کاغذ دیواری تابستانی ؛ دکوراسیون خانه همیشه گرم و پر انرژی

کاغذ دیواری تابستانی ؛ دکوراسیون خانه همیشه گرم و پر انرژی

تغییر فصل ها زمان بسیار خوبی برای پوشاندن فضای داخلی شما و ایجاد کمی شوروحال به فضای خانه شما است  درست است که قریب به یکماه از فصل تابستان گذشته است. اما کاغذ دیواری ها همیشه به سرزنده ومتحول کردن دکوراسیون خانه ما کمک می کنند. کاغذ دیواری تابستانی ایده خوبی برای روحیه بخشیدن به این روزهای خانه ما می تواند باشد. در ادامه با پویانو همراه باشید با جدیدترین ترندهای دکوراسیون سبک تابستانی:

 

چهار فصل سال هر یک ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند. هر کدام از شما ممکن است فصل مورد علاق تان متفاوت باشد اما از حق نگذریم تابستان از همه خوشحال کننده تر است. خورشید ، رنگهای روشن و انرژی زیادی را برای شما به ارمغان می آورد و می توانید آن ها را به طراحی منزل خود نیز دعوت کنید. کاغذ دیواری با مضمون تابستانی دقیقاً همان چیزی است که اتاق شما نیاز دارد اگر می خواهید یک شروع روشن و تازه در هر روز صبح داشته باشید.

این امر به ویژه در صورتی که از اختلال عاطفی فصلی رنج می برید صادق است و می تواند به شما کمک بزرگی کند.

رنگ های مناسب کاغذ دیواری برای دکوراسیون تابستانی

همانطور که از خورشید تابان این فصل بر می آید . رنگ شاخص این فصل زرد و نارجی می باشد. طیق رنگی گرم نماد فصل تابستان است. این رنگ ها وارد هر فضایی می شوند شما را شارژ ون پرانرژی می کند. بنابراین هنگام انتخاب کاغذ دیواری تابستانی به دنبال رنگ های این چنینی باشید. بدین ترتیب شما همیشه و همه روزهای سال صاحب یک اتاق خواب گرم و پرانرژی هستید.

استفاده از کاغذ دیواری با رنگ پاستیلی زیبا با چاپ تکراری باعث ایجاد شادی در فضا می شود کاغذ دیواری پاستل می گوید تابستان اینجاست!

البته ، رنگهای دیگر علاوه بر رنگ های زرد ، قرمز یا نارنجی می توانند با تابستان نیز همراه شوند. به عنوان مثال رنگ آبی ، رنگ آسمان های شفاف و اقیانوس است و می تواند در ترکیب با سفید از آن استفاده شود تا به یک اتاق آرام و ساحلی مانند احساس برسید. دد سبک ساحلی که روزهای گرم تابستانی است که تم رنگی زیاد استفاده می شود.

طرح های کاغذ دیواری تابستانی

کاغذدیواری طرح استوایی

یکی از معروف ترین طرح های تابستانی کاغذ دیواری طرح استوایی و یا جنگلی است. این طرح همیشه طرفداران خودش را دارد و یکی از ترندهای شیکو جذاب برای علاقمندان به طرح های سبز و طبیعت است.

کاغذ دیواری طرح فلامینگو

کاغذ دیواری طرح فلامینگو چند سالی است که مهمان طرفداران رنگ صورتی است. این طرح هم یکی از طرح های پرطرفدار فصل تابستان است.

کاغذ دیواری طرح گل های رنگارنگ

گلهای رنگارنگ از زرد و نارنجی گرفته تا رنگ های صورتی و ارغوانی برای ما یادآور گلزار ها و مزارع است. طرح کاغذ دیواری گلدار با تم رنگی گرم از دیگر طرح های کاغذ دیواری تابستانی است.

 

کاغذ دیواری طرح ساحلی

کاغذدیواری طرح ساحلی با رنگ های طیف آبی و زرد یادآور روزهای گرم تابستانی و لذت بردن از ساحل دریا می باشد.

کاغذ دیواری طرح آبرنگی

طیف های رنگی آبرنگی یکی از نمادهای رنگی تابستانی است. منظور تونالیته رنگی زرد نارنجی و قرمز که درکنار هم اسطوره رنگ های تابستانی را به خود اختصاص داده اند. شما می توانید از کاغذ دیواری با طیف رنگی تابستانی برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید. این طرح همیشه و هه سال مدروز است و می توان از آن لذت برد.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی | پویانو