کاغذ دیواری صورتی ، این دکوراسیون ملیح و دوست داشتنی !

کاغذ دیواری صورتی ، این دکوراسیون ملیح و دوست داشتنی !

رنگ صورتی یکی از ملیح ترین و دلنشین ترین رنگ ها در دنیای رنگ های خانم ها می باشد. ممکن است رنگ صورتی به نظر بعضی رنگ سنگین و شیکی به نظر نیاید و در وهله اول به عنوان یک تصمیم مشترک بین خانم و آقا برای دکوراسیون خانه شان با چالش روبرو شوند. اما با کمی گفتگو و تعامل می توان به ایک اتفاق نظر در استفاده از این رنگ برای بعضی از فضاهای منزل رسید. یکی از راه های استفاه از صورتی ، استفاده از این رنگ با کاغذ دیواری های می باشد. کاغذ دیواری ها یک دیوارپوش مناسب برای پوشش دیوارهای داخلی منزل و فضاهای تجاری و … می باشد. کاغذ دیواری ها در انواع مختلفی در بازار عرضه شده اند. یکی از مجبوب ترین کاغذ دیواری ها از نظر رنگی همین رنک صورتی می باشد. در ادامه همراه با پویانو باشید تا با نمونه هایی از دکوراسیون داخلی با رنگ صورتی آشنا شوید:

رنگ صورتی را بشناسیم ؟

رنگ صورتی یک رنگ لطیف و دلنشین است و خوب طبیعتا بیشترین طرفداران این رنگ زیبا قریب به یقین خانم ها و دخترهای جوان تشکیل داده اند. رنگ صورتی یک ترکیب رنگی است. این رنگ ترکیب رنگی بین قرمز و سفید است. رنگی است که در آن طیف رنگی قرمز تلطیف پیدا کرده است. این رنگ یک ملایم و ملیح است که در هر فضایی می تواند حس دوستانه و صمیمی به فضای داخلی شما اضافه کند. این رنگ در ابتدا یکی از پرکاربرد ترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب کودکان است. به خصوص دکوراسیون کودکان دختر به این رنگ خاص علاقه دارند.

مزایای رنگ صورتی در دکوراسیون چیست؟

رنگ صورتی دارای مزایای بسیاری است که طبعا هر فردی را وسوسه می کند که در دکوراسیون خانه اش استفاده کند. حداقل برای یک فضای کوچک خانه که ارزشش را بی شک دارد. این میان عاشقان و هواداران رنگ صورتی کمی نیستند که دوست دارند رنگ صورتی را اختصاصا برای دیوارهای منزل انتخاب کنند. استفاده از رنگ صورتی به صورت مطلقا صورتی از نظر ما یک راه حل هوشمندانه نیست. چرا که این رنگ دلنشین می تواند در کاغذ دیواری ها و طرح های جذاب آن به بهترین نحو خود را نشان دهد. رنگ صورتی با تنوع بسیار بالا و تنالیته های مختلفی که دارد بیشتر از آن چه که بتوانید تصور کنید قابل استفاده در نقاط مختلف خانه و دکوراسیون منزل است. می توانید برای کوچک ترین اتاق منزل از صورتی کم رنگ با طرح هایی از گل رز و برای بزرگترین و نورگیر ترین اتاق منزل از صورتی پر رنگ استفاده کنید. فراموش نکنید که اگر از رنگ صورتی به درستی استفاده کنید هرگز پشیمان نخواهید شد.

کاربرد رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی

همانطور که گفتیم یک رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های ملایم و دلنشین است. این رنگ رنگ بسیار مناسبی برای دکوراسیون اتاق خواب می باشد. در واقع در دسته رنگ های دکوراسیون داخلی ، رنگ صورتی رنگی است که برای خواب و آرامش افراد رنگ قابل قبولی است.

کاغذ دیواری صورتی برای دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون یک اتاق خواب باید به نحوی باشد که افراد بتوانند در آنجا به استراحت و کسب آرامش بپردازند. رنگ صورتی از نظر ما رنگی است که باعث می شود که افراد می توانند در اتاقی به رنگ صورتی به آرامش برسند.  یکی از دلایلی که رنگ صورتی برای دکوراسیون اتاق خواب کودکان نیز استفاده  می شود این است که این رنگ حس امنیت و محبت را در افراد تقویت می کند. انواع کاغذ دیواری طرح دار به رنگ صورتی در بازار وجود دارد

کاغذ دیواری صورتی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی

برخی از افراد دوست دارند که برای دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی از کاغذ دیواری استفاده کنند. از نظر ما استفاده از کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی نیاز به مهارت و درایت دارد. چرا که نصب کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی ممکن است کار پر از ریسکی باشد. نوع خاصی از کاغذ دیوار هست که برای نصب در سرویس بهداشتی مناسب است. معمولا این نوع از کاغذ دیواری ها دارای ویژگی ها و استانداردهای خاص اروپا هستند. شرکت راش جز شرکت های آلمانی هست که به تولید کاغذ دیواری های مخصوص فضاهای مرطوب می پردازد. این کاغذ دیواری ها قابلیت نصب در مکان هایی که احتمال خیس شدن وجود دارد را دار می باشد.

کاغذ دیواری صورتی برای دکوراسیون آشپزخانه

رنگ صورتی این روزها به یکی از رنگ های پرطرفدار برای دکوراسیون آشپزخانه تبدیل شده است. این رنگ جذاب ترند ای روزهای دکوراسیون آشپزخانه های لطیف و گل دار است. شما می توانید از کاغذ دیواری صورتی برای دکوراسیون آشپزخانه تان استفاده کنید و ار ترکیب بی نظیر این رنگ با وسایل و تجهیزات رنگی آشپرخانه لذت ببرید.

به خصوص که این روزها وسایل آشپزخانه به رنگ صورتی به یکی از پرفروش ترین رنگ ها تبدیل شده است.

کاغذ دیواری صورتی برای دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون صورتی
دکوراسیون صورتی

برای دکوراسیون اتاق پذیرایی می توانید از مدل های دکوراسیون داخلی با کاغذدیواری صورتی ایده بگیرید. دکوراسیون با کاغذدیواری صورتی با سبک های وینتیج و مدرن ، یک فضای شیک و چشم گیر ایجاد می کند. کاغذ دیواری صورتی با طرح های کلاسیک می توانند هم فضای داخلی پذیرایی شما را صمیمی و مهربان جلوه دهند و هم اینکه کمی حالت شیک تر و رسمی تری به فضای داخلی خانه شما ببخشند.

کاغذ دیواری صورتی یاسی

یکی از رنگ های طیف صورتی ، رنگی میان صورتی و یاسی است. این رنگ از ترکیب صورتی و بنفش بدست می آید و رگ ملایمی را ایجاد می کند که به یاسی نزدیک است. استفاده از این رنگ نیز در سال 2020 بسیار محبوب بوده است.

کاغذ دیواری صورتی گلهبی

گلبهی نیز یکی از رنگ های هم خانواده با صورتی است و کاغذدیواری به این رنگ نیز برای یک اتاق خواب آرامش بخش و دخترانه عالی است.

کاغذ دیواری صورتی پاستلی

رنگ های پاستلی را این روزها ما زیاد ار اینجا و آنجا می شویم. به طیف های رنگی ملایم رنگ های سبز آبی و زرد لیمویی و صورتی روشن جز این دسته قرار می گیرند. این رنگ ها دارای طیف بیشتری از رنگ سفید هستند . رنگ های پاستلی رنگ های تابستانی و بهاری محسوب می شوند و به خاطر ملایم بودن و آرامش بخش بودنشان به رنگهای محبوب این دوره زمان تبدیل شده اند و بسیاری از مبلمان و وسایل در درکوراسیون داخلی با این رنگ های تولید و عرضه شده اند.

کاغذ دیواری صورتی رزگلد

از دسته رنگ هایی که طی 5 سال گذشته بسیار محبوب شده است می توان به رنگ صورتی رزگلد اشاره نمود. این رنگ جذاب و جدید سالهاست به یکی از رنگ های پرفروش در بازار بسیاری از اقلام قرار گرفته است. برای مثال ساعت ها ، گوشی ها و … . این رنگ جز رنگ های متالیک به نوعی محسوب می شود. ترکیب طلایی و مسی ، رنگی شبیه به برنز با طیف صورتی که بسیار هم طرفدار دارد. از طنگ رزگلد در دکوراسیون داخلی نیز زیاد استفاده می شود. به خصوص اگر قرار باشد از فلز و متال در متریال استفاده شود. ما این رنگ را در دنیای کاغذدیواری ها هم شاهد هستیک .معمولا از کاغذ دیواری رزگلد در طرح های کاغذ دیواری برجسته نیز استفاده شده است. یعنی به جای استفاده از رگه های طلایی که توسط دستگاه ها بر روی سطح کاغذ ایجاد می شود از رنگ رزگلد استفاده میشود.

کاغذ دیواری صورتی هلویی

ممکن است که شما اسم این رنگ را شنیده باشید اما احتمالا مظور از این رنگ همان رنگ گلبهی میباشد. رنگ صورتی با ترکیب با رنگ زرد یک ترکیب رنگی جدید و ملایم دیگری ایجاد می کند که تا حدی شبیه به گلبهی است اما کمتر طیف نارنجی دارد. این رنگ نیز جر دسته رنگ های صورتی قرار می گیرد و افراد صورتی دوست ممکن است از این رنگ نیز برای دکوراسیون داخلی فضای اتاق خود استفاده کنند.

کاغذ دیواری رنگ صورتی با چه رنگی تریکیب می شود؟

کاغذ دیواری صورتی و سفید

سفید و صورتی یک ترکیب همیشه یارویاور هستند. این دو رنگ به خوبی با هم ترکیب می شوند. از آنجایی که در ساخت خود رگ صورتی از سفید استفاده شده است، رنگ صورتی با رنگ سفید جفت کم نظیری هستند. در دنیای کاغذ دیواری ها نیز ار ترکیب این دو رگ بسیار استفاده می شود و شاید می توان گفت به یکی از بی خطاترین ترکیب های رنگی تبدیل شده است. البته این راه هم باید اضافه کرد که هیچ رنگی در ترکیبی با سفید بد نمی شود .

کاغذ دیواری صورتی و خاکستری

خاکستری یک رنگ خنثی است و رنگ های خنثی با هر رنگی ست می شوند. خاکستری یک رنگ سرد است و در کنار صورتی که تم ملایم دارد، ترکیب جالبی ایجاد می کند.

صورتی و سبز

صورتی و سبز از دو خانواده متفاوت هستند و تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. سبز یک رنگ جذاب است که به دکوراسیون شما حس سرزندگی می دهد و صورتی یک رنگ لطیف و ملایم است که تم چیدمان را تلطیف می کند. این دو رنگ به خاطر کنتراست و تفاوتی که با هم دارند، ترکیب بسیار جالبی ایجاد می کنند. در تصویر هم می توانید مبل سبز رنگ و قاب پنجره صورتی رنگ را ببینید که در کنار هم تم جالبی خلق کرده اند. همین تم در کاغذ دیواری نیز مشاهده می شود.

کاغذ دیواری صورتی با رنگ زرد

شاید عجیب باشد اما رنگ زرد نیز ترکیب خوب و شادی را در کنار صورتی پدید می‌آورد. این ترکیب حس زیبای سرزندگی و نشاط یک روز تابستانی زیبا را به شما القا میکند.  زرد با صورتی همنشینی خوبی دارد به ویژه اگر با طرح‌های گل گلی و طرح ماهی همراه شود. تقریبا غیر ممکن است در فضایی که از این ترکیب رنگ در آن استفاده شده احساس ناراحتی کنید!

انواع مدل کاغذ دیواری صورتی

کاغذ دیواری صورتی قلبی

یکی از طرح های پرطرفدار در کاغذ دیواری صورتی همین طرح قلبی صورتی آن است. این طرح به یکی از پرفروش ترین طرح های موجود در بازار کاغذ دیواری ها تبدیل شده است. از کاغذ دیواری صورتی قلبی برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب دختران نوجوان و همچنین دکوراسیون اتاق خواب کودکان استفاده می شود. کاغذ دیواری صورتی بی شک انتخاب خوبی برای تکمیل سرویس خواب صورتی دختران می باشد. معمولا طرح قلب در ست و منسوجات مخصوص به دختران زیاد استفاده می شود. و چه فکری بهتر از اینکه بخواهیم این ست را تکمیل کنیم.

کاغذ دیواری قلبی هم می تواند با قلب های سفید در زمینه صورتی چاپ شده باشد و هم اینکه یک زمینه سفید با قلب های صورتی را خلق کند.

کاغذ دیواری صورتی خال خالی

از دیگر طرح های جذاب و دوست داشتنی کاغذ دیواری صورتی طرح کاغذ دیواری خال خالی می باشد. ممکن است ما این طرح خال خالی را در انواع کاغذ دیواری ها با رنگ های دیگر زیاد دیده باشیم. اما به نظر می رسید هیچ رنگی به اندازه کاغذ دیواری صورتی خال خالی جذاب و دوست داشتنی نیست.

کاغذ دیواری صورتی چهارخانه

طرح های چهارخانه صورتی را ما همیشه در منسوجات مخصوص آشپزخانه یاد دیه ایم. حتما شما هم به یاد پیشبند و دستکش آشپزخانه پارچه ای چهارخانه افتاده اید. یکی از طرح های جالب با رنگ صورتی کاغذ دیواری چهارخانه است که برای دکوراسیون آشپزخانه نیز مورد پسند واقع می شود. البته از کاغذ دیواری طرح چهارخانه میتوان برای دکوراسیو یکی اتاق خواب و یا اتاق کار به سبک وینتیج استفاده نمود و فضای خاصی خلق کرد.

کاغذ دیواری صورتی راه راه

طرح های راه راه همیشه یکی از طرح های جسورانه برای دکوراسیون داخلی در نظرگرفته می شوند. ممکن است اینطور به نظر نیاید اما در واقعیت طرح های راه راه تاثیرگذاری زیادی به عنوان پترن دارند و چشم خیلی زود متوجه این طرح می شود. طرح راه راه یک طرح غالب است و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی معموالا منجر به این می شود که باقی طرح ها تحت تاثیر قرار بگیرند. اما در مورد کاغذ دیواری طرح راه راه که به رنگ صورتی چاپ شده باشد کمی مساله فرق می کند. کاغذ دیواری طرح راه راه به رنگ صورتی یکی طرح و رنگ ملایم است و از آنجایی که بین رنگ صورتی و سفید تضاد رنگی بالایی وجود ندارد نتیجه کار ملایم است. بنابراین اگر شما به طرح راه راه علاقه دارید و دوست ندارید که طرح راه راهی انتخاب کنید که بیش از اندازه چشم راه خسته کند پیشنهاد ما استفاده از این رنگ است.

مدل کاغذدیواری طرح راه راه

 مدل کاغذدیواری طرح راه راه
مدل کاغذدیواری طرح راه راه

کاغذ دیواری صورتی برگی

مدل کاغذ دیواری برگی یکی دیگر از طرح های همیشگی در دنیای پترن هاست. معمولا ما عادت نداریم که رنگ برگ را به رنگ صورتی ببینیم. اما اگر کمی دقت کنیم متوجه می شویم که این رنگ به صورت کم یابی در برگ های پاییزی در فصل پاییز مشاهده می شود. این طرح ورنگ در کاغذ دیواری یک کاغذ دیواری دراماتیک خلق می کند. اگر دوست دارید می توانید از این طذح کاغذ دیواری برای دکوراسیون اتاق خواب های مدرن استفاده کنید.

مدل کاغذ دیواری صورتی
مدل کاغذ دیواری صورتی

کاغذ دیواری صورتی فانتزی

طرح های فانتزی همانطور که از اسمشان پیداست طرح های فامتزی گفته می شوند این طرح ها با کاغذ دیواری صورتی ترکیب خوبی از آب در میایند. یکی از طرح های فانتزی پرطرفدار در دنیای کاغذ دیواری های صورتی کاغذ دیواری صورتی فلامنیگو است که هرساله تابستان نیز بسیار پرفروش می شود. کاغذ دیواری فلامنیگویی در آلبوم های کاغذ دیواری اروپایی معمولا می توان پیدا کرد.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی | پویانو