کاغذ دیواری های رنگی رنگی در دکوراسیون بوهمین

کاغذ دیواری های رنگی رنگی در دکوراسیون بوهمین

kدنیای بعضی از افراد از رنگ و رنگ مطلق تشکیل شده است. برای این افراد نبود رنگ یعنی زندگی حضور ندارد. دنیای رنگی در دکوراسیون داخلی نیز طرفداران زیادی را گردخود آورده است. به خصوص که این روزهای دکوراسیون رنگی یکی از ترندهای جذاب و محبوب هم شده است. در دنیای رنگی رنگی ها ، یکی از سبک های دوست داشتنی سبک بوهمین است. برای داشتن یک دکوراسیون داخلی به سبک بوهمین باید روحیه هنرمندانه و پرانرژی ای داشته باشید. اگر احساس می کنید که سبک های غالب در دکوراسیون منزل حسابی دست و پای شما را در انتخاب گزینه های دلخواه تان بسته اند و شما را از اجرای آن چیزی که در ذهن دارید بازداشته اند، وقت آن است که با کاغذ دیواری های رنگی رنگی به سبک بوهمین آشنا شوید. سبک دکوراسیون بوهمین یک سبک قاطی و در هم است که شبیه هیچ سبک دیگری نیست و افراد خاصی آن را می پسندد. اگر شما هم جز آن دسته خاص هستید با پویانو همراه باشید تا با کاغذ دیواری سبک بوهمین آشنا شوید:

کاغذ دیواری چیست؟

نام کاغذ دیواری را ما همیشه شنیده ایم. این متریال دوست داشتنی چیز جدیدی نیست و از سال های دور مهمان خانه ها بوده است. کاغذدیواری یک دیوارپوش محبوب است که با قیمت مناسب و زمان نصب سریع خود را به یکی از پرفروش ترین متریال های حوزه طراحی داخلی تبدیل کرده است.

کاغذ دیواری‌ ها نسبت به سایر پوشش‌های دیواری نظیر پنل های پی وی سی چوبی و سنگی و … به خاطر پوششش نازکی که بر روی دیوار ایجاد می کنند، فوق العاده کاربردی می باشند . پوشاندن دیوار با کاغذ دیواری یکی از آسان ترین راه ها برای زیبایی بخشیدن به فضایداخلی هر اتاقی است. با انواع رنگ ها و طرح های موجود، کاغذ دیواری ها می‌توانند به فضای شما بعد و ویژگی بدهند و اغلب حتی نصب برخی از آن ها آنقدر ساده است که خودتان هم می توانید آن را نصب کنید. راه حل آن تماشای یک قست از ویدیو نصب کاغذ دیواری در سایت آپارات است. اگر هم خودتان موفق به نصب کاغذ دیواری نشدید و یا فکر میکنید که ممکن است کار را به خوبی به پایان نرسانید با پویانو تماس بگیرید تا کارشناسان نصب کاغذ دیواری را به شما معرفی کنند و با هزینه مناسبی این کار برای شما به پایان برسد.

سبک بوهمین چیست؟

سبک بوهمین ؛ در اروپا به کسانی که روش زندگی غیرمتعارفی را در پیش گرفته‌اند و اغلب به هنر و ادبیات و موسیقی علاقه مندند گفته میشود. این سبک وارد مد و فشن شده و به سبکی از لباس پوشیدن که غیر متعارف و خارج از چارچوب باشد اطلاق میشود. آن‌ها از ست کردن رنگ‌ها هراسی ندارند و هر رنگی و هر مدلی را ممکن است بپوشند. در واقع بوهمین سبکی به دور از قواعد و چارچوب‌های مرسوم است. اما این سبک راه خود را در دنیای دکوراسیون داخلی هم پیدا کرده است. در سبک بوهمین بی آنکه نگران سبک‌های مختلف ، هارمونی رنگ و ست کردن باشید منزلتان را طراحی میکند. یعنی طراحی بی هیچ اصول و قاعده هم خودش یک سبک است!

دکوراسیون سبک بوهمین چه سبکی است؟

بوهمین، سبکی است جذاب و دوست داشتنی که شما را از قید و بند اصول سبک های دیگر رها می کند و با گزینه های متنوع تری رو به رو می سازد. با سبک بوهمین، شما می توانید همان طوری که دوست دارید فکر کنید و خیلی از وسایلی را که شاید به کار بردن آن ها در چیدمان به سبک های دیگر مناسب نبوده را به راحتی در این سبک به کار بگیرید. رنگ ها و طرح های غالب در این سبک، همان رنگ هایی هستند که شما تعیین می کنید و تنوع بی نظیر و ترکیب های جذاب آن ها باعث می شود فضای بسیار خاصی در منزل تان داشته باشید.

کاربرد کاغذدیواری بوهمین در دکوراسیون خانه

کاغذ دیواری بوهمین در پذیرایی

دکوراسیون به سبک بوهمین ترکیبی خوب از سبک التقاطی و کمی شوخی است! فضاهایی از نشیمن آرامش بخش گرفته تا اتاق‌خواب‌های عجیب و غریب را می توان با کاغذدیواری های به سبک بوهمین خلق کرد و جادوی رنگ های متنوع بهره برد. اگر شما عاشق دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان هستید، می توانید از کاغذ دیواری به سبک بوهمیان برای پذیرایی خانه خود استفاده کنید.

خوبی استفاده کاغذ دیواری بوهمین این است که هم شما از زیبایی و منحصر به فرد بودن این سبک در خانه خود بهره می برید و هم اینکه دیگر به خرید انواع وسایل و خورده ریزهایی که برای چیدمان به این سبک لازم است در اختیار داشته باشید خبری نیست. این مساله به ساماندهی فضای پذیرایی کوچک شما کمک میکند.

درواقع کاغذ دیواری بوهمین یک هدیه خوب برا دوست داران این سبک دکوراسیون داخلی است چرا که تا حد زیاید در جاباز کردن فضای شما کمک می کند. این سبک دکوراسیون سبک فضا شلواغ کنی است و این راه نمی توان انکار کرد.

سبک بوهمین به خاطر بهره گرفتن از الگوهای مختلف و شاید حتی نامرتبط معروف شده است. زمانی که این سبک را به اجرا در می آورید، می توانید در انتخاب و ترکیب الگوها آزادانه تر عمل کنید. برای مثال، نگران این نباشید که الگوی سنتی به کار رفته در یکی از مبلمان با الگوی هندسی کاغذ دیواری تان تناسبی ندارد. می توان گفت این سبک مثل یک پیوند دهنده بی قانون عمل می کند و هر الگویی را که شما مد نظر داشته باشید با الگوهای دیگر پیوند می زند. و چه مساله ای راحت تر از این بتواند برای شما حل شود که شما دیگر نگران چهارچوب ها و قواعد دست و پاگیر نخواهید بود.

کاغذ دیواری بوهمین برای دکوراسیون اتاق خواب

اگر می خواهید دکوراسیون را به سبک بوهمین اجرا و تجربه کنید، باید با یک سری از باید و نبایدها خداحافظی کنید. به این فکر نکنید که تخت خواب قدیمی تان با سبک کلاسیک خود در کنار میزی به سبک روستیک و کمدهایی با رنگ و فرم متفاوت زیبا نمی شود. این چیزها در سبک بوهمین زیاد معنی ندارند. اتفاقا اگر به نمونه چیدمان های این سبک رجوع کنید، خواهید دید که تکثر طرح ها، فرم ها و رنگ ها یک امر کاملا طبیعی است و دقیقا همان چیزی است که این سبک را از دیگر سبک ها متمایز می کند. بنابراین با انتخاب یک کاغذ دیواری به سبک بوهمین می توانید این ترکیب را بیش از پیش تکمیل کنید. کاغذ دیواری هاب به سبک بوهمین ترکیبی از رنگ ها و نقش ها درهم و تو درتو هستند که چشم را به خود جلب می کنند.

کاغذ دیواری بوهمین در دکوراسیون اتاق نشیمن

اتاق نشیمن جایی است که افراد خانواده در کنار یکدیگر گردهم حمع می شوند و ممکن است به گفتگو و یا تماشای تلویزیون بپردازند. طراحی این فضای داخلی معمولا بهتر است که فضایی گرم و صمیمی اجرا شود. برای افرادی که نمی توان جز دسته افراد منظم و مرتب قرار دارد. استفاده از سبک دکوراسیون بوهمین یک فکر هوشمندانه است این سبک دکوراسیون داخلی به این افراد اجازه می دهد که با خیال راحت در چنین فضایی زندگی کنند. پرا که دورتادور محیط زندگی آن ها پرازوسایل روزمره و کاربردی هست و نیازی به خلوت کردن و مرتب کردن ندارد.این سبک دکوراسیون مخصوص افراد راحت بگیر در زندگی است. بنابراین پیشنهاد ما برای شما این است که با نصب کاغذ دیواری های بوهمین برای دیوار داخلی نشیمن خود از مزایای این سبک دکوراسیون بهره ببرید.

مدل کاغذ دیواری بوهمین چه شکلی است؟

نقش ها و طرح ها در سبک بوهمیان جایگاه خاصی دارند. تقریبا بیش تر المان های دکوراسیون  که در چیدمان به سبک بوهمیان استفاده می شوند، نقوش و تریینات خاصی دارند. به هر کجای یک دکوراسیون بوهمین که نگاه کنید، می توانید هزاران نقش ببینید که با یکدیگر ترکیب شده اند. تزیینات هم جایگاه خاصی در این سبک دارند. البته باید گفت که تزیینات سبک بوهمین زیاد لوکس و چشمگیر نیستند و با تزیینات سبک های دیگر تفاوت دارند. این تزیینات، صرفا جهت زیبایی بخشیدن به دکوراسیون به کار می روند. ممکن است بسیاری از وسایل در سبک بوهمین قدیمی یا حتی دمده نیز باشند اما در کنار هم یک ترکیب زیبا و جذاب را خلق خواهند کرد. کاغذ دیواری به این سبک نیز از این امر مستثی نیست و طرح ها و نقش های کاغذ دیواری بوهمین شلوغ و پر از اشکال تو در تو هست که چشمها را به خود خیره می کند.

در ادامه همراه با پویانو باشید تا با نمونه هایی از کاغذ دیواری سبک بوهمین در دکوراسیون داخلی آشنا شوید:

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی |پویانو