کاغذ دیواری گلدار تیره ؛ ترند دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری گلدار تیره ؛ ترند دکوراسیون داخلی

هر روزه در دنیای دکوراسیون داخلی طرح ها و مد های جدید وارد می شود. خیلی از این مد ها به نحوی است که مورد پسند همه افراد قرار نمی گیرد و از طرفی ممکن است به شدت محبوب عده ای خاص باشد. در سال 2021 یکی از ترندهای دکوراسیون داخلی، استفاده از کاغذدیواری طرح گل تیره بسیار پرطرفدار شده است.. طرح های گل دار خانه مادربزرگ هایتان را فراموش کنید. ما در مورد طرح گلدار مدرن سال 2021 داریم صحبت می کنیم که بسیار آوانگارد و چشمگیر است. بله این طرح کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی مدرن بیش از بسیاری از طرح هعای دیگر در دل این سبک دکوراسیون جاخوش کرده است. با پویانو همراه باشید تا با این طرح کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی بیشتر با همدیگر صحبت کنیم:

 درباره طرح کاغذ دیواری گلدار تیره در دکوراسیون داخلی

طبیعت چشمگیر و چشم نواز در حال سرکشی است زیرا گلهای تیره دنیای طراحی را با حاشیه های هیجان انگیزی طوفانی می کنند. سرسبز ، عاشقانه و بدخلق به بهترین شکل ممکن ، اینجا در پویانو شاهد گلهایی هستیم که جلوه ی طراحی کاغذ دیواری را بیش از پیش نمایان می کنند. گلهای جذاب و مدرن ، شیک و مدرن ، گل های مورد علاقه ما برای پیروی از فضای عالی در حالی که راه خود را از جدیدترین مد گرفته اند با ورود به دنیای دکوراسیون داخلی  نمایش زیبای دیگر را رقم می زنند. دیگر خبری از طرح های گلدار روشن و معمولی نیست این بار  رنگ ها به سمت تاریکی می آیند. با سر تعظیم فرود آوردن در تاریکی و خلق یک الگوی گلی عجیب و غریب باعث می شوند که طراحان شیفته  همین تناقض شوند که با هم ترکیب می شوند و نمایشی تاریک ، عمیق و برانگیزاننده ایجاد می کنند.

چرا طرح کاغذ دیواری گلدار تیره جذاب و محبوب شده است؟

ببینید ما در این سبک در مورد یک تناقض نو در دنیای طراحی صحبت می کنیم. همه جیز متضاد با هم در کنار هم ترکیب شده اند و زیبایی منحصر به فردی را  خلق کرده اند. با استفاده از این سبک، هویت قبلاً زنانه طرح های گلدار از طریق پالت تیره تر، به نسخه معاصر آندروژنی تبدیل شده است. این می تواند در هر ترکیبی از سبک های دکوراسیون، بین کلاسیک و مدرن تعادل ایجاد کند، در واقع هر سبکی که متضاد هم هستند میتوانند از این ویژگی این طرح بهره ببرند. زیبا و گاه به گاه، زنانه و مردانه، نرم و سخت در این طرح با هم مشاهده می شود. ویژگی قدرتمند در طراحی همه کاره پترن گلدار تیره این است که گزینه ها و انتظارات شخصی زیادی را برای یک فرد در فضای مورد نظرخود فراهم می کند.

استفاده از کاغذ دیواری پوستری گلدار براق

یکی دیگر از گزینه های کاربردی کاغذ دیواری گلدار بزرگ استفاده از کاغذ دیواری های پوستری و یا پوستر کاغذ دیواری با طرح چاپی براق و پست مدرن گل است، این طرح کاغذ دیواری یادآور نقاشی های بی جان در دهه 1600 است. هر کاغذ دیواری یا پوستر کاغذ دیواری که دارای چنین طرحی است یک عنصر طراحی قدرتمند را فراهم می کند که تناسبات دکوراسیون فضای اتاق را ایجاد می کند و به طور بالقوه به نقش اصلی در فضای داخلی شما تبدیل می شود. منظور همان عنصر یا المان تاکیدی در اتاق شما می شود که نقش کانون توجه در درکوراسیون شما را به عهده می گیرد. با استفاده از این چاپ های بزرگ و پالت های رنگی خیره کننده پوستر ها، شاهد تغییر شکل اتاقتان توسط شکوفه های شکوهمند و اثیری هستید که پس زمینه ای تاریک و سایه دار را در فضای اتاق شما ازاین رو به آن رو می کنند.

ویژگی کاغذ دیواری گلدار تیره در عمق دادن به فضای داخلی

شاید چشمگیرترین جنبه کاغذ دیواری های با گل تیره این باشد که در آن دسته ای از گل های بزرگ با مجموعه ای متنوع  از سبک ها، ترکیب رنگ ها، سلایق و متریال خودنمایی می کنند. این تضاد چشمگیر بین نور و تاریکی که از نظر هنری به عنوان chiaroscuro شناخته می شود، در یک پالت رنگی که با زمینه سیاه و سفید آغشته شده و با رنگ های گرم مانند رنگ خاکی به شاخ و برگ و گل تزریق شده اند، یک عنصر خیره کننده سه بعدی ایجاد می کند که عمق را به فضا می رساند. و این نکته در دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک بسیار مثبت و مورد اهیمت است. عمق دادن به فضای داخلی بیش از اندازه یک ترفند حرفه ای در طراحی یک فضا محسوب می شود.

کاربرد کاغذ دیواری گلدار تیره در دکوراسیون داخلی

به دلیل اینکه این طرح دارای طیف گسترده ای از رنگ ها در زمینه آن است، می تواند برای فضاهای مختلف در دکوراسیون خانه شما استفاده شود. قدرت در طراحی سازگار در این طرح بسیار زیاد است. الگوهای شکوفه مانند در این طرح، تجربه ای کاملاً غوطه وری را در دنیای تاریک و باغی فراهم می کند و به فضای شما زیبایی و درام تزریق شده ای را می دهد که بسیاری از اتاق ها هوس آن را دارند. این وجهه های پویا که به طیف گسترده ای از فضاهای خصوصی، عمومی و تجاری متناسب هستند، با هم به اوج خود می رسند و ویژگی خیره کننده ای به دیوار اتاق شما ارائه می دهند. ما کارشناسان طراحی در دکرواسیون داخلی پویانو معتقدیم که می توان دیوارها را بیش از یک سازه ساختاری، بلکه یک ویژگی کانونی ارتباطات خلاقانه در دکوراسیون تبدیل ساخت. دستیابی به چنین شاهکاری اکنون با کاغذ دیواری که ترند شیک پررمز و راز این روزها است بسیار آسان شده است. وقت آن است که شروع به خلق تجملات معاصر  در دکوراسیون داخلی خانه خود کنید. کافی است با بخش فروش کاغذ دیواری در پویانو تماس بگیرید.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی |پویانو