کاغذدیواری بامبو ، دیوارپوشی نوین در دنیای دکوراسیون

کاغذدیواری بامبو ، دیوارپوشی نوین در دنیای دکوراسیون

کاغذدیواری بامبو ، دیوارپوشی نوین در دنیای دکوراسیون :  استفاده از کاغذ دیواری یکی از روش های پرکاربرد و راحت برای آوردن رنگ و طرح در اتاق ها و منزل شماست . امروزه با استفاده از متریال نوین همچون بامبو و مواد برگرفته از طبیعت میتوان رنگ و تازگی رو به محیط منزل و اداره خود وارد کنید ، با پویانو همراه باشید تا مطلبی کوتاه در ارتباط با دیوارپوشی جدید در صنعت دکوراسیون داخلی آشنا شویم :

کاغذ دیواری های بامبو از مواد طبیعی مانند الیاف و ساقه های گیاهان ، عصا ، بامبو ، ذرت ، ریشه سنبل ، آب ، موز ساخته شده اند و تقریباً دست ساز هستند و جهت مقاومت بیشتر و ایمنی در برابر شعله و آتش تمامی آنها آغشته به مواد ضد حریق می باشند.

منبع مواد اولیه : مواد اولیه این کاغذ دیواری ها حاصل کشت برگزیده بامبو و برداشت آنها در زمانی خاص می باشد، که طی عملیاتی به طور فیزیکی در برابر حرارت خشک و ضد عفونی میشوند.

دارای رنگ کاملا طبیعی بوده و در زمان خشک شدن رنگ آنها تغییر می کند و سپس مرحله کنترل کیفیت توسط شرکای محلی انجام می پذیرد .

نحوه نگهداری از کاغذ دیواری بامبو :بهتر است برای محافظت و نگهداری از این  نوع پوشش های دیواری ابتدا در فواصل منظم 2-3 ساله از لاک های محافظ چوب و قارچ کش محلول در آب بی رنگ استفاده شود. به این صورت از بروز عارضه های قارچی جلوگیری می شود.

ظاهر کاغذ دیواری : این پوشش های دیواری دارای ظاهری ساده و در عین حال کمی مدرن می باشند ، همچنین از این نوع کاغذ های دیواری می شود در دکوراسیون هایی با سبک های بوهیمن و روستیک نیز استفاده کرد، بهتر است در فضاهایی با رنگ های گرم و متریال های چوب و طبیعی استفاده شود .

موارد استفاده : پوشاننده دیوار

ویژگی ها : درست شده از مواد طبیعی ، ضد اشتعال ، دارای رنگ های منحصر به فرد ، دارای گواهی نامه ISO 2015 ،

رنگ ها : در بیش از 20 رنگ متنوع

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو