کاغذ دیواری رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

کاغذ دیواری رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

بسیاری از ما افراد رنگ مشکی را یک تیره و غمبار می دانیم. رنگ مشکی، رنگی خاص است و ممکن است مورد پسند همه افراد نباشد. رنگ سیاه رنگی محبوب و پرکاربرد بین مردم شناخته نشده است. چرا که عموم مردم فکر می کنند که رنگ سیاه باعث تاریک شدن و دلگیر شدن فضای زندگی آن ها خواهد شد. اما در این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید که این تصور شما ممکن است اشتباه باشد. رنگ سیاه، رنگی است که بعضی از مردم آن را مرموز و تاثیرگذار تعریف می کنند، در هر مکانی ظرافتی زیبا را به نمایش می گذارد. پس اگر علاقه مند به استفاده از رنگ سیاه در طراحی داخلی هستید مطمینا رنگ سیاه برای کاغذ دیواری ها را نیز محبوب می دانید. با پویانو همراه باشید تا با روش های استفاده از کاغذ دیواری رنگ سیاه در دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا شوید:

رنگ مشکی را بشناسیم

رنگ مشکی که در حقیقت یک رنگ نیست، اما به غیر از کارشناسان، تمام انسان ها آن را به عنوان یک رنگ می شناسند، در طبیعت بسیار کم با آن این رنگ روبرو می شوید، اما در زندگی روزانه ما انسان ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. زمانی که به این موضوع توجه کنیم که تقریبا هر آن چه که در اطراف ما وجود دارد صنعتی و ساخت دست بشر است، متوجه خواهیم شد که رنگ مشکی به چه میزان در زندگی ما نقش دارد.

دلیل انتخاب رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی ؟

بی دلیل نیست که این رنگ جالب و تاثیر گذار که حتی یک رنگ واقعی نیز به شمار نمی رود، برای معماران و طراحان داخلی حرفه ای بسیار محبوب بوده و از طرف آن ها بسیار به کار برده می شود. امکاناتی که رنگ مشکی در هر نوع طراحی ای در اختیار ما قرار می دهد به اندازه ای زیاد است که رنگ دیگری در این مورد برای رقابت با آن وجود ندارد. رنگ سیاه با کلماتی مانند دوران، ترند، مد، قدیمی و یا جدید ارتباطی ندارد. رنگ سیاه از زمانی که این نام را بر روی ن گذاشتند بدون هیچ وقفه ای در زندگی ما وجود داشته و به وجود خود ادامه خواهد داد.

یکی دیگر از ویژگی های متفاوت رنگ سیاه نسبت به سایر رنگ ها، این است که می تواند در کنار تمام رنگ ها به عنوان رنگ مکمل مورد استفاده قرار بگیرد. در مکانی که دارای رنگ های متعددی است، استفاده محدود از رنگ سیاه در اکسسوار ها و اشیاء کوچک یک ارتباط میان سایر رنگ ها ایجاد کرده و به مکان شخصیت خاصی خواهد بخشید.

کاربرد کاغذ دیواری رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی

مشکی از آن رنگ هایی نیست که بتوانید بی محابا به دیوار بزنید. اگر این رنگ را انتخاب کرده اید، باید به همه چیز فکر کنید. حتی باید به این موضوع بپردازید که این رنگ را به عنوان پس زمینه می خواهید یا خیر. همچنین باید در نظر بگیرید که کدام قسمت از فضای مورد نظر را می خواهید به این رنگ اختصاص دهید.

رنگ سیاه با تیرگی ای که در محیط زندگی ما ایجاد می کند، باعث می شود تا سایر رنگ ها و فرم هایی که در اطراف آن قرار دارند، برجسته تر شده و جلوه بیشتری بیابند. هم چنین می توان این رنگ را در تمام اتاق ها و در تمام سبک های طراحی داخلی به کار برد. چه کاناپه ای شیک و مدرن و یا فرشی با طرح های هندسی و یا میزی زیبا به رنگ مشکی را می توان به شکلی با وقار، مدرن، ساده، هیجان انگیز، قدرتمند و یا رمانتیک در طراحی داخلی مورد استفاده قرار داد. همه چیز به این بستگی دارد که رنگ سیاه را چگونه به کار ببرید.

کاغذدیواری سیاه در دکوراسیون داخلی بهتر است به صورت تک و تاکیدی مورد استفاده شود. کاغذ دیواری رنگ مشکی  از آن دسته از کاغذ دیواری ها است که اگر به صورت متعدد و زیاد استفاده شود تیجه خوبی نخواهد داد.

کاغذ دیواری مشکی برای دیوار پشت تی وی

یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری ها برای دیوار پشت تی وی ، کاغذ دیواری سیاه است. این کاغذ دیواری ها در طرح های متنوعی عزضه می شود. افراد دوست دارند که از کاغذ دیواری طرح دار مشکی رای دیوار پشت تلویزیون استفاده کنند و یک دکور شیک خلق کنند.

کاغذ دیواری مشکی هم در دکوراسیون سبک کلاسیک و هم در دکوراسیون سبک مدرن کاربرد دارد.

از پرطرفدارترین کاغذ دیواری های رنگ مشکی، کاغذ دیواری طرح داماس است. کاغذ دیواری طرح داماس از پرفروش ترین کاغذ دیواری ها در بازار می باشد. معمولا این کاغذ دیواری برای دکوراسیون پذیرایی کاربرد دارد. از کاغذ دیواری های طرح مشکی داماس ، می توان به ترکیب رنگی سفید و مشکی اشاره کرد. این دو رنگ دارای تضاد رنگی بالایی هستند و معمولا در دکوراسیون سفید مشکی کاربرد بسیار دارد.

کاغذ دیواری سفید مشکی راه راه

از دیگر طرح های آوانگارد در دکوراسیون داخلی ، کاغذ دیواری راه راه سفید و مشکی اس. این طرح و رنگ کاغذ دیواری در دکوراسیون مدرن بسیار دیده می شود و طرفداران خاص خود را دارد. از کاغذ دیواری سفید و سیاه راه راه در دکوراسیون داخلی بوتیک و یا مزون استفاده می شود.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی |پویانو