کاغذ دیواری نقشه جهان ؛ به اتاق کارتان ظاهری ماجراجویانه و جذاب ببخشید !

کاغذ دیواری نقشه جهان ؛ به اتاق کارتان ظاهری ماجراجویانه و جذاب ببخشید !

دکوراسیون داخلی هر فضایی با توجه به سلیقه افراد ساکن در آن اتاق میتواند چیدمان شود. وقتی صحبت از دکورکردن  اتاقی به میان می آید راه های بیشماری برای دیزاین آن وجود دارد. اما برای علاقمندان به سفر و ماجراجویی این موضوع فرق دارد. آنها معمولا دوست دارند دکوراسیون فضای زندگی و یا اتاق آنها کم جزیئات باشد. اما فکر سفر و شناخت بیشتر دنیا هیچ گاه از رویای این افراد علاقمند بیرون نمی رود. برای این دسته، چه ایده ای بهتر از نصب تصویری از نقشه جهان بر دیوار اتاق که آن ها را همیشه برای سفری جدید ناشناخته بعدی آماده کند. نصب کاغذ دیواری نقشه جهان نه تنها برای دکور فروشگاه ها و دفاتر نیز می تواند استفاده شود. در ادامه همراه پویانو باشید تا با انواع کاربرد کاغذ دیواری نقشه جهان در دکوراسیون فضاهای مختلف آشنا باشید:

کاغذ دیواری نقشه جهان

کاغذ دیواری نقشه جهان

کاغذ دیواری ها در طرح های مختلف در بازار وجود دارد. کاغذ دیواری ها می توانند تصاویر زیبایی از آنچه مورد سلیقه شما است بر روی دیوار شما به نمایش بگذراند. کاغذدیواری نقشه جهان به صورت رولی در بخش کاغذ دیواری فروشگاه آنلاین دکوراسیون پویانو موجود است.

کاغذ دیواری رولی دارای طرحی که با ابعاد مشخص از پیش چاپ شده است و با کنارهم قراردادن آن بر روی دیوار کامل می شود.  هنگام خرید کاغذ دیواری نقشه جهان با توجه به شرکت تولید کنند  و کشور سازنده قیمت برخی از کاغذدیواری نقشه جهان کمتر از قیمت کاغذدیواری پوستری سفارشی می تواند باشد.

کاغذدیواری پوستری نقش جهان

کاغذ دیواری پوستری نقشه جهان

کاغذ دیواری پوستری نقشه جهان

کاغذدیواری پوستری نوعی از کاغذ دیواری است که می تواند با توجه به طرح انتخابی شما سفارشی چاپ شود. در این صورت ابعاد دیواری را که قصد دارید این پوستر را نصب کنید را اندازه بگیرید و با توجه به ابعاد دلخواه پوستر دیواری نقشه جهان شما آماده می شود.

نقشه جهان کودکانه برای دکوراسیون اتاق فرزندتان

نقشه جهان کودکانه برای دکوراسیون اتاق فرزندتان

نقشه جهان یک تصویر جذاب برای کودکان و نوجوانان ماجراجو می باشد. به خصوص برای آن دسته از بچه هایی که علاقمند به درس جغرافیا می باشند و روحیه علمی دارند. نقشه جهان کودکانه دارای رنگ های شاد و طرح های فانتزی می باشد. طراحان و دیزانیر ها طرح های متنوعی از تصاویر دوست داشتنی برای کودکان را در ترکیب با نقشه جهان ارائه می دهند. این تصاویر حس کنجکاوی و هوش فرزند شما را تقویت می کند.

نقشه جهان کودکانه دارای رنگ های شاد و طرح های فانتزی می باشد

 این تصاویر حس کنجکاوی و هوش فرزند شما را تقویت می کند.

نقشه جهان در دکوراسیون فروشگاه

نقشه جهان میتواند توجه مشتریان زیادی را هنگام ورود به فضایی تجاری به خود جذب کند. یک تصویر بزرگ از نقشه جهان که سرتاسریک دیوار بزرگ مقابل ورودی مشتریان نصب شده است مجذوب کننده است. نصب کاغذ دیواری نقشه جهان انتخاب خوبی برای طراحی در دفاتر مسافرتی و یا آژانس های هواپیمایی می باشد.

نقشه جهان در دکوراسیون دفتر کار

کاغذ دیواری نقشه جهان می تواند یک پشت زمینه خوب برای طراحی دیوار دفتر کار باشد. نصب این کاغذ دیواری در اتاق شما ، صاحب اتاق را فردی باتجربه و دنیا دیده نشان می دهد.

فروش نقشه جهان در ابعاد بزرگ

فروش نقشه جهان در ابعاد بزرگ

نقشه جهان می تواند به صورت سفارشی در ابعاد مختلف چاپ شود. البته اگر قصد دارید یک کاغذدیواری نقشه جهان با ابعاد بسیار بزرگ چاپ شود باید دارای کیفیت بالا و قابل قبولی باشد. بسیاری از شرکت های چاپ کاغذ دیواری پوستری دارای مجموعه آرشیو ار نقشه جهان با طرح و رنگ مختلف می باشند و شما می توانید با توجه به تم رنگی و سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید.

 شما می توانید نقشه را با توجه به تم رنگی و سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید

پوستر دیواری سه بعدی نقشه جهان

شما می توانید پوستر دیواری دلخواه خود از نقشه جهان را در طرح های مختلف انتخاب و چاپ نمایید. در بین کاغذ دیواری های پوستری ، پوستر دیواری سه بعدی نقشه جهان می تواند به صورت کره جهان نیز چاپ شود.

فروش پوستر نقشه جهان

پوستر دیواری سه بعدی آبرنگی نقشه جهان

پوستر نقشه جهان قابل خریداری در فروشگاه های تزئینات و دکوراسیون داخلی می باشد. البته سایت های فروشگاه های آنلاین نیز در  فروش پوستر نقشه جهان نیز فعالیت می کنند. کافی است طرح دلخواه از تصویر مورد نظر را انتخاب کنید.

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

شما می توانید که طرح دلخواه خود از نقشه جهان را برای چاپ سفارش دهید و سپس آن را یا قابی شایسته و درخور بر روی دیوار خانه به نمایش بگذارید.

انواع مدل نقشه جهان در دکوراسیون خانه

نقشه جهان سیاه و سفید

نقشه جهان سیاه و سفید

برای آن دسته از افرادی که علاقمند بهع فضاهای مونوکرومیک و یا سفید و سیاه هستند. طرح نقشه جهان با رنگ سیاه و سفید جذاب است. این رنگ برای دکوراسیون سبک مینیمال و یا فضاهایی با تم رنگی طوسی و خاکستری جالب است.

نقشه جهان رنگی

نقشه جهان رنگی

نقشه جهان می تواند در ترکیب های رنگی متنوعی چاپ شود. نقشه جهان رنگی می تواند به فضای داخلی خانه شما انرژی و روح ببخشد. این طرح از کاغذ دیواری نقشه جهان یک تصویر جذاب برای علاقمندان به دکوراسیون رنگی می باشد.

 

نقشه جهان رنگی می تواند به فضای داخلی خانه شما انرژی و روح ببخشد

کاغذ دیواری نقشه جهان یک تصویر جذاب برای علاقمندان به دکوراسیون رنگی می باشد.

کاغذ دیواری نقشه جهان برای سقف

کاغذ دیواری نقشه جهان برای سقف