسی الهام گرفته شده است. کوسن از تکنیک گره زدن منحصر به فردی استفاده می کند که کوسن را زیبا و کاربردی می کند. می توانید کوسن را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود قرار دهید ، برای آن رنگ و بافت اضافی در اتاق وجود دارد. همچنین می تواند به عنوان یک هدیه فوق العاده برای دوستان و خانواده مشتاق طراحی شما باشد

نیمکت بافته شده دو صندلی آلو مخمل

لوازم دکوراتیو و نیمکت بافته شده سرشار از ظرافت ، قطعه ای دست ساز است که هوای بازی و مجسمه ای را به هر ورودی یا فضای زندگی وارد می کند. هر نیمکت با دقت و با استفاده از یک روش بافت ساخته می شود که پارچه مخمل ظریف و راش وود طبیعی را با هم مخلوط می کند ، زیبا ، کاربردی است و سالها دوام دارد.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو