چگونه سبک دکوراسیون منزل مکزیکی را آماده کنیم؟ نکات سبک  مکزیکی

چگونه سبک دکوراسیون منزل مکزیکی را آماده کنیم؟ نکات سبک  مکزیکی

چگونه سبک دکوراسیون منزل مکزیکی را آماده کنیم؟ نکات سبک  مکزیکی : چگونه سبک دکوراسیون منزل مکزیکی را آماده کنیم؟ سبک زندگی خیره کننده ، درخشان و رنگارنگ آب و هوای گرمسیری اکنون خانه های تابستانی را الهام بخش می کند. الگوهای مکزیک که ردپای فرهنگ های باستانی را در خود جای داده اند ، با رنگ هایی روبرو شده و به فضای زندگی نشاط می بخشند.

الگوهای گل بزرگ

رنگ های کنتراست

رنگ های روشن و سوزان

الگوهای هندسی ، به ویژه زیگزاگ

جزئیات استعماری

استفاده فراوان از لوازم جانبی

سخاوتمندانگی در رنگ دیوار و پارچه

اصول رنگ آمیزی در سبک مکزیک چیست؟

مکزیک که در کنار اقیانوس و در یک منطقه آب و هوایی گرم واقع شده است ، از یک سبک دکوراسیون الهام گرفته است که با این تأثیرات طراوت تابستان را به فضای زندگی می افزاید. سبکی که ساحل را با مناطق گرمسیری ترکیب می کند ، این بار در رنگارنگ ترین شکل خود ظاهر می شود. ببینید که چگونه کشور کلاه های نی رنگی و کاکتوس های غول پیکر در تزئین معجزه می کند!

این یک سبک است که شامل یک زندگی رنگارنگ است ، زیرا این یک فرهنگ بسیار عمیق است که شامل عناصر مختلف از زمان مایا و آزتک است. اگرچه اولین بومیان مکزیک قبایل آزتک و مایا بودند ، اما سبک مهاجرت از اسپانیا نیز دارای تأثیرات مدیترانه ای است. بنابراین ، اگر بگوییم سبک مکزیکی یک سبک دکو با ردپای فرهنگ های مختلف است ، اشتباه نمی کنیم.

جلوه رنگارنگ مکزیکی ، جایی که الگوهای هندسی با گل های رز بزرگ آمیخته شده است ، می تواند به شما این احساس را دهد که گویی فریدا کالو از هیچ جا بیرون می آید. از آنجا که می توان گفت او یک شخصیت نمادین است ، تقریباً با این سبک شناخته شده است. یکی از مهمترین قوانین ایجاد یک سبک استفاده از رنگ های گرم در کنار هم است. علاوه بر این ، شما باید این رنگ ها را هم در کف و هم در دیوارها ادامه دهید. به عبارت دیگر ، یک رنگ فوشیا که روی دیوار قرار می دهید ممکن است بوم ایده آل برای شروع باشد. اگر نمی توانید آنقدر شجاع باشید ، می توانید با انتخاب رنگ های سفید روی دیوارها و کف ها و انتخاب رنگ های روشن در جزئیاتی مانند مبلمان ، منسوجات و لوازم جانبی ، یک فینال عالی را رقم بزنید.

 

تحریریه معماری و  دکوراسیون داخلی پویانو