کاغذ دیواری سفید ، دکوراسیون روشن و دلباز !

کاغذ دیواری سفید ، دکوراسیون روشن و دلباز !

کاغذ دیواری سفید ؛ رنگ سفید از آن دسته از رنگ هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد. همیشه جایگاه خود را به عنوان یگ رنگ مجبوب و خواستنی برای اکثر افراد حفظ کرده است و به نظر نمی آید نظر دسته زیادی از مردم درمورد رنگ سفید دیوارها تغییر کند. بله رنگ سفید با روشنی و نمایش تمیزی و پاکی یک رنگ متین و دوست داشتنی است. رنگ سفید با هر رنگی هارمونی پیدا می کند و به خوبی در ترکیب های رنگی مختلف هماهنگ می شود.

فضاهایی که با رنگ های سفید دکور می شوند. همیشه فضاهای داخلی را بزرگ تر نشان می دهند. رنگ سفید مخصوص خانه ها و فضاهای کوچک است و آن را دلباز و روشن نشان می دهد.  با دیوارهای به رنگ سفید شما تا ساعت های نزدیک غروب آفتاب نیاز به روشن کردن هیچ چراغی ندارید چرا که روشنی رنگ سفید نور را بازتاب می دهد.

کاغذ دیواری طرح آجری سفید گچی در دکوراسیون اتاق خواب
کاغذ دیواری طرح آجری سفید گچی در دکوراسیون اتاق خواب

کاغذ دیواری های سفید هم به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین های بازار فروش کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری های سفید مانند دیوار نقاشی شده سفید مورد استقبال طرفداران رنگ های روشن و سفید قرار می گیرد. برتری که کاغذ دیواری سفید نسبت به دیوارهایی که با رنگ سفید نقاشی می شوند این است که اولا شما می توانید بافت و طرح  های بی نظیر کاغذدیواری های سفید را به دلخواه خود  انتخاب کنید و هم اینکه از سرعت اجرای کار و نداشتن بو و زمان لازم برای خشک شدن نقاشی دیوار بهره ببرید!

کاغذ دیواری سفید صدفی راه راه
کاغذدیواری سفید صدفی راه راه

 

طرح و رنگ کاغذدیواری های سفید

کاغذ دیواری سفید گچی همان سفید خالص است. اما سایه های مختلفی از رنگ سفید ممکن است به رنگ سفید معروف باشند. با ترکیب کمی از رنگ های دیگر به رنگ سفید می توانید هم از زیبایی رنگ سفید بهره ببرید هم اینکه آن را با تونالیته رنگی دکور و مبلمانی که پسند کرده اید هماهنگ کنید. رنگ های دیگر مانند کاغذ دیواری سفید شیری ، کاغذ دیواری سفید استخوانی که با مقداری رنگ زرد چرک ترکیب شده است ، کاغذدیواری سفید صدفی و یا سفید عاجی که مقدار کمی رنگ صورنی به آن اضافه شده است و کاغذ دیواری سفید مرمری  که مفداری رنگ طوسی شبیه به رگه های سنگ مرمر به آن اضافه شده است. کاغذ دیواری رنگ سفید هم در دکوراسیون به سبک مدرن و هم در دکوراسیون به سبک کلاسیک به کار برده می شود. اما بیشترین استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون مینمال است که به مقدار زیاد به کار برده می شود.

کاغذ دیواری سفید در اتاق پذیرایی

کاغذدیواری سفید در اتاق خواب

کاغذ دیواری سفید شیری در دکوراسیون داخلی اتاق خواب
کاغذدیواری سفید شیری در دکوراسیون داخلی اتاق خواب
کاغذ دیواری سفید طوسی یا فیلی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب
کاغذدیواری سفید طوسی یا فیلی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب
کاغذ دیواری سفید استخوانی طراح داماس در دکوراسیون داخلی
کاغذدیواری سفید استخوانی طراح داماس در دکوراسیون داخلی

کاغذدیواری سفید در سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری سفید در طراحی داخلی سرویس بهداشتی
کاغذدیواری سفید در طراحی داخلی سرویس بهداشتی

کاغذدیواری سفید در آشپزخانه

کاغذ دیواری سفید در اتاق خواب کودک