کاغذ دیواری مشکی طلایی ؛ دکوراسیون لوکس و پر جلا

کاغذ دیواری مشکی طلایی ؛ دکوراسیون لوکس و پر جلا

کاغذ دیواری مشکی طلایی ؛ دکوراسیون لوکس و متجملانه همیشه توجه شما را در هر فضایی به خود جلب کرده است؟ هر رنگی که به رنگ های فلزی مشهور است مانند رنگ طلایی ، رنگ کرومی ، رنگ برنزی و رنگی مسی از قدیم ها همیشه مظهرجلا و جلوه و ثروت بوده است. این میان رنگ طلایی با جایگاه نخست میان رنگ های فلزی لوکس ترین طراحی های داخلی را برای هر فضایی ایجاد می کند. رنگ طلایی با رنگ های زیادی می تواند ترکیب شود . اما بهترین ترکیب های رنگ طلایی با رنگ هایی است که کنتراست بالایی با رنگ طلایی دارد. رنگ مشکی خود به عنوان یک رنگ خاص در ترکیب با رنگ طلایی یک کمپوزیسیون عالی می شود. رنگ مشکی یا سیاه خود رنگی است که با رنگ زرد کنتراست بالایی دارد ، حالا تصور کنید که این رنگ با جلا و درخشش طلایی همراه باشد. اما نگران نباشید اگر از درخشش بیش از حد طلایی در طراحی داخلی فضای خود نگران هستید ، رنگ مشکی آمده است تا کمی ویژگی های درخشنده و جلادهنده طلایی را تعدیل کند و در عین حال به فضای شما یک حالت موقر و شیک ببخشد.

 

برای داشتن دکوراسیون مشکی و طلایی نمی توان از کاغذدیواری مشکی و طلایی گذشت. کاغذدیواری مشکی و طلایی یکی از لوکس ترین ترکیب های رنگی در کاغذدیواری ها می باشد. در هر حال اگر هدفتان این است که دکوراسیون داخلی خانه و یا هر فضایی که مدنظرتان است به چشم بیاید و لوکس نشان بدهد با کاغذدیواری به رنگ سیاه و طلایی شما درست به هدف زده اید.

مدل کاغذدیواری طلایی مشکی برای دیوار پشت تلویزیون
مدل کاغذدیواری طلایی مشکی برای دیوار پشت تلویزیون
کاغذدیواری مشکی طلایی در سرویس بهداشتی
کاغذدیواری مشکی طلایی در سرویس بهداشتی
مدل کاغذ دیواری مشکی و طلایی
مدل کاغذ دیواری مشکی و طلایی

اگر دکوراسیون شما مدرن است بهتر است از کاغذدیواری مشکی و طلایی به سبک مدرن مانند طرح های هندسی و طرح های اسپرت استفاده کنید و معمولا در این طرح های کاغذدیواری مدرن از رنگ طلایی به نسبت مشکی کمتر استفاده شده است. برای ستت شدن کاغذدیواری با فضای مدرن شما بهتر استدر دکوراسیون و چیدمان وسایل در حد طیاد از رنگ طلایی استفاده نکنید و به اکسسوری ها و وسایل کوچک بسنده کنید. می تواند مثلا یک مجسمه طلایی پایه میز و یا قاب تابلو دیوار به صورت جزئی باشد.

کاغذدیواری مشکی طلایی هندسی در دکوراسیون مدرن
کاغذدیواری مشکی طلایی هندسی در دکوراسیون مدرن
کاغذ دیواری هندسی مدرن در ترکیب با دکوراسیون سنتی
کاغذ دیواری هندسی مدرن در ترکیب با دکوراسیون سنتی

کاغذدیواری مشکی طلایی در دکوراسیون اتاق خواب
کاغذدیواری مشکی طلایی در دکوراسیون اتاق خواب

اما اگر دکوراسیون اتاق شما مانند پذیرایی و یا اتاق خواب به سبک کلاسیک است. کاغذدیواری های کلاسیک به رنگی طلایی و مشکی معمولا از طرح داماس طلایی در زمینه مشکی استفاده شده است و نسبت رنگ طلایی به مشکی بیشتر است. در این سبک دکوراسیون به خاطر اینکه لاکچری بودن نمایش داده می شود. رنگ طلایی در مبلمان و وسایل در  جای جای اتاق به چشم می خورد.

در هر حال چه برای انتخاب کاغذدیواری یک فضای مدرن و چه برای دکوراسیون کلاسیک ، شما کار سختی پیش رو ندارید. ترکیب رنگ طلایی و مشکی یک ترکیب بدون اشتباه است. هر کدام از طرح های کاغذدیواری به این رنگ را انتخاب کنید نتیجه کار عالی خواهد بود.

دکوراسیون به رنگ طلایی و مشکی یک دکوراسیون شیک چه در سبک کلاسیک و یا مدرن است. ترکیب سیاه و مشکی در دکوراسیون هیچ گاه از مد نمی افتد و این ترکیب رنگی از تاریخ باستان در طراحی داخلی مصر باستان تا روم مورد استفاده قرار می گرفته است.