چیدمان اطراف تلویزیون منزل

چیدمان اطراف تلویزیون

چیدمان اطراف تلویزیون منزل

چیدمان اطراف تلویزیون ؛ دکوراسیون هدفمند: ترکیب و چیدمان در اطراف فضای تلویزیون

خوشبختانه روزهایی که ما میخواستیم به هرنحوی تلویزیون خود را کاملا پنهان کنیم و به دکوراسیون آن توجه نمیکردیم گذشته است. و آن کمدها و میزتلویزیون های بزرگ که واقعا مناسب فضای نشیمن خانه هایمان نبودند ، کنار گذاشته شدند.

امروزه بسیاری از ما علاقه مندیم که تلویزیون نمایان باشد و این میتواند فوق العاده باشد درصورتی که اجازه ندهیم تلویزیون فقط یک جعبه ی بزرگ سیاه باشد!  در این مطلب ما راهکارهایی خلاقانه برای چیدمان و ترکیب مجموعه ی اطراف تلویزیون به شما معرفی میکنیم.

با پویانو همراه باشید:

به جای مقابله با شومینه به عنوان نقطه ی مرکزی ، تلویزیون را در کنار قرار دهید. توجه کنید که شما باید بتوانید به راحتی زاویه ی تلویزیون را زمانی که میخواهید به تماشای آن بنشینید ، تغییر دهید و متناسب با موقعیتتان تنظیم کنید. قرار دادن یک میز کوتاه و یا معلق هم میتواند به جذابیت بصری آن بیفزاید.

چیدمان اطراف تلویزیون
چیدمان اطراف تلویزیون

 

 

قفسه بندی اطراف تلویزیون ایده ی جدیدی نیست اما استفاده از قفسه های باز (سبک پارسونز) جلوه ی تازه ای به آن میبخشد و اجازه میدهد که بخشی از دیوار پشت نیز نمایان باشد. قفسه ها را با کتابها (بعضی ها افقی بعضی ها عمودی) و اشیاء خاص پر کنید اما به حد کافی هم فضای خالی نگه دارید تا مجموعه بتواند نفس بکشد!

چیدمان اطراف تلویزیون
استفاده از قفسه های باز -چیدمان اطراف تلویزیون

 

 

تعادل با چراغ و گلدان. اگر کنسول تلویزیون شما به حد کافی واید است . یک جفت چراغ یا گلدان بلند تر از تلویزیون در طرفین قرار دهید. میتوانید از یک جفت مجسمه و یا هر ترکیب که دیگری که در دسترس تان هست ، استفاده کنید.

چیدمان اطراف تلویزیون-تعادل با چراغ و گلدان
تعادل با چراغ و گلدان

 

 

استفاده از یک رنگ یا طرح برجسته و خاص برای قسمت پشت قفسه ی اطراف تلویزیون راهی عالی است تا رنگ را به فضای خود بیاورید و چشم را به سمت خارج از صفحه ی نمایش سیاه تلویزیون منحرف کنید.

چیدمان اطراف تلویزیون-استفاده از یک رنگ یا طرح برجسته
استفاده از یک رنگ یا طرح برجسته

 

 

با قفسه ، تلویزیون را قاب بگیرید. اگر تلویزیون شما تک به نظر میاید ، قفسه ای معلق بالای آن نصب کنید. قفسه را با فاصله ی 6 الی 12 اینچی روی دیوار نصب کنید و وسایل دکوری و کتاب روی آن بچینید.

چیدمان اطراف تلویزیون
با قفسه ، تلویزیون را قاب بگیرید-چیدمان اطراف تلویزیون

 

 

با چیدن مبلمان رو به روی هم ، تلویزیون را در نقطه ی تقاطع قرار دهید.

عمود کردن مبلمان به صفحه ی تلویزیون باعث میشود تماشای تلویزیون خیلی راحت نباشد. بنابراین مطمئن شوید که میتوانید صفحه ی تلویزیون را بچرخانید و متناسب با موقیتتان آن را تنظیم کنید. با این حال ، این سبک دکوراسیون برای افرادی که فقط گاه به گاه ممکن است تلویزیون تماشا کنند.

نکته ی دکوراسیون: با نصب اشیاء دکوری روی دیوار مانند این نمونه ، توجه را از صفحه ی نمایش تلویزیون دور کنید.

چیدمان اطراف تلویزیون
چیدمان اطراف تلویزیون

 

 

 

چیدمان اطراف تلویزیون
چیدمان اطراف تلویزیون

نصب تلویزیون بالای یک میز طویل کم ارتفاع:این سبک میز تلویزیون از نمونه های بلند معمولی ، راحت تر به نظر میرسد . به علاوه با نصب تلویزیون بالای آن

میتوانید بهترین ارتفاع دید را هم داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زمانی که بیش از یک نقطه ی مرکزی در فضای نشیمن وجو دارد( در اینجا شومینه و پنجره ها) قرار دادن Picture10تلویزیون در کنج ممکن است نوآورانه ترین راه حل نباشد اما عملکرد مناسب آن را تامین میکند. اگر بقیه ی دکوراسیون مکمل هم باشند(مثل این نمونه) هیچ کس متوجه تلویزیون نخواهد شد ، تا زمانی که روشن شود.

 

 

 

 

 

 

 

منبع:houzz