کاغذ دیواری کرم رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری کرم رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری کرم ؛ به رنگ های روشن علاقمندید؟ فضاهایی دلباز که نور را در سرتاسر اتاق می گسترانند به نظرتان فضاهای زیبا و شیک هستند؟بله با شما موافقیم. فضاهایی که با رنگ های روشن دکوراسیون می شوند اتاق هایی هستند که بزرگتر و دلبازتر نشان می دهند. نکته مثبت دیگر اتاق هایی که به رنگ روشن دکوراسیون می شوند این است که شما تا ساعت های نزدیک به غروب آفتاب نیازی به روشن کردن چراغ ها و استفاده از روشنایی برقی ندارید. دیوارهای به رنگ روشن به خوبی می توانند شما را در صرفه جویی مصرف برق یاری کنند. کاغذ دیواری کرم رنگ برای دیوار هر اتاقی یکی از راه های رسیدن به چنین اهدافی است.

کاغذدیواری کرم طلایی طرح داماس در دکوراسیون داخلی پذیرایی
کاغذ دیواری کرم طلایی طرح داماس در دکوراسیون داخلی پذیرایی

رنگ کرمی یکی از رنگ های پرطرفدار از سری رنگ های روشن است. این رنگ از ترکیب سه رنگ اصلی قرمز ، زرد ، آبی به همراه مقدار زیادی سفید بدست می آید. رنگ کرمی به اندازه رنگ سفید روشن نیست که کثیفی و دوده را به روی خود نشان دهد، در عین حال که خود رنگ کرم حالت چرک تری نسبت به سفید دارد شما را از نگرانی بابت اینکه زود به زود باید دیوارها را شستشو دهید رها می کند. باید گفت که به نظر می آید در دکورسیون داخلی رنگ کرم دیگر شبیه یک رنگ خنثی عمل می کند.

کاربرد کاغذ دیواری رنگ کرم

کاغذ دیواری رنگ کرم برای دیوارهای اتاق پذیرایی و نشیمن یکی از پرطرفدارترین های کاغذ دیواری است. چرا که به خوبی با هر نوع رنگی در هر طیف رنگی ست می شد. اگر دیوار اتاق پذیرایی را با کاغذ دیواری کرم پوشش دهید. تقریبا می توانید هر نوع رنگ مبلمان و چیدمانی را با رنک کرم هماهنگ کنید. حتی ترکیب رنگ های مختلف را با هم با پس زمینه کرم رنگ دیوار ها به کار ببرید.

کاغذدیواری کرم در خانه ای به سبک کلاسیک که با مبلمان رنگارنگ دکوارسیون شده است.
کاغذدیواری کرم در خانه ای به سبک کلاسیک که با مبلمان رنگارنگ دکوارسیون شده است.

برای مثال می توانید کاغذ دیواری کرم را برای دیوار ها و کرم را هم برای مبلمان انتخاب کنید.  سپس رنگ پرده را یک رنگ شاد به کار ببرید و سپس با انواع کوسن های رنگی روی مبل به فضا رنگ بپاشید.

کاغذدیواری طرح هندسی مواج رنگ کرم در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن
کاغذ دیواری طرح هندسی مواج رنگ کرم در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن
کاغذدیواری کرم در دکوراسیون مدرن
کاغذ دیواری کرم در دکوراسیون مدرن
کاغذدیواری کرم برای دیوار پشت تلویزیون
کاغذ دیواری کرم برای دیوار پشت تلویزیون

کاغذ دیواری کرم برای اتاق خواب

کاغذ دیواری کرم

دیوار اتاق خواب به رنگ کرم یک رنگ بدون اشتباه است. با خیال راحت هر رنگی از روتختی و سرویس خواب را می توانید انتخاب کنید.

داماس کرم و طلایی در دکوراسیون اتاق خواب
داماس کرم و طلایی در دکوراسیون اتاق خواب

کاغد دیواری کرم برای اتاق کودک

رنگ کرم برای کاغذ دیواری اتاق کودک از آن جهت مناسب است حکه رنگ روشنی است و شما تا دلتان بخواهد می توانید از مجموعه رنگ های دیگر در وسایل اتاق کودک استفاده کنید.