20 مدل کاغذ دیواری اتاق نشیمن که عاشق شان می شوید !

20 مدل کاغذ دیواری اتاق نشیمن که عاشق شان می شوید !

از هر یک از طراحان داخلی در مورد یکی از راه های مورد علاقه آن ها برای اضافه کردن شخصیت به یک اتاق بپرسید، احتمالا کاغذ دیواری اتاق نشیمن را توصیه می کنند. کاغذ دیواری، چه یک طراحی چشمگیر قابل جدا شدن باشد یا دارای یک سبک سنتی، می تواند به هر فضایی روح تازه بدهد.

کاغذ دیواری زیگزاگی

کاغذ دیواری زیگزاگی

یک پالت آبی رنگ، این اتاق نشیمن Park Avenue طراحی شده توسط Kel Behun را پر می کند. کاغذ دیواری زیگزاگی Schumacher مكمل فرش گرافيكي مراكشی است. یک مبل پوشیده شده از کتان، میز ناهارخوری Nada Debs، صندلی راه راه توسط Kelly Behun Studio و یک صندلی لوله ای شکل توسط Joe Colombo توسط جو کلمبو برای Flexform ظاهر دکور را اکامل می کند.

کاغذ دیواری بافت دار

کاغذ دیواری بافت دار

در داخل فضای نشیمن یک خانه با سبک مزرعه ای، پرده ها از پارچه Home Couture ساخته شده است و کاغذ دیواری دارای بافت شنی توسط Phillip Jeffries طراحی  شده است.

کاغذ دیواری زرد

کاغذ دیواری اتاق نشیمن زرد

در یک مهمانخانه که توسط Ken Fulk طراحی شده، کاغذ دیواری زرد جذاب از Sloan Miyasato است، فرش طراحیMark Nelson زیر قالیچه buffalo-hide قرار گرفته و آثار هنری از قرن نوزدهم در دکور به چشم می خورد.

کاغذ دیواری راه راه کلاسیک

کاغذ دیواری راه راه کلاسیک

یک خانه در خارج از فلورانس، کاغذ دیواری با الگوی راه راه کلاسیک، یک جفت میز کنسول Tuscan مربوط به قرن هجدهم در دو طرف در ورودی، صندلی های راحتی چوبی ونیزی قرن 18 میلادی، چراغ های پایه دار و پرده های حصیری Ilaria Miani و نقاشی های قرن 19 هند را نشان می دهد.

کاغذ دیواری آبی پارچه ای

کاغذ دیواری آبی پارچه ای

فضای اتاق نشیمن خانه رئیس شرکت مدلینگ Wilhelmina یعنی Bill Wackermann، کاغذ دیواری آبی روشن مایل به خاکستری دارد. اکسسوری ها نیز رنگ آبی دارند و با فضای دنج خانه هماهنگ هستند.

کاغذ دیواری راه راه قرمز

کاغذ دیواری راه راه قرمز

آپارتمان شاد و سرزنده Lee Radziwill، شامل یک فضای نشیمن با دیوارها، پرده ها و یک مبل است که همه آنها طرح راه راه وینتج قرمز رنگ دارند.

کاغذ دیواری مدرن گلدار

کاغذ دیواری اتاق نشیمن مدرن گلدار

یک کاغذ دیواری خاص مرکز توجه این دکوراسیون طراحی شده توسط Ken Fulk است که شامل صندلی های دارای روکش مخملی ازJab Anstoetz، صندلی های ناهار خوری J. & J. Kohn، یک میز عتیقه Adolf Loos و فرش Stark است. در بالای شومینه قدیمی مربوط به سال 1930، یک عکس از William Eggleston به چشم می خورد.

کاغذ دیواری لطیف و خنثی

کاغذ دیواری لطیف و خنثی

الگوی خنثی ظریف، دیوارهای این خانه دعوت کننده در پاریس که توسط شرکت استودیو Peregalli طراحی شده را زینت می دهد. رنگ های سبز و قرمز که در انتخاب مبل ها به کار رفته اند، تعادل را به این خانه زیبا و مجلل اضافه می کنند، که متعلق به Katherine Bryan آمریکایی است.

کاغذ دیواری با نقش های ریز

کاغذ دیواری اتاق نشیمن با نقش های ریز

یک فضا با سبک ماکسیمالیسم مثل این اتاق نشیمن که توسط طراح نیویورکی Frank de Biasi طراحی شده، نیازمند یک کاغذ دیواری ساده است. طراح این اتاق نشیمن، پیشنهاد داد از یک کاغذ دیواری آبی رنگ که توسط Doug & Gene Meyer طراحی شده، استفاده شود تا تمرکز روی ترکیب هنر، صندلی های رنگارنگ و فرش دایره ای Collections Niba باقی بماند.

کاغذ دیواری مراکشی

کاغذ دیواری مراکشی

کاغذ دیواری آبی رنگ طرح دار و پارچه های کوسن که توسط Nancy Kintisch  طراحی شده اند، همراه با گلدان هایAtelier de Troupe به این اتاق دارای سبک مراکشی جذابیت می دهند.

کاغذ دیواری سیاه و سفید

کاغذ دیواری سیاه و سفید

کاغذ دیواری سیاه و سفید که توسط House of Hackney طراحی شده است و یک شزلون کاسینا از Design Within Reach و صندوقچه Louis Vuitton نیز در دکور اتاق به چشم می خورند.

کاغذ دیواری خاکستری بافت دار

کاغذ دیواری خاکستری بافت دار

پالت خاکستری می تواند پر از جذابیت های بصری باشد، همانطور که در طراحی این اتاق نشیمن توسط Thom Filicia نشان داده شده است. کاغذ دیواری خاکستری بافت دار به عنوان پس زمینه مناسب برای یک آینه مستطیلی و صفحه پوست مصنوعی سیاه رنگ استفاده شده است.

کاغذ دیواری گلدار ظریف

گاهی اوقات، یک کاغذ دیواری ساده گلدار، همه چیزی است که برای تکمیل یک اتاق نشیمن لازم است. طراحی خنثی در این نشیمن پاریسی با حضور رنگ های قرمز و آبی رنگ لایه بندی شده است.

کاغذ دیواری استوایی

کاغذ دیواری استوایی

Emily Henderson رمز به کار بردن یک الگوی جسورانه در طراحی اتاق نشیمن را می داند. این اتاق نشیمن بزرگ دارای یک کاغذ دیواری با طرح برگ سبز نخل سفید و سبز است که در مقابل مبل سبک Chesterfield کنتراست دارد.

کاغذ دیواری بالی

کاغذ دیواری بالی

طراح داخلی Martyn Lawrence Bullard یک خانه زرق و برق دار با الهام از جزیره بالی ساخته است. Lawrence Bullard برای اتاق نشیمن از یک کاغذ دیواری نقاشی شده توسط Kneedler Fauchère استفاده کرده است. این طراحی عجیب و غریب همچنین دارای صندلی های بولارد، میز هندی و آینه ای است که توسط یک درب اندونزیایی قاب شده است. شومینه با ستون های سنگ مرمر هندی قرن هجدهم باعث ایجاد زیبایی بیش تر می شود.

کاغذ دیواری گلدار فریبنده

کاغذ دیواری گلدار فریبنده

یک کاغذ دیواری گلدار که توسط Knowles & Christou طراحی شده است، تفاوت قابل ملاحظه ای در یک اتاق نشیمن در منهتن که توسط Ann Pyne طراحی شده، ایجاد می کند. لوازم دکوری سفید رنگ، از جمله درهای کمد circa-1972، صندلی های سبک چینی، و میز سنگ مرمر از R.E. Steele Antiques، زیبایی طرح این فضا را افزایش می دهند. یک لوستر، به سبک R.E. Steele Antiques ، از دیگر عناصر این دکوراسیون است.

کاغذ دیواری منسوج

کاغذ دیواری منسوج

Jeffrey Bilhuber یک عمارت واقع در پارک Tuxedo نیویورک با یک پالت رنگارنگ قهوه ای، قرمز، سبز و آبی به روز کرد. کاغذ دیواری منسج و دارای بافت که دارای رنگی خنثی می باشد، پرده ها و فرش، همه جزو خصوصیات اصلی و پیشین خانه بوده اند.

کاغذ دیواری آبی گرافیکی

کاغذ دیواری آبی گرافیکی

Ken Downing، مدیر مد Neiman Marcus، برای طراحی یک آپارتمان برای خانه لوکس هادسون Hudson Yards استخدام شد. او یک کاغذ دیواری آبی رنگ را برای ایجاد یک فضای زندگی شخصی انتخاب کرد.

کاغذ دیواری ابریشمی

کاغذ دیواری ابریشمی

کاغذ دیواری ابریشمی طراحی شده توسط Ralph Lauren به حس خاص و منحصر به فرد این اتاق اضافه می کند. خانه فوق که در گرینویچ قرار گرفته و متعلق به Andy Cohen است، همچنین دارای یک مبل راه راه از Paul Smith و یک کاناپه Ralph Lauren می باشد.

کاغذ دیواری فیروزه ای استوایی

کاغذ دیواری فیروزه ای استوایی

اجزای این اتاق نشیمن که از تم گرمسیری الهام گرفته شده و پر از پر جنب و جوش رنگ آبی، از جمله یک کاغذ دیواری دارای بافت طراحی شده توسط Elitis، بسیار دوست داشتنی هستند. این اتاق نشیمن در خانه ساحلی Hamptons، متعلق به نویسنده کتاب The Idea of Him ، با مبل با Calypso Home و صندلی های راحتی ساخته شده از پارچه تولیدی Prismatek چیده شده است. صندلی سبک Orkney Island از Room Service Home تهیه شده است.