کاغذ دیواری سورمه ای ؛ دکوراسیون شیک و خاص منزل شما

کاغذ دیواری سورمه ای ؛ دکوراسیون شیک و خاص منزل شما

کاغذ دیواری سورمه ای از آن رنگ هایی است که هر کسی سراغ آن نمی رود. این کاغذ دیواری همیشه مخصوص آن هایی است که می خواهند خاص و تک دیده شوند. رنگ سورمه ای رنگ بسیار شیکی است که دارای ابهت خاصی نیز هست. این رنگ بسیار هم شبیه رنگ مشکی است . مخصوصا آن نوعی که بسیار تیره است گاهی وقت ها توسط بعضی از افراد با مسکی اشتباه گرفته می شود. بنابراین اگر عاشق رنگ های تیره هستید ، حتما می توانید روی این کاغذ دیواری به این رنگ فکر کنید. کاغذدیواری های سورمه ای به دکوراسیون خانه ها جلال و جبروت می بخشند ، از ویژگی های کاغذ دیواری رنگ سورمه ای هر چقدر بگوییم در این چند خط کوتاه معرفی جای نمی گیرد. بنابر این با پویانو همراه باشید تا با مزایای کاغذ دیواری سورمه ای آشنا شوید:

کاربرد رنگ سورمه ای در طراحی دکوراسیون 

رنگ سورمه رنگ آبی تیره است و رنگ واقعی سورمه ای کاملا به سیاهی می زند. همانطور که از اسمش پیداست یک آبی تیره است که به رنگ سورمه که بسیار مشکی است نزدیک است. اما طیف وسطعی از رنگ های آبی برای ما به رنگ سورمه ای شناخته می شود. اما خوب است بدانید که هرتوناژ رنگی آبی دارای نامی مخصوص به خود است که آن ها را از هم تفکیک می کند.

رنگ سورمه ای بسیار متنوع است و تقریبا با هر نوع سبک دکوراسیون هماهنگ می شود. اگر همیشه دیوارهایی به رنگ مشکی برایتان جذاب بوده ، اما می دانستید که بیش از اندازه ممکن است شما را پس از مدلتی دلزده کند و یا اینکه نگران این بودید فضای اتاقتان را تاریک کند. دیگر شک نکنید سورمه ای یک رنگ جایگزین خوب است.

ویژگی های کاغذ دیواری رنگ سورمه ای

کاغذ دیواری رنگ سورمه ای یک رنگ تیره محسوب می شود و قوانین تاثیر گذار برای رنگ های تیره در مورد این رنگ کاغذ دیواری نیز صدق می کند. کاغذ دیواری سورمه ای ممکن است برای فضاهای کوچک انتخاب خیلی خوبی نباشند. کاغذ دیواری رنگ سورمه ای در واقع رنگ آبی تیره است اما همین تیره بودنش آن را یک دنیا با رنگ آبی ملایم متفاوت کرده است. دیگر از ویژگی های آرامش بخش آبی خبری نیست و به جای آن رنگی قاطع و با صلابت آمده است که فضای خانه شما را جدی و باابهت می کند.

همه ما دانیم که رنگ های تیره ، از آن چه که واقعیت کوچک تر است اجسام را کوچکتر نشان می دهند. این یک قانون فیزیک و نور است که در ذهن ما چنین برداشتی ایجاد می کند. بنابراین اگر فضای منزل شما کوچک است به نظر ما بهتر است در مورد استفاده از رنگ سورمه ای برای کاغذ دیواری تجدید نظر کنید.

به خصوص اگر فصای اتاق شما کم نور باشد و یا نور گیر خوبی نداشته باشد این مساله بیشتر حائظ اهمیت می شود. رنگ تیره باعث می شود اتاق کم نورتر و کوچک تر به نظر بیاید و مطمینا بسیاری از افراد دوست ندارند فضای زندگی شان کوچکتر به نظر بیاید.

کاغذ دیواری سورمه ای با چه رنگی ترکیب می شود

رنگ سورمه ای یک رنگ متضاد با سفید است که به خوبی با جزئیات معماری فضای اتاق می تواند ترکیب شود و یا آن را برجسته نماید. از سورمه ای می توانید استفاده کنید که یک چهاردیواری سفید خسته کننده دارای عمق و جذابیت منحصر به فرد خود شود.

سورمه ای یک رنگ شیک و قاطعانه است. با نگاه به آن اصالت، جدیت ، قدرت و ثبات را به بیننده القا می کند. تصور کنید که یک دکوراسیون داخلی به رنگ صورمه ای چقدر می تواند این ویژگی استوار و مصم را به فضای خانه شما عطا کند و شما را نیز به این خصوصیات اخلاقی تشویق کند! بدون شک رنگ سورمه ای یک رنگ مردانه است! اما لازم نیست که این رنگ همچنان تیره و محزون به نظر بیاید. کافی است آن را با کمی رنگ سفید ترکیب کنید و ببینید چه احساس آرامش بخش دریایی بهتان دست می دهد. یا آنکه آن را در کنار رنگ های روشن مانند سبز لیمویی ، صورتی روشن و زرد آفتابی قرار دهید و ببینید چه فضای مدرن و با نشاطی را از آن خود کرده اید.

کاربرد کاغذ دیواری برای فضاهای منزل

کاغذ دیواری سورمه ای برای دکوراسیون پذیرایی

رنگ سورمه ای بی شک رنگی خاص برای دکوراسیون پذیرایی محسوب می شود. این رنگ با تیره بودنش یک فضای تاثیرگذار و خاص در فضای خانه شما ایجاد میکند . کاغذ دیواری سورمه ای برای شما علاقمندان به رنگ های تیره انتخاب ایده آلی است. در واقع رنگ سورمه ای میان همه رنگ های تیره از نظر ما کارشناسان طراحی داخلی جلوه و شیکی متفاوتی دارد.  کاغذ دیواری سورمه ای در سبک دکوراسیون آرت دکو جایگاه ویژه ای دارد. این رنگ هیچ گاه از مد افتاده و خسته کننده نیست. کاغذ دیواری سورمه ای در دکوراسیون پذیرایی شما به خوبی با رنگ های طلایی ست می شود و یک سبک کلاسیک خاص را در دکوراسیون خانه شما خلق می کند.

کاغذ دیواری سورمه ای برای دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب محل آسایش و امنیت است. جایی است که افراد بعد از یک روز کاری شلوغ و خسته کننده در آن جا آرامش می گیرند. بنابر این رنگ های تیره می توانند انتخاب خوبی برای رنگ منتخب یک اتاق خواب باشد. دکوراسیون داخلی یک اتاق خواب باید مناسب خواب باشد. کاغذ دیواری  سورمه ای می تواند فضای اتاق خواب شما را محل مناسبی برای خواب میتواند باشد. کاغذ دیواری اتاق خواب می تواند برای یک دیوار اتاق خواب مورد استفاده قرار بگیرد. دیوار مناسب برای نصب کاغذ دیواری در اتاق خواب ، دیوار پشت تخت خواب است. دیوار پشت تخت خواب دیواری است که معمولا در اولین نگاه توجه به آن جلب می شود. غالبا کاغذ دیواری طرح دار برای دیوار پشت تخت خواب انتخاب می شود.

کاغذ دیواری سورمه ای برای دکواسیون آشپزخانه

کاغذ دیواری ها معمولا مورد استفاده دکوراسیون آشپزخانه نمی شود. اما با این حال بسیاری از افراد علاقه دارند برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه شان از کاغذدیواری استفاده کنند. ما در اینجا نمونه ای از دکوراسیون داخلی آشپزخانه را گذاشتیم که در آن کاغذ دیواری استفاده شده است و نتیجه خوبی داده است.

انواع طرح های کاغذدیواری سورمه ای

کاغذ دیواری سورمه ای داماس

پرفروش ارین طرح کاغذ دیواری در بازار کاغذ دیواری ها ، کاغذ دیواری طرح داماس است. طرح داماس یک طرح کلاسیک است که در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار بگیرد. کاغذ دیواری های طرح داماس ، طرحی است که در پذیرایی و نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذ دیواری سورمه ای گلدار

از دیگر طرح های کاغذدیواری ، طرح گلدار است که از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار است. کاغذ دیواری گلدار سورمه ای انتخاب خوبی برای دکوراسیون اتاق خواب محسوب می شود.

کاغذ دیواری سورمه ای راه راه

یکی دیگر از طرح های خاص در کاغذ دیواری طرح راه راه است.اما بسیاری از افراد جسارت استفاده از کاغذدیواری راه راه به صورت تنهایی در دکوراسیو داخلی ندارند. اما با این حال کاغذدیواری راه راه یکی کاغذ دیواری ست خوب برای دیگر طرح های کاغذ دیواری است.

کاغذ دیواری سورمه ای گرافیکی

کاغذ دیواری های گرافیکی و اسپرت ، از جمله کاغذدیواری هایی هستند که برای دکوراسیون مدرن و امروزی بسیار کاربرد دارند. کاغذدیواری سورمه ای هندسی برای زوج های جوانی که میخواهند خانه شان را کاغذ دیواری کنند بسیار مناسب است. چرا که هم تا حدی فضای شما را شیک نشان می دهد و هم اینکه از مرایای اسپرت رنگ سورمه ای نیز بهره ببرید.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی |پویانو