کاغذ دیواری برای راهرو خانه شما، این فضای کوچک و باریک را فراموش نکنید!

کاغذ دیواری برای راهرو خانه شما، این فضای کوچک و باریک را فراموش نکنید!

خانه محل امن و آسایش ما دارای فضاهای متفاوتی در منزل هستند. از اتاق خواب، آشپزخانه گرفته تا فضاهای کوچک تری مانند سرویس بهداشتی و .. . این میان فضایی مانند راهرو و ورودی همیشه از توجه ما دور می ماند. در حالی که یکی از جزییات فضایی تاثیرگذار در منزل ما هستند. راهرو ها فضاهای اتصالی و الحاق کننده فضاهای بزرگتر و مهم ما به یکدیگر هستند. حتی کوچکترین خانه ها نیز ناچار هستند که صاحب راهرو های کوچکی باشند. این میان دکوراسیون راهرو ها برای بعضی از افراد دغدغه ای محسوب می شود چرا که ایده ای را پیدا نمی کنند تا بر مینای آن به طراحی این فضای هر چند کوچک اقدام کنند. ما به شما کاغذ دیواری راهرو را پیشنهاد می کنیم. ایده ای با قیمت مناسب و تاثیرگذار در منزل شما. با پویانو همراه باشید تا با انواع ایده های دکوراسیون راهرو با کاغذ دیواری آشنا شوید:

چرا کاغذ دیواری برای راهرو ها انتخاب مناسبی است؟

معمولا راهرو های ورودی به دلیل ساختاری که دارند، فرم و شکلی دشوار داشته و هم چنین به دلیل کاربردی که دارند، فضایی برای رفت و آمد به شمار می روند، به همین دلیل ممکن است که در مورد چگونگی طراحی آن و لوازمی که باید در آن به کار برده شوند ایده خاصی در ذهن نداشته باشیم. علاوه بر این گاهی اوقات اشتباهات دکوراتیوی را مشاهده می کنیم که اهمیت این مکان را نادیده می گیرد.

برای مثال از آن جایی که این مکان معمولا کوچک و باریک است گاهی با این تصور که اگر خالی بماند نیز اتفاقی نمی افتد، با یک جا کفشی ساده و نور کم از آن عبور می شود. اما باید بدانید که این موضوع اشتباهی بسیار بزرگ است که ظاهر و فضای کلی خانه را تحت تاثیر منفی قرار می دهد.

 

همچنین فضای راهرو ها معمولا بسیار محدود است و کاربرد آن درواقع مسیر حرکتی افراد در خانه است. بسیاری از اوقات قراردادن وسایل دکوری و مبلمان باعث محدود کردن سیرکولاسیون جرکتی افراد خانه می شود. تصور کنید که یک روز که عجله دارید چطور می تواند این وسایل جلوی پای شما دست و پا گیر نبز باشد.آن وقت است که امکان اقتادن و برخورد و شکستن وسایل حاظر در راهرو نیز زیاد می شود. بنابراین پیشنهاد ما این است که در مسیر راهرو ها و ورودی ها از حداقل وسایل استفاده شود. حالا سوال شما این است که پس چه راهکاری برای دیزاین راهرو وجود دارد. جواب ما به شما این است که ما با شما در مورد عدم استفاده از مبلمان به صورت مطلق صحبت نمی کنیم. بلکه پیشنهاد ما به شما این است که با به جای شلوغ کزذن فضای راهرو سعی کنید از زیبا کردن دیوارها کمک بگیرید. چرا که بدین ترتیب هم از سطح فضای کف کاسته نشده است . و هم اینکه چشم از دیوارهای زیبا لذت می برد. کاغذدیواری ها بهترین انتخاب برای تزئین دیوارها با هزینه مناسب و نصب سریع به شمار می روند. کاغذ دیواری ها فضای راهرو شما را محدود نمی کنند.

کاغذ دیواری راهرو باید په ویژگی هایی داشته باشد؟

واقعیت این است که به نظر می رسد دوران اینکه افراد بر مبنای اصول زیبایی شناسی برای دکوراسیون داخلی منزل خود اقدام کنند زیاد ادامه پیدا نکند. چرا که ترندی که در سالهای اخیر اتفاق افتاده است این است که جسارت و نوآوری سرلوحه چیدمان و دکوراسیون امروزی قرار گرفته است. بنابراین ما شاهد آن هستیم که در بسیاری از فضای داخلی منزل اتفاقات جدید در انتخاب رنگ و طرح به وجود آمده است. با این حال اگه توصیه ما را خواستار باشید از لحاظ اصول دکوراسیون ، فضای راهرو و ورودی فضایی کوچک و باریک محسوب می شود. بنابراین برای چنین فضاهایی رنگ های روشن و طرح های ملایم انتخاب مناسبی باشد.

کاغذ دیواری راهرو ورودی

راهروی ورودی مکانی است که دکوراسیون زیبای آن می تواند استقبالی زیبا از افرادی که وارد خانه می شوند انجام داده و تصویر اولیه مناسبی را از خانه، سبک طراحی و رنگ های موجود در آن را ارائه کند. به همین دلیل لازم است که راهروی ورودی منزل که نمادی از ظاهر و طبیعت خانه به شمار می رود را به شکلی زیبا و قابل توجه طراحی کنید. اگر چه راهرو ها بر اساس ساختار خانه تفاوت هایی با یکدیگر دارند، اما با طراحی های زیبا در هر نوع راهرویی می توانید به فضایی شیک و خاص دست پیدا کنید. کاغذ دیواری ورودی می تواند از میان انواع طرح های موجود برای طرح های دیگر فضاها نیز انتخاب شود.

 

چه رنگی برای کاغذ دیواری راهرو انتخاب کنیم؟

رنگ های مناسب برای فضاهای کم نور چه رنگی است؟ بله همان رنگ های ملایم انتخاب خوبی برای این فضا به شمار می روند. مگر اینکه فضای راهرو شما دارای پنجره و نورگیر ماسبی باشد. در این صورت می توانید کمی جسارت به خرج دهید و از رنگ های پررنگ تر باید استفاده کنید.

چه طرحی برای کاغذدیواری راهرو انتخاب کنیم؟

کاغذ دیواری داماس برای راهرو

به عنوان یک قانون کلی، حتی در کوچکترین آپارتمان ها هم اتاق کوچکی وجود دارد که ورودی خانه یا آپارتمان را به سایر قسمت ها آن متصل می کند و آن راهرو است. مرسوم است که راهرو ها دراز و باریک ساخته می شوند و اغلب طراحی آن ها دشوار است. بنابراین طرح های مانند داماس می تواند فضای آن را کمی از حالت باریک و طول عمودی خارج کند. طرح داماس کاغذ دیواری یکی از جذاب ترین طرح ها برای دوست داران کاغذ دیواری است. و معمولا جز پرفروش ترین کاغذدیواری ها در بازار محسوب می شود.

کاغذدیواری طرح نقش گیاهی برای راهرو

هنگام انتخاب کاغذدیواری راهرو بهتر است از طرح های ظریف انتخاب کنید. نقوش گیاهی ظریف انتخاب خوبی برای دکوراسیون راهرو محسوب می شود.

 

کاغذ دیواری طرح هندسی ظریف برای راهرو

طرح های هندسی مناسب اسپرت پسندان است . کاغذدیواری طرح هندسی ظریف را شمامی توانید برای دکوراسیون راهروهای منازل با سبک مدرن انتخاب کنید.

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی | پویانو