کاغذدیواری رنگارنگ با طرح های شاد و پرهیاهو در دکوراسیون خانه

کاغذدیواری رنگارنگ با طرح های شاد و پرهیاهو در دکوراسیون خانه

درست است که  ما الان در فصل پاییز به سر می بریم . اما برای بعضی از افراد رنگ ها مانند نفس نقش حیاتی در زندگی آنهادارد . برای این افراد محدود کردن دکوراسیون منزل صرفا به رگ های پاییزی ،  مانند شکنجه می ماند. این افراد از انفجار رنگ در گوشه گوشه خانه خود لدت می برند. در این مطلب ما قصد داریم تا چند نمونه از دیوارهایی که با کاغذدیواری شاد و رنگارنگ دکور شده است را به شما نشان دهیم.  کاغذ دیواری ها همیشه به سرزنده ومتحول کردن دکوراسیون خانه ما کمک می کنند. کاغذ دیواری تابستانی ایده خوبی برای روحیه بخشیدن به این روزهای خانه ما می تواند باشد. چه از این بهتر که همیشه گرمای تابستان را در خانه به همراه داشته8 باشیم. در ادامه همراه با پویانو باشید:

کاغذ دیواری شاد به رنگ زرد

احتمالا شما جز آن دسته از افرادی هستید که صبح ها بسیار خوش اخلاق و با روحیه از خواب بیدار می شوید. رنگ آفتاب برای شما شادی آور و زندگی بخش است. این ها خصوصیات افرادی است که به رنگ زرد علاقه دارند. شما با زنگ زرد به خانه شما تلالو و گرمای خورشید را به منزل دعوت می کنید. رنگ زرد برای تمام ساکنین خانه رنگی تاثیرگذار است که طبق تحقیقات انجام گرفته به انسان حس رضایتمندی و اعتماد بنفس بالا دست می دهد.

دکوراسیون داخلی اتاق های زرد فضایی پر انرژی و فعال دارند. رنگ زرد به خاطر نوع خاص آن برای اتاق های کم نور عالی هستند. با رنگ زرد در اتاق های کوچک و تاریک به آن وسعت و روشنایی می بخشید. رنگ زرد به خاطر نزدیکی به رنگ طلایی فقط از نوع مات آن برای خیلی از طرفداران این تم رنگی عالی است. چرا که به خوبی با دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک ست می شود.

در این دکوراسیون داخلی می بینید که چطور رنگ های شاد تابستانی مانند سرخابی و زرد کنار هم قرار گرفته اند و یک دکوراسیون جذاب را به وجود آورده است.

رنگ های مناسب کاغذ دیواری برای دکوراسیون تابستانی

همانطور که از خورشید تابان این فصل بر می آید . رنگ شاخص این فصل زرد و نارجی می باشد. طیق رنگی گرم نماد فصل تابستان است. این رنگ ها وارد هر فضایی می شوند شما را شارژ ون پرانرژی می کند. بنابراین هنگام انتخاب کاغذ دیواری تابستانی به دنبال رنگ های این چنینی باشید. بدین ترتیب شما همیشه و همه روزهای سال صاحب یک اتاق خواب گرم و پرانرژی هستید.

کاغذ دیواری آبرنگی با رنگ های بنفش ، زرد ، سبز و آبی یک ترکیب رنگی چذاب دیگر برای داشتن اتاق های جذاب می باشد. دکوراسیون داخلی فضاهایی که با چنین رنگ ها ترکیب شده اند ، همیشه سرزنده و دعوت کننده هستند.

برای خرید کاغذ دیواری با چنین ترکیب رنگی می توانید با کارشناسان فروش ما در فروش کاغذدیواری تماس بگیرید.

طرح های گلدار کاغذدیواری

اگر دوست دارید در خانه هایتان از کاغذ دیواری استفاده کنید اما از انتخاب آن ها میترسید ، در ادامه نیز ایده هایی از طرح های هندسی تا طرح گل های لطیف کاغذدیواری را گردآوری کرده ایم.

در این فضای رنگارنگ دیگر خواهید دید که چطور رنگ های در کنار هم قرار گرفته اندو شبیه جعبه مداد رنگی تابستانی ! دکوراسیون داخلی این فضاها بسیار مناسب اتاق نوجوانان و یا بوتیک ها و مزون ها می باشد. این رنگ ها حسابی جلب توجه می کنند  و باعث افزایش حس خرید مردم می شود.

کاغذدیواری طرح برگ بزرگ در این دکوراسیون به خوبی ست شده است.

کاغذ دیواری برای فصای تعویض لباس در یک مزون خانگی نتیجه خوبی را در اختیار خیاط داده است. نظر شما چیست ؟


یک فضا را با استفاده از یک رنگ درست میتوان بازآفرید. مثل کاغذ دیواری به رنگ بنفش یاسی. برای اینکه حس مدرنیته به آن داده شود از قطعات فلزی و صندلی بزرگ استفاده شده است.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی | پویانو