کافه قنادی ها ، محبوب ترین مغازه های تهران!

کافه قنادی ها ، محبوب ترین مغازه های تهران!

تهران گردی: از محبوب ترین مغازه های شهر که نباید دست کمی از رستوران ها و کافی شاپ ها داشته باشند ، کافه قنادی ها و شیرینی فروشی ها هستند. در دهه ی گذشته ، کافه قنادی ها به فضایی محبوب بین شهروندان تهرانی تبدیل شده اند. در هر کوچه و خیابانی که یک قنادی و شیرینی فروشی قرار گرفته باشد عطر و بوی خوب شیرینی ها و بیسکوییت های داغ که در فضا آکنده می شود هر رهگذری را به سمت خود می کشاند. در این مطلب از پویانو گشتی می زنیم بین شیرینی فروشی های مشهور قدیمی و جدید در خیابان های امروز تهران:

کافه قنادی آق بانو
طراحی کافه قنادی

قنادی آق بانو

شیرینی فروشی آق بانو در خیابان حافظ جنب تالار وحدت ، یکی از قنادی های مشهور و قدیمی در شهر تهران است که مشتریان خاص خودش را دارد. البته برخی از مشتریان این قنادی معتقدند که شیرینی ها کیفیت و طعم بی نظیر سابق را ندارد اما آق بانو به عنوان یکی از قنادی های قدیمی با ویترینی از کیک ها و شیرینی های رنگارنگ وسوسه انگیز است. شیرینی های تر آق بانو محبوب است ، به علاوه شما می توانید چیز کیک های خوشمزه ای هم از این قنادی تهیه کنید.

طراحی کافه قنادی ورتا
طراحی قنادی

کافه قنادی ورتا

ورتا از آن دست کافه قنادی های محبوب بین جوانان است. این شرینی فروشی که در خیابان انقلاب واقع شده است همه روزه میزبان تعداد زیادی دانشجو است. طراحی داخلی رنگی و هنری کافه ورتا و فضای گرم و دوستانه ی آن از جذابیت خاصی برخوردار است که آن را از دیگر کافه های دانشجویی میدان انقلاب متفاوت می کند و مناسب برای یک قرار دوستانه است. در قسمت ورودی کافه شما ویترین کاپ کیک های وسوسه برانگیز را می بینید. یک قسمت هم برای چیدن میز و صندلی ها و سرو نوشیدنی و شیرینی در نظر گرفته شده است.میز و صندلی های این قسمت را میزها و چهارپایه هایی بسیار کوتاه به رنگ سفید تشکیل می دهند. روی دیوار ها طراحی خلاقانه ای صورت گرفته است که هر چند وقت یکبار آن را تغییر می دهند.فضای نشستن خیلی بزرگ نیست و صندلی ها نزدیک به هم قرار گرفته اند. تنوع دمنوش ها در کافه ورتا زیاد است و کاپ کیک های آن هم بسیار محبوب است.

ناتلی

کافه قنادی ناتلی

ناتلی شاید یکی از مشهور ترین اسامی بین کافه قنادی ها و شیرینی فروشی ها در ایران باشد. این قنادی مشهور و قدیمی در خیابان سهروردی قرار گرفته است. تنوع شیرینی های آن بسیار زیاد است و سطح قیمت متوسطی دارد. در طبقه ی بالای شیرینی فروشی ناتلی هم کافه قرار دارد که نوشیدنی های سرد و گرم سرو می کند. تارت میوه ای که شیرینی نسبتا بزرگ است انتخابی عالی برای خرید از قنادی ناتلی است. شعبه ی دوم این قنادی هم در فرمانیه افتتاح شده است.

دانژه

کافه قنادی دانژه

کافه قنادی دانژه هم مکانی برای شیک است برای اینکه از شیرینی های داغ و خوشمزه ی آن لذت ببرید. این کافه که در خیابان آفریقا واقع شده است در محیطی دلنشین نان عصرانه ی تازه ، کیک ها و شیرینی های خشک و تر و نوشیدنی های گرم و سرد را در یک عصر دوستانه برای شما سرو می کند. کاپ کیک های کافه قنادی دانژه بسیار خوشمزه و محبوب است.

ماکارون

قنادی ای کلر

شیرینی های فرانسوی که به عنوان ماکارون شناخته می شوند یکی از آن شیرینی های کوچ خوش قیافه وهوس برانگیز است که امروزه بسیار محبوب شده اند. شما می توانید شیرینی ماکارون های خوشمزه را از  کافه قنادی جمع و جور ای کلر در الهیه خریداری کنید.

 

نوشته شده در تحریریه پویانو – نبی لو