چگونه اتاق ناهارخوری شیک را دکوراسیون کنیم؟

چگونه اتاق ناهارخوری شیک را دکوراسیون کنیم؟

چگونه اتاق ناهارخوری شیک را دکوراسیون کنیم؟ محبوب ترین قسمت خانه در دکوراسیون منزل ، اتاق نشیمن است. اتاق نشیمن فضایی است که میزبان و مهمانان بیشترین زمان را در آن می گذرانند. به همین دلیل ، تزئین این منطقه در فوق العاده ترین حالت در دکوراسیون منزل بسیار مهم است. اما علاوه بر فضای نشیمن اتاق نشیمن ، فضای غذاخوری نیز بسیار مهم است. راحتی و ظاهر زیبای ناهارخوری باید به اندازه قسمت نشیمن در اولویت قرار گیرد. اتاق غذاخوری ، که فضای اتاق نشیمن را با گروه نشیمن تغییر می دهد ، می تواند با تنوعی تزئین شود که برای همه سلیقه ها جذاب باشد.

در دکوراسیون فضای ناهارخوری اندازه فضا انتخاب شده برای اندازه مبلمان هنگام تزئین اتاق ناهار خوری بسیار مهم است. اگر یک اتاق غذاخوری بزرگتر از آنچه نیاز دارید انتخاب کنید ، فضای نشیمن خود را که بیشتر استفاده می کنید تنگ می کنید. به همین دلیل ، بررسی ابعاد و انتخاب متناسب با آن ، معیار مهمی است.

یکی از جزئیاتی که برای دکوراسیون اتاق ناهارخوری باید در نظر گرفته شود هماهنگی آن با گروه نشسته است. با هماهنگی رنگ های متضاد می توانید با رنگ های تونال هماهنگ شوید یا به ظاهری خارق العاده دست پیدا کنید. می توانید از موادی با بافت یکسان در دکوراسیون خود استفاده کنید ، یا می توانید مبلمان را با هماهنگی بافت های مختلف انتخاب کنید.

مهم است که مبلمان را با توجه به اندازه منطقه ناهار خوری انتخاب کنید!

همانطور که در ابتدای مطلب خود برای دکوراسیون اتاق غذاخوری اشاره کردیم ، اندازه منطقه غذاخوری بسیار مهم است. البته ، علاوه بر وسعت منطقه ، نیازهای شما نیز مهم است. اول از همه ، باید در نظر بگیرید: آیا بیشتر وقت خود را در اتاق نشیمن یا در اتاق ناهارخوری می گذرانید؟

یا وقتی مهمان های شما می آیند شما میزبان گروه های بزرگی هستید یا افراد کمتری میزبانی می کنید؟ هنگام انتخاب در این زمینه ، باید شیوه زندگی و نیازهای خود را با جزئیات تجزیه و تحلیل کنید. اگر تصمیم گرفته اید که یک اتاق ناهار خوری کوچک اما درخشان و جالب تزئین کنید ، ما چند نمونه را در تصاویر زیر برای شما گردآوری کرده ایم.

هماهنگی رنگ های متضاد و بافت های مختلف در دکوراسیون را ثبت کنید!

یکی از انتخاب های ترجیح داده شده برای دکوراسیون منزل یا دکوراسیون اتاق ناهار خوری ، استفاده از محصولات در ست و رنگ های یکسان است.

با این حال ، هیچ قانونی وجود ندارد که شما باید چنین انتخاب هایی را انجام دهید تا دکوراسیون هماهنگ و درخشان به نظر برسد. می توانید از چوب و فلز در کنار هم استفاده کنید ، در صورت تمایل می توانید از چوب و چرم در کنار هم استفاده کنید ، یا می توانید از چوب و مخمل در کنار هم استفاده کنید. ما می توانیم انواع این مصالح مبلمان را بیشمار شمرده و آنها را با یکدیگر ترکیب کنیم.

بزرگترین جزئیات در اینجا این است که آنها با یکدیگر هماهنگی داشته اند. همچنین می توانید با رنگ های متضاد به محیط عمق ببخشید و می توانید از رنگ های طبیعی مصالح به صورت هماهنگ بدون تغییر آنها استفاده کنید. ما  در پویانو نمونه هایی از دکوراسیون را گردآوری کرده ایم که می توانید به این روش در تصاویر ما برای شما انجام دهید.

فضای ذخیره سازی و کمد ظروف در اتاق ناهار خوری بسیار مهم است!

اشاره کردیم که اتاق نشیمن نمایان ترین قسمت خانه است. ما همچنین می توانیم فکر کنیم که این قسمت جمعیت زیادی از خانه را حذف می کند. این را می توان به ویژه برای اتاق ناهار خوری در نظر گرفت. به همین دلیل ، هنگام تزئین اتاق ناهار خوری ، ممکن است به فضایی نیاز داشته باشید که بتوانید حداقل ظروف سفره خود را در آن نگهداری کنید.

اگر فکری مانند “آشپزخانه من بزرگ است یا مواد زیادی ندارم” دارید ؛ داشتن تمام محصولاتی که ممکن است هنگام تهیه میز یا پذیرایی از مهمانان به آنها نیاز داشته باشید ، هم در وقت و هم در انرژی شما صرفه جویی می کند. ما توصیه می کنیم که از این منطقه ذخیره سازی ، کوچک یا بزرگ ، که تنها می توانید نیازهای خود را برآورده کنید ، غافل نشوید. می توانید آن را کمد یا فقط کمد لباس نامید ، ما می توانیم بگوییم که هدف از استفاده برای ما مهمتر از نام آن است. ما نمونه هایی از این محصولات را برای شما در تصاویر جمع آوری کرده ایم. نگاهی به مدل های کمد فوق العاده در سایت نیز مفید است.

در این مطلب ، ما همکاران پویانو در مورد دکوراسیون اتاق ناهار خوری اتاق نشیمن ، که یکی از مناطق پرطرفدار خانه است ، صحبت کردیم. امیدواریم برای شما مفید بوده باشد. می توانید از مطالب دیگر ما که برای دکوراسیون منزل ایجاد کرده ایم در وب سایت پویانو بازدید کرده و در صورت هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو