کاغذ دیواری سبز تیره در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری سبز تیره در دکوراسیون داخلی

رنگ ها معنابخش دنیای اطراف ما هستند. از طبیعت گرفته تا دکوراسیون داخلی این رنگ ها هستند که زیبایی بصری را تعریف می کنند. در میان همه این رنگ های متنوع، رنگ سبز ار جایگاه ویژه ای برخوردار است. چرا که این رنگ ، رنگ طبییعت و زندگی است. از میان رنگ های سبز نیز رنگ سبز تیره یک جذابیت و غنای خاصی دارد که در بین رنگ های دیگر کمتر یافت می شود. رنگ سبز تیره رنگ برگ های جنگل های بزرگ و انبوه هست. برای آن دسته از افراد که به رنگ سبز علاقه دارند استفاده از کاغذ دیواری ها برای دیزاین در درکوراسیون داخلی منزل ایده دوست داشتی ای است. در ادامه همراه با پویانو باشید تا با نمونه هایی از دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری سبز تیره آشنا شوید:

رنگ سبز را بشناسیم ؟

رنگ ثروث و سخاوت در کنار هم. رنگ سبز مخملی نمادی از اشرافیت و اصالت است.  از ترکیب رنگ آبی و زرد ، رنگ سبز به دست می آید اما با تغییر در میزان این رنگ ها در ترکیب بی نهایت رنگ سبز به وجود می آید که می توانند در دکوراسیون داخلی کاربرد داشته باشند. از سبز های روشن چمنی تا سبز تیره یشمی ، رنگ های زیادی در این طیف جای می گیرند که به کار گیری به جا و مناسب آن ها به زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی می افزاید. رنگ سبز تیره رنگی است که چشمها را خیره می کند و در عین حل به او عمق و تفکر آرامش بخش عطا می کند.

چرا رنگ سبز در دکوراسیون داخلی انتخاب کنیم؟

سبز رنگ آرامش و روستا،‌ رنگ درختان و چمن زار است. سبز تعادل و هارمونی را القا می کند و بعضی اوقات برای شرح طبیعت و ایجاد امید استفاده می شود. حضور رنگ سبز در دکوراسیون داخلی باعث می شود طراوت و تازگی به منزل شما بیاید. رنگ سبز، یک رنگ سرد است که انرژی مثبت و حس آرامش را به وجود می آورد. شاید شما هم دوست داشته باشید از خصوصیات اعجاب انگیز این رنگ در چیدمان منزل خود بهره ببرید.

چرا کاغذ دیواری سبز انتخاب کنیم؟

کاغذ دیواری پوششی مناسب برای دیوار و یکی از تاثیر گذار ترین موارد در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. سال ها است که از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. کاغذ دیواری های مقاوم در مقابل آب و رطوبت به راحتی با دستمال نمناک تمیز شده و نگه داری از آن ها بسیار ساده است و اگر از مواد طبیعی تهیه شده باشند برای سلامت انسان هیچ گونه خطری ندارند. هم چنین از کاغذ دیواری می توان به عنوان عایقی برای گرما و صدا نیز استفاده کرد. زمانی که کاغذ دیواری به عنوان پوشش دیوار مورد استفاده قرار بگیرد فضایی مدرن ایجاد کرده و در دکوراسیون خانه بسیار تاثیر گذار است. شما می توانید از کاغذ دیواری هایی با طرح ها و رنگ های متنوعی در دکوراسیون داخلی استفاده کنید، اما کاغذ دیواری به رنگ سبز برای این منظور انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. با توجه به رنگ های متناسب با تنالیته های متنوع رنگ سبز می توانید فضایی زیبا، شیک و آرام در خانه بسازید.

کاغذ دیواری رنگ سبز تیره  در نشیمن

برای این که رنگ سبز را به نشیمن منزل خود بیاورید، هزاران گزینه پیش رو دارید. شما می توانید با پهن کردن یک فرش با زمینه سبز رنگ این کار را انجام دهید. اما همچنین می توانید برای ایجاد یک تغییر اساسی از کاغذ دیواری یا رنگ سبز برای پوشش دادن دیوارها کمک بگیرید. اگر نمی خواهید هزینه زیادی انجام دهید، کوسن ها، گلدان ها و مجسمه ها نیز گزینه های خوبی هستند که حال و هوای نشیمن تان را عوض می کنند.

کاغذ دیواری سبز تیره در پذیرایی

یکی از بهترین فضاها در خانه برای نصب کاغذ دیواری سبز تیره پ، پذیرایی می باشد. این رنگ جادویی و شریف برای دکوراسیون یک پذیرایی موقر عالی می باشد. شما با نصب کاغذ دیواری سبز تیره اصالت و وقار را به خانه تان هدیه داده اید.

کاغذ دیواری سبز تیره در اتاق خواب

اگر دوست دارید یک اتاق خواب شیک و خاص داشته باشید که ابهت آن هر فردی را جذب کند. از رنگ سبز تیره برای کاغذ دیواری اتاق خواب استفاده نمایید.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی | پویانو