کاغذ دیواری زیبا به ظرافت مرموز ایتالیایی و به زیبایی گل های بهاری !

کاغذ دیواری زیبا به ظرافت مرموز ایتالیایی و به زیبایی گل های بهاری !

کاغذ دیواری زیبا به ظرافت مرموز ایتالیایی و به زیبایی گل های بهاری ! : درهای یک باغ اسرار آمیز را با مجموعه کاغذ دیواری Secret Italian با نام تجاری Sirpi ایتالیایی باز کنید…

فرکانس شیک بودن ؛ آیا با هماهنگی یا تضاد رنگ ها و الگوها ثبت شده است؟ آیا اصیل بودن یا پیروی از روندها شیک است؟ در مورد ظرافت چطور؟ آیا این نظر دیگران در مورد شما است یا آنچه شما در مورد خودتان فکر می کنید؟

با وجود اینکه هنوز رمز و راز ظرافت حل نشده است ، برند Sirpi ، که نماینده HannaHome است ، با مجموعه کاغذ دیواری Secret Italian خود راز ظرافت ایتالیایی را به دیوارهای شما منعکس می کند ، جایی که می توانید جایگزین های مناسب برای سبک خود پیدا کنید!

مجموعه کاغذ دیواری سری ایتالیا که عمدتا شامل الگوهای گلدار رنگارنگ است ، با جلوه های گرمسیری و کاغذ دیواری و گزینه های تخته دیجیتال و همچنین طرح های ساده ، راه راه و هندسی که الگوهای آن را تکمیل می کند ، فضایی گرم و پیچیده به خانه شما می بخشد. ترکیب رنگ های متضاد و الگوهای گلدار با جلوه های گلدوزی مشخص ترین ویژگی مجموعه است!

مانند تمام مجموعه های کاغذ دیواری معروف سیرپی ، مجموعه کاغذ دیواری “راز ایتالیایی” نیز دارای ویژگی های کیفی و فنی زیادی مانند تمیز کردن آسان و مقاوم در برابر نور خورشید است ، علاوه بر این که هیچ ماده ای برای سلامتی انسان مضر ندارد.

کاغذ دیواری به زیبایی گل های بهاری !

مجموعه کاغذ دیواریFlorentine II  که در آن از رنگ های ملایم مانند کرم و خاکستری استفاده می شود و همچنین رنگ های زنده مانند آبی ، زرد ، نارنجی و صورتی ؛ این طرح جایگزین های بسیاری را ارائه می دهد که در آن می توانید خود را با طرح های مختلف خود از طرح های گل و گل نقاشی در مقیاس بزرگ ، شال هایی با جلوه پیری و الگوهای نوشته شده با خطوط مدرن منعکس کنید.

مجموعه کاغذ دیواری “Florentine II” ، که شامل گزینه های راه راه ساده و ضخیم است که می توانید الگوها را کامل کنید ، فضایی جادویی و عاشقانه ایجاد می کند که در آن ضمن بازتاب سبک خود ، احساسات خود را دوباره کشف خواهید کرد …

مانند همه مجموعه های Rasch ، مجموعه کاغذ دیواری وارداتی مدرن که با کیفیت و ویژگی های فنی آن تفاوت ایجاد می کند ، دارای مزایای استفاده زیادی مانند تمیز کردن آسان ، مقاوم در برابر نور خورشید ، زیست محیطی و عدم وجود مواد مضر برای انسان است. سلامت تحت تضمین گواهینامه های RAL و CE.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو