کاغذ دیواری های خاص برای طراحی های خاص!

کاغذ دیواری های خاص

کاغذ دیواری های خاص برای طراحی های خاص!

تزئين و دکوراسیون دیوار ها می تواند فضای زندگی ما را به طور کامل تغییر دهد. تزئینات دیوار ها از جمله عناصر دکوراتیو تاثیر گذاری هستند که به مکان شخصیت بخشیده و سبک طراحی اتاق را مشخص می کنند. زمانی که صحبت از طراحی و دکوراسیون دیوار ها می شود، اولین چیزی که به ذهن انسان خطور می کند، کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری ها دارای طراحی های بسیار متنوعی هستند، اما برخی از این طرح ها به قدری خاص و متفاوت هستند که  می توانند مکانی کاملا متفاوت را ایجاد کنند. ما نیز در این مطلب به بررسی کاغذ دیواری های خاص برای طراحی های خاص خواهیم پرداخت. پس با پویانو همراه باشید:

کاغذ دیواری های خاص

در گذشته کاغذ دیواری ها دارای طراحی های بسیار محدودی بودند و به همین دلیل زمانی که سبک های طراحی داخلی معاصر و خلاقانه بسیار محبوب شدند، کاغذ دیواری ها به عنوان عناصری از مد افتاده شناخته شدند. اما امروزه در زیبا ترین و چشم گیر ترین محیط های زندگی، کاغذ دیواری های خاص و زیبای نسل جدید، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. امروزه با استفاده از تکنولوژي چاپ دیجیتالی، می توان زیبا ترین و خلاقانه ترین کاغذ دیواری ها را متناسب با هر سبک طراحی داخلی ای چاپ کرده و آن ها را به عنوان نقطه کانونی دکوراسیون های منحصر به فرد و خاص به کار برد. این کاغذ دیواری های چاپی می توانند بر اساس هر سبک و سلیقه ای طراحی شده و دکوراسیون های متفاوتی را به نمایش بگذارند.

کاغذ دیواری های خاص

  • کاغذ دیواری با انرژي طراحی های استوایی

سبک استوایی در سال های اخیر  به یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین سبک های طراحی داخلی تبدیل شده است و طرح فلامینگو ها و گیاهانی با برگ های پهن نیز، یکی از محبوب ترین نقوش این سبک به شمار می روند. طرح های استوایی و نقوش بزرگی که سراسر دیوار را فرا می گیرند، برای افرادی که به دنبال دکوراسیونی مدرن و خاص هستند، انتخابی بی نظیر خواهند بود….

کاغذ دیواری با انرژي طراحی های استوایی

  • طرح های طبیعی و آرامش بخش

در زندگی شهری و برای افرادی که دلتنگ طبیعت و محیط دور از شهر هستند، انتخاب کاغذ دیواری هایی با نقوش برگرفته از طبیعت و منظره وحشی و طبیعی، می تواند به خانه آن ها فضایی نزدیک به طبیعت و مکانی فرح بخش ببخشد. بازتاب تصویر بکر و دست نخورده از طبیعتی وحشی بر روی یکی از دیوار های اتاق نشیمن، یکی از راه های زیبای ایجاد فضایی آرامش بخش و پر از انرژی مثبت در محیط زندگی شهری به شمار می رود.

انتخاب کاغذ دیواری هایی با نقوش برگرفته از طبیعت و منظره وحشی و طبیعی

  • طرح گل های خلاقانه

کاغذ دیواری هایی با طرح های گلدار در هر دوره و در هر سبکی، یکی از ایده آل ترین تزئینات برای دیوار ها به شمار می رفتند، اما این یک حقیقت است که زمانی که صحبت از طرح گل می شود، نقوش گل های کوچک و وحشی  با چیدمانی متقارن، اولین چیزی هستند که به ذهن خطور می کنند. اما نظر شما در مورد نقوش گلدار منحصر به فرد و تاثیر گذاری که عادت های قدیمی را از بین می برند چیست؟ برای یک لحظه گل های بی مانند، رنگارنگ و بزرگ و غول پیکری که دیوار های خانه شما را تزئین کرده اند را تصور کنید! این طراحی های خلاقانه برای کاغذ دیواری های گلدار، برای تمام مکان های خانه از جمله اتاق خواب، اتاق غذا خوری و آشپزخانه مناسب بوده و می توانند فضایی زنده و نوآورانه را به نمایش بگذارند.

کاغذ دیواری هایی با طرح های گلدار

  • کاغذ دیواری گل های وحشی

البته گل های وحشی نیز هنوز از جمله نقوش محبوب برای کاغذ دیواری به شمار می روند، اما امروزه در استفاده از این نوع نقوش، طراحی ها و چیدمان های نوآورانه و دلباز، طرفداران بیشتری دارند. این نوع کاغذ دیواری ها می توانند فضایی فرح بخش و سیال در محیط ایجاد کنند.

کاغذ دیواری گل های وحشی

  • کاغذ دیواری های خاص طرح جنگل مه آلود

طرح های برگرفته از طبیعت، نه تنها بر روی دیوار ها، بلکه در مورد روتختی ها، پرده ها و سایر موارد نیز، از طرح های محبوب به شمار می روند و با توجه به این مورد، متوجه خواهید شد که این طرح ها به یکی از ترند های مطرح دکوراسیون داخلی تبدیل شده اند. از آن جایی که در عصر بازگشت به طبیعت زندگی می کنیم، تمام وجوه طبیعت به شکلی واقعی و قابل توجه، به عنوان طرح های زیبا مهمان خانه های ما شده اند. جنگل های مبهم و مه آلود پوشیده از درختان بلند نیز، یکی از نماد های آرامش و زندگی به شمار می روند و با استفاده از چنین کاغذ دیواری ای می توانید فضای جنگل را به خانه خود بیاورید.

کاغذ دیواری های خاص طرح جنگل مه آلود

  • کاغذ دیواری با تاثیر بتنی!

در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم که طراحی استوایی به یکی از ترند های محبوب دکوراسیون داخلی تبدیل شده است؛ یکی دیگر از ترند های محبوب طراحی داخلی، سبک صنعتی است که تقریبا نقطه مقابل سبک استوایی به شمار می رود! در طراحی های سبک صنعتی، مصالح خام از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و در راس این مصالح نیز، بتن خام قرار دارد. ایجاد دیواری با ظاهر بتنی، کاری ساده و ارزان قیمت به شمار نمی رود، اما استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح بتنی، یکی از ساده ترین و اقتصادی ترین راه های ایجاد سبک صنعتی مدرن به شمار می رود.

کاغذ دیواری با تاثیر بتنی

  • شخصیت طراحی های سیاه و سفید

نیازی نیست که برای ایجاد دکوراسیونی خاص، تنها از کاغذ دیواری های رنگی و با انرژي در محیط زندگی خود استفاده کنید. طراحی های سیاه و سفید نیز برای ایجاد فضایی مدرن و مینیمال انتخاب های مناسبی به شمار می روند. طراحی های خاص و سیاه و سفید می توانند شخصیتی متفاوت به خانه شما ببخشند.

شخصیت طراحی های سیاه و سفید

  • ماهی های شناور بر روی دیوار ها!

کاغذ دیواری هایی با نقوش حیوانی، از جمله ماهی های غول آسا که نمادی از طبیعت و زندگی به شمار می روند، برای افرادی که می خواهند طبیعت را به خانه خود بیاورند، اما به دنبال طرحی متفاوت از درختان و گیاهان هستند، انتخاب مناسبی خواهند بود.

ماهی های شناور بر روی دیوار ها

  • کاغذ دیواری های خاص پرنده ها و آواز طبیعت!

یکی از زیبا ترین راه های ایجاد فضایی بهاری در خانه، نقوشی از پرنده هایی زیبا است که بر روی شاخه هایی پر از شکوفه در حال آواز خواندن هستند. اگر فصل بهار، فصل محبوب شما است، پرنده های آوازخوان را فراموش نکنید.

کاغذ دیواری های خاص پرنده ها و آواز طبیعت

  • طراحی های مدرن و متفاوت

اگر چه ممکن است موضوع و تم کاغذ دیواری ها به یکدیگر شباهت داشته باشند، اما ایده های متفاوت باعث می شوند تا طراحی های متفاوتی نیز ایجاد شوند. به همین دلیل نقوش برگرفته از طبیعت نیز می توانند به شکلی مدرن و خلاقانه به کار برده شوند و فضایی خاص و متفاوت را به نمایش بگذارند.

طراحی های مدرن و متفاوت

  • کاغذ دیواری های خاص شبیه به تابلو های رنگ روغن

اگر به دنبال تاثیری هنری در محیط زندگی خود هستید، انتخاب های بی شماری در پیش روی شما قرار دارند. از جمله این انتخاب ها، می توان به کاغذ دیواری هایی که شبیه به نقاشی های رنگ روغنی هستند اشاره کرد. این نوع طراحی ها می توانند فضای هنری ای که به دنبال آن هستید را در اختیار شما قرار دهند.

کاغذ دیواری های خاص شبیه به تابلو های رنگ روغن

  • کاغذ دیواری های خاص نقوش شهری

برای افرادی که نمی توانند از شهر ها جدا شوند و به زندگی شهری و فرهنگ آن علاقه مند هستند، کاغذ دیواری هایی که بازتابی از نمای شهر های بزرگ را در اختیار شما قرار می دهند، انتخاب ایده آلی به شمار می روند. اگر می خواهید از کاغذ دیواری ای با نقوش شهری در محیط زندگی خود استفاده کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شهر محبوب خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که در این نوع پوستر ها می توانید طراحی های خطی از شهر ها را نیز به کار ببرید.

کاغذ دیواری های خاص نقوش شهری