اجرای کابینت آشپزخانه ساده در طراحی داخلی آشپزخانه

مدل های کابینت آشپزخانه ساده

اجرای کابینت آشپزخانه ساده در طراحی داخلی آشپزخانه

کابینت آشپزخانه ساده : شاید طراحی آشپزخانه در ابتدا کار ساده ای به نظر برسد، اما در واقع جزئیات فراوانی که در آن وجود دارد دکوراسیون آشپزخانه را به کاری سخت تبدیل می کند. لوازم برقی، ظرف و ظروف و مبلمان موجود در آشپزخانه، ایجاد نظم و ترتیب در این مکان را سخت کرده و باعث می شوند تا نتوانید هر طرحی را که در نظر دارید اجرا کنید. برای این که دکوراسیونی متناسب با سبک زندگی خود طراحی کنید باید کار را با لوازم بزرگی مانند کابینت ها، میز غذاخوری و یخچال آغاز کنید.

اگر سبک زندگی ای لوکس و پر زرق و برق داشته باشید اجرای طراحی مورد نظرتان در آشپزخانه به کاری سخت تبدیل خواهد شد، اما اگر سبک زندگی ساده ای داشته باشید این مدت برای شما بسیار راحت تر خواهد بود. طراحی های داخلی ای که بر پایه سبک های ساده و مینیمال طراحی می شوند، هم بسیار سریع اجرا شده و هم سبک هایی هستند که به راحتی می توانید آن ها را تغییر دهید.

اگر می خواهید آشپزخانه ای ساده داشته باشید، ابتدا باید کابینت هایی ساده برای آن انتخاب کنید. کابینت های طرح دار، کابینت هایی که بیش از یک رنگ دارند و کابینت هایی که دارای درب های حکاکی شده هستند ویژگی هایی کاملا متضاد با سادگی دارند و نباید از آن ها برای آشپزخانه ای به سبک ساده استفاده کنید. تنها با استفاده از کابینت ها و صفحه کابینت ساده، بدون نیاز به هیچ کار دیگری می توانید آشپزخانه ای مینیمال با ظاهری شیک و آرامش بخش به دست بیاورید.

مدل های کابینت آشپزخانه ساده

زمانی که می خواهید برای آشپزخانه کابینت انتخاب کنید، باید مدلی را انتخاب کنید که با سبک طراحی داخلی آشپزخانه مناسب بوده و سادگی و ظرافت این مکان را افزایش دهد. کابینت ها باید با اندازه ای که دارند از ظرف و ظروف های موجود به خوبی محافظت کرده و با ظاهر بیرونی خود نیز به آشپزخانه زیبایی ببخشند. برای این که آشپزخانه را به مکانی ظریف و زیبا تبدیل کنید بهتر است که از رنگ های خنثی ای مانند طوسی، سفید و سیاه برای کابینت ها استفاده کنید.

رنگ های خنثی هم به دکوراسیون ساده زیبایی بخشیده و هم آشپزخانه را به مکانی دلباز تر تبدیل می کنند. در طراحی داخلی آشپزخانه، علاوه بر زیبایی ظاهری، آرامش بخشی و دلبازی مکان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

کابینت هایی به رنگ های سفید و طوسی به راحتی این ویژگی ها را در آشپزخانه ایجاد می کنند و کابینت هایی به رنگ سیاه و تنالیته های آن به آشپزخانه شخصیت و وقار می بخشند. اگر می خواهید با کابینت های ساده به آشپزخانه ظاهری مینیمال بخشیده و فضایی ایجاد کنید که مورد پسند همه قرار بگیرد، بهتر است که بیشتر از رنگ های سفید و طوسی برای استفاده کنید.

از آن جایی که طراحی و مدل کابینت ها نیز در ایجاد سادگی در آشپزخانه تاثیر گذار هستند باید مدلی را انتخاب کرده و یا سفارش بدهید که با نقشه هندسی آشپزخانه سازگار باشد. استفاده از کابینتی که در صورت وجود ستون در آشپزخانه آن را استتار کند و به آشپزخانه شخصیت ببخشد، فرصت ایجاد مکانی ساده را در اختیار شما قرار خواهد داد.

زمانی که می خواهید آشپزخانه را طراحی کنید با توجه به امکانات موجود در آن باید فضاهایی بزرگ ایجاد کرده و آشپزخانه ای طراحی کنید که با سبک مینیمال هماهنگ بوده، چشم نواز باشد و کار کردن در آن را ساده تر کند.

از آن جایی که سادگی در هر بخشی از زندگی که وجود داشته باشد به ما آرامش می بخشد، وجود آن در مکان پرکاربردی مانند آشپزخانه نیز باعث می شود تا زمان های حضور خود در آن را با لذت و آرامش سپری کنید. برای این که بدانید چگونه می توان با کابینت آشپزخانه ساده زیبا طراحی کرد با پویانو همراه باشید:

مدل کابینت آشپزخانه ساده

کابینت آشپزخانه ساده

  • از کابینت هایی با طراحی مناسب استفاده کنید

اگر می خواهید به آشپزخانه ای ساده و آرامش بخش دست پیدا کنید ابتدا باید طراحی ای مناسب انجام داده و دکوراسیون آشپزخانه را بر اساس این طراحی انجام دهید. استفاده کردن از کابینت هایی که دارای ویژگی اسستار کردن معایب بوده و مناسب با معماری و هندسه آشپزخانه هستند، کمک می کنند تا به مکانی ساده و کارآمد دست پیدا کنید. با انتخاب کابینتی مناسب برای کنج های آشپزخانه می توانید فضاهای بلا استفاده ای که در کنج ها باقی می مانند را نیز وارد طراحی آشپزخانه کنید.

باید تلاش کنید تا تمام جزئیاتی که زیبایی و ظرافت آشپزخانه را از بین می برند را پنهان کنید. از آن جایی که طراحی کابینت ها اسکلت اصلی آشپزخانه را شکل می دهند باید به درستی طراحی شده و با سادگی خود به انسان آرامش ببخشد. در نظر داشته باشید که با استفاده از کابینت های ساده می توانید آشپزخانه را به زیباترین مکان در خانه تبدیل کنید.

از کابینت هایی با طراحی مناسب استفاده کنید

  • کابینت های سفید نمادی از زیبایی و ظرافت

رنگ سفید در ذات خود دارای آرامش بوده و به روح انسان احساس راحتی می بخشد و به عنوان نماد تمیزی نیز شناخته می شود. با انتخاب رنگ سفید در تمام بخش های زندگی خود از جمله در خانه، محیط کار و حتی ماشین می توانید در هر لحظه احساس آرامش را تجربه کنید. هم چنین به کار بردن رنگ سفید در آشپزخانه احساس دلبازی را نیز به مکان خواهد بخشید. با انتخاب کابینت هایی به رنگ سفید می توانید از تمام خصوصیات و ویژگی های این رنگ در آشپزخانه بهره ببرید.

کابینت های سفید رنگ با ویژگی های ظاهری خود به آشپزخانه ظاهری ظریف، تاثیر گذار و درخشان بخشیده و آشپزخانه ای چشم نواز را ایجاد خواهند کرد. با انتخاب کابینت های سفید با طراحی مناسب دیگر به هیچ وسیله دکوراتیوی برای زیبایی بخشیدن به آشپزخانه نیاز نخواهید داشت.

کابینت های سفید نمادی از زیبایی و ظرافت

  • کابینت آشپزخانه ساده ، شیک و کارآمد

کابینت یک عنصر اصلی در آشپزخانه به شمار می رود که به آن شخصیت بخشیده، ظاهر آن را تحت تاثیر قرار داده و می تواند آرامش را به مکان هدیه کند. به همین دلیل کابینت ها در کنار رنگ و زیبایی ظاهری، باید کارآمد نیز باشند. کابینت های جادار و کارآمدی که در آشپزخانه قرار دارند، علاوه بر این که وسائل بسیاری را در خود جای می دهند، به آشپزخانه نیز ظاهری زیبا بخشیده و کار ها را برای شما ساده تر خواهند کرد.

انتخاب کابینت ها و صفحه کابینت به یک رنگ، طراحی آشپزخانه را بسیار ساده تر خواهد کرد. سادگی ای که در کابینت های سفید و یا طوسی وجود دارد برای ایجاد مکانی زیبا و بی نقص به شما کمک خواهد کرد.

کابینت آشپزخانه ساده ، شیک و کارآمد

  • کابینت های طوسی رنگ

رنگ طوسی که رنگی خنثی به شمار می رود، یکی از رنگ هایی که اگر در آشپزخانه به کار برده شود باعث ایجاد انرژی مثبت در این مکان می شود. از آن جایی که کابینت های طوسی رنگ نیز مانند رنگ سفید به انسان آرامش می بخشند با خیال راحت می توانید از آن ها در آشپزخانه استفاده کنید. به دلیل ظرافتی که رنگ طوسی ایجاد می کند نیازی به لوازم دیگر برای زیبایی بخشیدن به مکان نخواهید داشت.

کابینت های طوسی رنگ

  • طراحی کشو کابینت آشپزخانه ساده

هنگام طراحی کابینت ها، برای این که هم کارآیی آن ها را افزایش داده و هم به طراحی ای ساده دست پیدا کنید باید نیاز های خود و افرادی که از کابینت ها استفاده می کنند را در نظر داشته باشید. در کابینت ها و صفحه کابینت های مدولار به دلیل این که می توان هر نوع طراحی ای را با آن ها اجرا کرد، تعداد درب ها و کشو ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در چنین طراحی هایی با افزایش تعداد کشوها، هم می توانید آشپزخانه ای ساده تر را طراحی کرده و هم به طراحی ای با بالاترین کارآیی دست پیدا کنید. فراموش نکنید برای این که آشپزخانه ای راحت و کارآمد داشته باشید ابتدا باید نیاز های خود را به طور دقیق مشخص کنید.

کابینت های طوسی رنگ

مدل های کابینت آشپزخانه ساده

مدل های کابینت آشپزخانه ساده

 

 

 

 

کابینت آشپزخانه ساده

تحریریه پویانو