کاغذ دیواری پاییزی ، پادشاه فصل ها را مهمان خانه تان کنید

کاغذ دیواری پاییزی ، پادشاه فصل ها را مهمان خانه تان کنید

هر زمان که صحبت از تغییر دکوراسیون و بازسازی به میان می آید ، کاغذ دیواری ها پای ثابت این پروژه خواهند بود. کاغذدیواری های همیشه دوست وفادر و آماده به خدمت ما در این زمینه هستند. کاغذ دیواری ها به عنوان یک دیوارپوش با قیمت مناسب و قابلیت تحول بالا گزینه بسیار خوبی در میان طرفداران تغییر دکور می باشند. کاغذ دیواری به سرعت و با هزینه مقرون به صرفه ای بر دیوارها نصب می شوند و حال و هوای دکور خانه شما را تغییر می دهند. پس چه ایده ای بهتر از اینکه حالا که کم کم آماده آمدن فصل پاییز هستیم ، کاغذ دیواری ها به کمکمان بیایند و از این پادشاه فصل ها در  دکوراسیون منزل پذیرایی کنیم. طرفداران فصل پاییز بشتابید و در این مطلب همراه پویانو باشید.

کاغذ دیواری پاییزی مناسب کدام اتاق می باشد؟

نمی توان گفت که هر کاغذ دیواری با هر طرحی به طور بخصوصی برای یک اتاق به کار برده می شود.چرا که همیشه کاغذدیواری های برای سلایق مختلف طراحی و در بازار عرضه می شود. افراد با توجه به سلیقه و روحیه خود ممکن است انتخاب متفاوتی برای هر یک از فضاهای منزل خود داشته باشند. یا این حال این طور معمول است که کاغذ دیواری های خاص را در اتاق های خصوصی تر بکار می برندو کاغذ دیواری های رایج مانند طرح داماس و یا کلاسیک برای فضاهای عمومی مانند پذیرایی به کار برده می شود. کاغذ دیواری طرح پاییزی برای یک دختر متولد فضل پاییز به خصوص دختر نوجوان شما عالی است و او را شخصیت بالغ و پخته ای نشان می دهد. نگویید که پاییز فصل غم و افصردگی است که باورمان نمی شود . این فصل زیبا با انواع رنگ های دنیا زیبایی خود را پختگی به رخ می کشد.

رنگ کاغذ دیواری پاییزی کدام رنگ ها می باشد؟

رنگ های پاییزی کدامند ؟ باید بگوییم که رنگ های پاییزی شامل تمامی رنگ های دنیا می باشد. به همین دلیل است که پاییز لقب پالدشاه فصل ها را به خود اختصاص داده است. چرا که ارمغانی از رنگ های بی نهایت را برای شما هدیه می آورد . رنگ های طیق زرد و قهوه ای و قرمزتیره به همراه تونالته ای از رنگ های سبز تیره و … مجموعه ای از رنگ های پاییزی می باشد. اگر شما علاقمند به فصل پاییز هستید و دوست دارید هنگام خرید کاغذ دیواری های بدانید کاغذ دیواری چه رنگی باید انتخاب کنید جواب سوال شما در این پرسش داده شده است.

طرح کاغذ دیواری پاییزی کدام است؟

منظور از کاغذدیواری طرح پاییزی ، طرح هایی است که برای ما یادآور پاییز است. نماد اصلی پاییز برگ های زیبای چند رنگ هستند. می توان گفت اصلی ترین نشانه اینکه ما حس کنیم فصل پاییز را به خانه مان دعوت کرده ایم همان برگ های اخرایی رنگ شامل تمامی طیف های نارجی و قهوه ای و زر خردلی می باشد. اما در واقع فقط طرح های پاییزی به برگ ختم نمی شوند. طرج های دیگری نیز توجه طرفداران پاییزی خود را به خود جلب می کند. طرح کدو حلوایی ، جارو ، هیزم ،میوه کاج و خوشه گندم  نیز از دیگر المان هایی است که یادآور فصل پاییز می باشد. کاغذدیواری طرح کدو حلوایی به خاطر وجود شب هالوین در فصل پاییز است و یکی از طرح های فانتزی و زیبا برای کاغذ دیواری است. این طرح کاغذدیواری را معمولا نوجوان برای دکوراتاق خواب خود می پسندند.

پوستر دیواری طرح پاییزی

همانقدر که کاغذ دیواری های طرح پاییزی میان خریداران کاغذ محبوب استک پوستر دیواری تم پاییزی و یا همان کاغذ دیواری پوستر نیز جذابیت منحصر به فرد خود را میان پوستر های چهارفصل حفظ کرده است. در واقع می توان گفت پوستر فصل پاییز جز پرفروش ترین طرح های پوستر می باشد.

کاغذ دیواری پوستری پاییز

Interioir of modern living-room. 3d render

طرح این پوستر ها معمولا از جنگل پاییزی با درختان بلند به رنگ قرمز و زرد و قهوه ای تشکیل شده است. تصور اینکه در میان چنین جنگل زیبایی قدم بزنید شما را به آرامش و صبوری دعوت می کند. پوستر پاییز برای اتاق خواب با تم رنگی قهوه ای و نارنجی نیز انتخاب ایده آلی است.

کاغذ دیواری پاییزی طرح برگ

در واقع بیشترین طرح کاغذدیواری پاییزی مخصوص به کاغذ دیواری طرح برگ با نگ های طیف پاییزی است. این طرح کاغذ دیواری به خوبی با دکوراسیون اتاق خواب های چوبی و قهوه ای و … ست می شوند و فضای گرم و موقری رای صاحب اتاق فراهم می کند.

کاغذدیواری پاییزی طرح کدو حلوایی

کاغذ دیواری طرح کدو حلوایی یکی از طرح های فانتزی این سبک کاغذ دیواری ها است. معمولا برای عاشقان فصل پاییز و المان های آن این طرح مناسب است. بیشترین کاربرد این طرح در اتاق خواب نوجوانان است.

کاغذ دیواری پاییزی طرح هندسی

اگر طیف های رنگی پاییزی را دوست دارید اما دلتان نمی خواهد به طور مشخص المان های پاییز را به اتاقتان بیاورید . کاغذ دیواری هندسی با رنگ پاییزی انتخاب خوبی برا شما است. فضایی گرم و دنج را برای شما ایجاد میکند که هرکسی این سلیقه را نخواهد داشت.

کاغذ دیواری طرح درختان پاییزی

همانقدر که برگ های پاییزی نماد این فصل هستند. طرح درختان سر به فلک کشیده با برگ های خزان در مسیر یکی دیگر از طرح های محبوب این فصل هستند. اما که گفتخ است که حتا این درختان باید همرگ پاییز باشد شاید یک نفر دوست داشته باشد فقط مایی از درختان بی برگ پاییز را نمایش بگذارد . بنابراین طرح های درختان بی برگ نیز نمادی از این فصل زیبا هستند.

کاغذدیواری طرح انار

برای ما ایرانی ها انار نماد پاییز و شب یلدا است. بنابراین یادمان نرود که کاغذ دیواری با طرحی از انار یکی از زیباترین طرح های کاغذ دیواری برای داشتن یک دکور دلنشین پاییزی است. ترکیبی از برگ های زرد و انار قرمز این طرح کاغذ دیواری را بسیار جذاب کرده است.

این ترکیب رنگی نیز شاید به نظر خیلی پاییزی نیاید اما تابستانی و بهاری هم نیست. اگر شما سلیقه میانه ای دارید این طرح ها برای شما که دوست دارید کمی طیف رنگی پاییز را به اتاقتان بیاورید شاید جالب توجه باشد.

دیگر طرح های دسته پاییزی برای کاغذ دیواری

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون |پویانو