چگونه می توان مشکل پرده را هنگامی که پنجره خلیج و گوشه دار دارید حل کرد؟

چگونه می توان مشکل پرده را هنگامی که پنجره شکسته و گوشه دار دارید حل کرد؟ : پنجره های خلیج کمی عجیب و غریب هستند و این بدان معنی است که آنها گاهی اوقات مشکلاتی ایجاد می کنند.

چگونه می توان مشکل پرده را هنگامی که پنجره خلیج و گوشه دار دارید حل کرد؟

چگونه می توان مشکل پرده را هنگامی که پنجره شکسته و گوشه دار دارید حل کرد؟ : پنجره های خلیج کمی عجیب و غریب هستند و این بدان معنی است که آنها گاهی اوقات مشکلاتی ایجاد می کنند. یک پنجره خلیج در واقع فقط یک پنجره معمولی است، اما ویژگی غیرمعمول نحوه ارتباط آن با بقیه خانه و دیوارهای آن است.

این نمایانگر فضای پنجره ای است که از دیوارهای اصلی ساختمان به بیرون بیرون می زند و یک خلیج در اتاق را تشکیل می دهد. یکی از سخت‌ترین کارهایی که می‌توان انجام داد، یافتن طرح مناسب پرده برای این پنجره‌ها است.

چگونه می توان مشکل پرده را هنگامی که پنجره شکسته و گوشه دار دارید حل کرد؟ : پنجره های خلیج کمی عجیب و غریب هستند و این بدان معنی است که آنها گاهی اوقات مشکلاتی ایجاد می کنند.پنجره های شکسته و کناری چیست؟

شما می توانید به راحتی پنجره های خلیج را با این واقعیت که به سمت بیرون از دیوار بیرون زده اند تشخیص دهید. آنها در داخل دیوارها فرو رفته اند، مانند یک بالکن کوچک اما بسیار کوچک و در واقع از اتاق جدا نیستند. هدف در نظر گرفته شده برای این ساختار و طراحی عجیب، آوردن نور بیشتر به اتاق و افزایش سطح دیوار است.

پنجره های خلیج ابتدا بخشی از کلیساهای بزرگ سنگی در عصر گوتیک بودند. کلیساها بزرگ بودند و یک سری کلیساهای کوچکتر و فضاهای دیگر از ساختمان بیرون زده بودند. اینها پنجره هایی بودند که برای این فضاها به عنوان راهی برای آوردن نور طبیعی بیشتر به داخل ایجاد شدند.

محبوبیت پنجره های خلیج در طول دوره رنسانس افزایش یافت، زمانی که آنها نیز در سازه های مسکونی رایج شدند. امروزه هنوز در بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود و نقش آنها گسترش یافته است. پنجره های خلیج اکنون به ما اجازه می دهند تا گوشه های خواندنی زیبا و دنج ایجاد کنیم.

پنجره های خلیج و اتاق خواب ها دست به دست هم می دهند. آنها به دلایل متعدد ترکیبی عالی هستند. این اتاق خواب مستر زیبا توسط گروه طراحی Talianko نشان می دهد که چگونه می توان پنجره های کناری را با چند صندلی راحتی و یک میز کناری در یک محیط دنج و شیک قرار داد. پنجره ها دارای سایه هایی هستند و همچنین یک پرده وجود دارد که می تواند آنها را کاملاً بپوشاند.

21 ایده برای سبک کردن پنجره های خلیج

در مورد یک اتاق خواب اصلی، پنجره‌های کناری نیز می‌توانند به گسترش فضای قابل استفاده کف کمک کنند، حتی اگر چیز زیادی به پلان طبقه اضافه نکنند. از فضای کمی که باز می کنند می توان برای ایجاد یک قسمت نشیمن اضافی مانند آنچه در اینجا توسط Marcye Philbrook طراحی شده است استفاده کرد. میله پرده از عرض عبور می کند و در نتیجه پرده می تواند این ناحیه را پنهان کند و همچنین نور خورشید را مسدود کند.

پنجره های اتاق نشیمن سنتی

در اینجا مثال دیگری از این است که چگونه پنجره‌های کناری می‌توانند اتاق را از نظر فیزیکی بزرگ‌تر کنند، نه فقط آن را روشن‌تر و به بیرون بازتر کنند. این اتاق نشیمن بسیار جذاب توسط Hamilburg Interiors دارای دیوارهای کاغذ دیواری و تزئینات اطراف سقف است که به افزایش بیشتر پنجره ها کمک می کند. پرده ها با رنگ دیوارها همخوانی دارند اما خودنمایی می کنند.

لبه پنجره کناری اتاق خواب

در اینجا روشی زیبا و کاربردی دیگر وجود دارد که در آن می توانید پنجره های ورودی را در اتاق خواب قرار دهید. در اینجا می توانید یک جفت قفسه شناور را در بالا و پایین پنجره ها مشاهده کنید که یک قاب داخلی ایجاد می کنند. قسمت پایینی را می توان به عنوان میز، میز یا فقط یک سطح پنجره مانند استفاده کرد. بار دیگر پرده ها همسطح دیوار هستند و می توانند این بخش را پنهان کنند. آنها همچنین سبک و نسیم هستند. برای جزئیات و ایده های بیشتر، Ply Gem را بررسی کنید.

چگونه می توان مشکل پرده را هنگامی که پنجره شکسته و گوشه دار دارید حل کرد؟

پنجره خلیج با صندلی

پنجره‌های خلیجی نیز در این اتاق ناهارخوری زیبا به نظر می‌رسند، جایی که درمان‌های الهام‌گرفته از خانه‌های مزرعه دارند که فقط نیمه پایینی را پوشش می‌دهند. که نیمه بالایی را در معرض دید قرار می دهد تا نور بتواند به داخل بیاید اما در عین حال ظاهری دنج و صمیمی ایجاد می کند. این راه اندازی دعوت کننده توسط کیت جکسون دیزاین ایجاد شده است.

درمان زیبای پنجره خلیج

اتاق کوچکی مانند این می تواند از پنجره های بزرگ بهره زیادی ببرد. ابعاد و چیدمان تنها اجازه می دهد تا یک پنجره تنها در اینجا قرار گیرد، اما برای ایجاد یک طاقچه دنج کافی است. پرده های بلند آن را به شکلی شیک قاب می کنند و رنگ و بافت را به اتاق می بخشند. برای پروژه های بیشتر مانند این، Clare Gaskin Interiors را بررسی کنید.

دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک

همانطور که اتفاق می افتد، بهترین مکان برای رادیاتور مستقیماً زیر پنجره است که کاربردی و راحت است، اما زیبایی یک اتاق را نیز از بین می برد. با این حال، پنجره های کناری می توانند راهی برای استفاده حداکثری از موقعیت باشند. می‌توانید پرده‌های زیبا و رنگارنگ را آویزان کنید تا رادیاتور را بدون از بین بردن فضای اضافی کف، پنهان کنید. می توانید این استراتژی را در اینجا در طرحی که توسط Jo Alcorn ایجاد شده است مشاهده کنید.

منطقه غذاخوری سنتی روستایی

در حالت ایده آل، میله پرده برای پیروی از طرح پنجره خم می شود، اما همانطور که مشخص است، این کار بسیار دشوار است. راه حل بسیار بهتر این است که سه میله پرده مجزا داشته باشید.

والنس پنجره های خلیج

این امکان وجود دارد که بتوانید از یک پرده بزرگ برای هر سه پنجره استفاده کنید تا زمانی که برنامه ای برای باز و بسته کردن آن نداشته باشید و به سادگی از آن به عنوان درمان پنجره استفاده کنید.

پنجره خلیج بزرگ

اگر پنجره ها بزرگ هستند و تقریباً تا سقف بالا می روند، باید از پرده های بلند استفاده کنید، بنابراین برای هر پنجره به یک پرده نیاز دارید. آنها به صورت جداگانه کار می کنند و شما امکان پوشاندن کامل پنجره ها را خواهید داشت.

اتاق نشیمن با هنر دیواری زیبا

اما اگر می‌خواهید فقط دو پرده داشته باشید، باید خلاق باشید و به نوعی مصالحه کنید. شاید پنجره‌های خلیجی بتوانند ساختاری کم‌عمق بالکن‌مانند را تشکیل دهند و پرده‌ها بتوانند آن را پنهان کنند.

مناظر شگفت انگیز از اتاق خواب

پنجره های خلیجی ایده بسیار خوبی برای اتاق خواب هستند. آنها فرصت مناسبی را برای گنجاندن یک گوشه مطالعه یا یک محل نشستن کوچک ارائه می دهند و همچنین منظره ها را به حداکثر می رساند.

نقطه دنج برای کتاب خواندن در کنار پنجره

اگر یک میله را انتخاب کنید که در اطراف گوشه ها قرار می گیرد، دو پرده نمی تواند کافی باشد. بسته به نحوه آویزان کردن میله و اتصال آن به دیوار، به احتمال زیاد به سه یا چهار مورد نیاز خواهید داشت.

ناهار خوری با سقف بلند

فضای اضافی می تواند به یک گوشه صبحانه راحت با پنجره های بزرگ و از کف تا سقف تبدیل شود. میله ها را می توان در پشت یک سقف جعلی پنهان کرد و پرده ها بسیار شیک به نظر می رسند.

تقارن در دیزاین پشت پنجره های خلیجی

اگر تقارن همان چیزی است که در طراحی خود به دنبال آن هستید، چهار پرده گزینه مناسبی برای پنجره های جلویی شما خواهد بود. دو طرف کناره ها را می پوشانند و دو تای دیگر در مرکز به هم می رسند.

کرکره های چوبی برای پنجره ها

شاید شما همچنین بتوانید راهی برای کاهش تعداد پرده ها به دو عدد پیدا کنید، در این صورت طرح همچنان متقارن و همچنین کمی ساده تر خواهد بود. این یک استراتژی است که می تواند هم در مورد دکوراسیون داخلی سنتی و هم در فضای مدرن کار کند.

لنگه برای پنجره خلیجی

بدون شک می تواند کارها را روان و زیبا کند، اما به خاطر داشته باشید که این ویژگی است که به بهترین وجه با دکورهای سنتی مطابقت دارد. یک خانه مدرن یا امروزی با پنجره های کناری به ظاهری ساده تر نیاز دارد.

مکانی دنج برای اتاق بچه ها

اگر پرده های بلند و سنگین سبک شما نیست، انواع دیگری از پنجره درمانی را امتحان کنید. اگر هر پنجره سایه جداگانه خود را داشته باشد چه؟ سپس لازم نیست نگران نحوه چسباندن پرده ها یا تعداد مورد نیاز خود باشید.

پرده های رومن شید در پنجره های شکسته

پرده های رومن شید به شما امکان می دهد ظاهری تمیز، ساده و همه کاره ایجاد کنید. آنها همچنین به شما اجازه می دهند میزان

نور و حریم خصوصی هر یک از پنجره ها را کنترل کنید. آنها در این خانه ساحلی واقعا شیک به نظر می رسند.

دکوراسیون اتاق نوجوانان کودک  

اگر می‌خواهید ظاهری منسجم در سراسر اتاق ایجاد کنید، سایه‌های رومی را برای پنجره‌های کناری و همچنین برای سایر پنجره‌های اتاق انتخاب کنید. شما می توانید آنها را سفارشی بسازید تا کاملاً با دکوراسیونی که انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشند.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو