کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات ؛ مخصوص علاقمندان به دکوراسیون خاص و چشمگیر !

کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات ؛ مخصوص علاقمندان به دکوراسیون خاص و چشمگیر !

کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات همیشه یک طرح خاص برای سلایق خاص در دکوراسیون داخلی محسوب می شده است. از گذشته های دور استفاده از پارچه ها ، وسایل و دکوراتیو با استفاده از پوست حیوانات مرسوم بوده است. استفاده از پوست یا سر حیواناتی که شکار شده بوده اند به عنوان دکوراتیو های دیواری و یا به عنوان یک قالیچه همواره یکی از علاقمندی ها در چیدمان خانه بوده است. طرح های مختلفی از کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات مانند طرح پوست ماری ، طرح پوست پلنگ ،  طرح گورخری  و … جز طرح های محبوب نقوش حیوانی محسوب می شود.

کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات

امروزه کاغذ دیواری طرح چرم و پوست حیوانات که از دسته کاغذ دیواری طرح نقوش حیوانی به شمار می رود، یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری ها برای یک دکوراسیون داخلی متفاوت مطرح هستند. با پویانو همراه باشید تا با انواع مدل های کاغذ دیواری طرح پوست آشنا شوید:

یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری ها برای یک دکوراسیون داخلی

طرح پوست حیوانات شامل چه طرح هایی می باشد؟

طرح پوست حیوانات همانطور که از اسم آن مشخص است به تمام طرح هایی که با الهام از نقوش بدن حیوانات شکل گرفته است. طرح پوست حیوانات می تواند شامل طرح چرم نیز باشد. با این حال تمام طرح های دیگر مانند طرح پوست گورخری ، طرح پوست گاو ، طرح پوست پلنگ و طرح پوست ببر نیز مطمئنا جز این دسته می باشند.

طرح پوست حیوانات یک طرح پرطرفدار برای علاقمندان به طرح های برگرفته از طبیعت می باشد. این طرح ها به خوبی با دکوراسیون سبک های خاص هماهنگ می شوند. طرح پوست حیوانات در وسایل دکوری مختلف از قالیچه ها تا تابلو ها ، پارچه ها و .. به کار می رود.

یک طرح پرطرفدار برای علاقمندان به طرح های برگرفته از طبیعت

یکی از طرح های محبوب به عنوان طرح تاکیدی در دیزاین یک فضای داخلی می باشد. یک دیزاینر داخلی حرفه ای از طرح پوست حیوانات برای خلق یک فضای خاص در فضاهای مختلف مانند اتاق خواب ، پذیرایی و یا حتی یک بوتیک و یا سالن آرایشگاه اشتفاده می کند.

انواع مدل کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات

کاغذ دیواری طرح پوست ماری

انواع مدل کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات

کاغذ دیواری طرح پوست ماری یکی از کاغذ دیواری های جذاب با طرح ملایمی از طرح پوست حیوانات می باشد. طرح پوست مار به عنوان یکی از گرانقیمت ترین طرح پوست حیوانات شناخته می شود. طرح پوست مار به فضای داخلی شما وقار و اشرافیت اضافه می کند.

طرح پوست ماری دارای بافت ظریفی است و برای فضاهایی که قصد دارید شیک و لوکس نشان دهد عالی است. کاغذ دیواری طرح پوست ماری می تواند در رنگ های مختلف باشد. اما رنگ تیره آن جلوه خاصی به فضای داخلی شما می بهشد. از طرح های دیگر کاغذ دیواری پوست ماری طرح های چند رنگ آن می باشد. کاغذ دیواری پوست ماری با اضافه شدن به هر دیواری محیط آن را لاکچری و پرجلوه می کند.

کاغذ دیواری طرح پوست گورخری

کاغذ دیواری طرح پوست گورخری

طرح پوست گورخری یکی دیگر از طرح های فوق العاده از پوست حیوانات می باشد. کاغذ دیواری طرح پوست گورخری یک کاغذ دیواری زیبا برای ست شدن در دکوراسیون داخلی به سبک سفید و مشکی می باشد. طرح چشمگیر گورخری با کاغذ دیواری می تواند دیوار شما را به یک دیوار شاخص در فضای داخلی شما تبدیل کند. طرح گورخری همچنین در دکوراسیون سبک های سفید و یا مشکی خالص عالی باشد.

کاغذدیواری طرح پوست پلنگ

کاغذدیواری طرح پوست پلنگ

اگر از اتاق خواب هایی با تم زرد و طلایی خوشتان می آید. کاغذدیواری طرح پلنگی یکی از کاغذدیواری های جذاب در این سبک از دکوراسیون می باشد.

 اتاق خواب هایی با تم زرد و طلایی با کاغذ دیواری طرح پلنگی

کاغذ دیواری طرح پوست ببر

کاغذ دیواری طرح پوست ببر

کاغذدیواری طرح پوست ببر یکی دیگر از طرح های دوست داشتنی برای علاقمندان به طرح های گربه سانان است. طرح پوست ببر می تواند در دکوراسیون اتاق خواب وپذیرایی مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی لوکس با کاغذ دیواری طرح پوست

کاغذ دیواری طرح پوست مار

کاغذ دیواری طرح چرم پوست ماری

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری طرح پوست گورخر

 

 

کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات