کاغذ دیواری قهوه ای : دکوراسیون شیک و کلاسیک

کاغذ دیواری قهوه ای : دکوراسیون شیک و کلاسیک

کاغذ دیواری قهوه ای رنگ : دکوراسیون قهوه ای برای ما ایرانی ها یک رنگ آشنا و گرمابخش است. رنگ قهوه ای رنگی شیک و سنگین است  و چون به رنگ چوب شباهت دارد رنگی است که در طبیعت زیاد به چشم می خورد. دکوراسیون به رنگ قهوه ای یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در طراحی داخلی منزل ما ایرانی ها به حساب می آید. البته می گویند که رنگ قهوه ای باعث حس امنیت نیز می شود. انعطاف پذیری رنگ قهوه ای برای ست شدن با رنگ های متنوع دیگر بسیار  بالاست و شاید یکی از دلایلی که باعث می شود در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرد همین باشد. رنگ قهوه ای با رنگ های کرم ، زرد ، نارنجی ، فیروزه ای به خوبی ست می شوند.

 

با همان دلایلی که در مورد انتخاب رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی بر شمردیم ، کاغذدیواری رنگ قهوه ای نیز یکی از پرطرفدارترین رنگ های کاغذدیواری است. البته رنگ قهوه ای دارای سایه روشن های مختلفی است. از شکلاتی گرفته تا اخرایی ، خاکی ، گردویی ، فندقی و خرمایی رنگ هایی هستند که شامل رنگ قهوه ای می شوند.

ترکیب کاغذدیواری قهوه ای با مبل آبی فیروزه ای
ترکیب کاغذدیواری قهوه ای با مبل آبی فیروزه ای

کاربرد کاغذدیواری رنگ قهوه ای

کاغذ دیواری قهوه ای برای دیوار پشت تی وی
کاغذ دیواری قهوه ای برای دیوار پشت تی وی

 

کاغذ دیواری رنگ قهوه ای یکی از بهترین رنگ های کاغذدیواری برای دکوراسیون پذیرایی می باشد. این رنگ کاغذدیواری فضای شما را گرم می کند. کاغذدیواری قهوه ای پذیرایی شما را لوکس و تاثیر گذار نشان می دهد. به خوبی با دکوراسیون چوبی و رنگ های کرم و نسکافه ای که معمولا در فرش ها ایرانی جدید به عنوان پس زمینه رنگی استفاده می شود ست می شود.

کاغذ دیواری رنگ قهوه ای برای سرویس بهداشتی

این رنگ کاغذ دیواری یک سرویس بهداشتی شیک و متفاوت ایجاد می کند. به خصوص اگر در طرح کاغذدیواری قهوه ای رنگ طلایی نیز به کار رفته باشد.

کاغذ دیواری رنگ قهوه ای برای اتاق خواب

کاغذ دیواری قهوه ای برای اتاق خواب مستر نیز می تواند یک انتخاب خوبی باشد چرا که به خوبی با سرویس خواب چوبی ست می شود. در عین حل که این رنگ دست شما را برای ست شدن با  رنگ های دیگر باز می گذارد.

 

به طور کلی رنگ قهوه ای رنگی است که احتمال خطا در چیدمان و طراحی داخلی کم است. می توانید رنگ قهوه ای را با سایر رنگ های شادتر مانند زرد و نارنجی برای دلباز کردن فضا استفاده کنید. ترکیب رنگ قهوه ای با کرم نیز خوب می شود.

کاغذ دیواری رنگ قهوه ای برای اتاق کودک

استفاده از این رنگ برای اتاق کودک توصیه نمی شود. اگر از رنگ قهوه ای خوشتان می آید. میتوانید از سایه های رنگی روشن قهوه ای مانند کرم برای کاغذدیواری اتاق کودک استفاده کنید.

کاغذ دیواری رنگ قهوه ای برای آشپزخانه

کاغذدیواری برای آشپزخانه
کاغذدیواری برای آشپزخانه
کاغذدیواری قهوه ای تک دیوار فضای غذاخوری
کاغذدیواری قهوه ای تک دیوار فضای غذاخوری

 

 

می تواند انتخاب خوبی باشد به خصوص وقتب با کابینت های رنگ قهوه ای به نوعی ست شود. اما بهتر است زمینه رنگی آن روشن باشد.

طرح های کاغذ دیواری قهوه ای

کاغذ دیواری قهوه ای در طرح های گوناگون با طیف های رنگی متنوع ارائه می شود. اما یکی از پرطرفدارترین طرح های کاغذ دیواری قهوای ، ترکیب کرم قهوه ای داماس است. طرح های دیگر کاغذدیواری شامل طرح کاغذدیواری طرح اسلیمی ، طرح گرافیکی و هندسی نیز در این تم رنگی در بزار موجود است که به خوبی امکان ست شدن آن هم در سبک مدرن و هم در سبک کلاسیک را به شما عطا می کند.

انواع نمونه های کاغذدیواری طرح دار قهوه ای که در دکوراسیون سبک کلاسیک و مدرن دیزاین شده است ، در پایین آماده شده است که به شما برای ایده گرفتن و الهام بخشی در دکوراسیون منزل و به خصوص یک دفتر کار چشم گیر کمک می کند.