چند نمونه دکوراسیون خانه شیک که توسط معماران داخلی پویانو انتخاب شده است

دکوراسیون خانه شیک

چند نمونه دکوراسیون خانه شیک که توسط معماران داخلی پویانو انتخاب شده است

چند نمونه دکوراسیون خانه شیک که توسط معماران داخلی پویانو انتخاب شده است : روزی خانه ای دارید که سالها در آرزوی آن بوده اید. شما کار کردید ، تلاش کردید و آن خانه اکنون متعلق به شماست. سپس می توانید به مرحله بعدی یعنی فرایند دکوراسیون خانه بروید. اولین سوالی که به ذهن کسانی می رسد که خانه جدیدی می خرند یا خانه خود را بازسازی می کنند این است که چگونه خانه را تزئین می کنند. در حال حاضر بسیار آسان است که محصولاتی را پیدا کنید که برای هر سلیقه و سبکی در مفهوم دکوراسیون امروزی جذاب هستند. بنابراین ، وقتی انواع و سبک های زیادی در دنیای دکوراسیون وجود دارد و انتخاب بین آنها دشوار است ، چگونه می توانیم مناسب ترین محصولات را برای خانه خود انتخاب کنیم؟ ما این سوال را با طراحان داخلی خود مشورت کردیم و پاسخ های زیادی را که دریافت کردیم جمع آوری کردیم. خانه تزئین شده حاصل تلاش و تلاش شدید است. تا زمانی که به این نتیجه نرسید ، می توانید در بین صدها سبک مختلف دکوراسیون گم شوید. در این مقاله ، ما در مورد پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون منزل مبله شیک صحبت می کنیم تا شما را راهنمایی کند.

دکوراسیون خانه شیک

دکوراسیون خانه شیک

دکوراسیون خانه شیک

با دکوراسیون ساده و شیک منزل خود را زیبا کنید

برای دکوراسیون ساده و شیک خانه ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که از انبوه وسایلی که باعث شلوغی در خانه شما می شوند خلاص شوید. یکی از اساسی ترین عناصر برای دکوراسیون ساده منزل استفاده از مبلمان با رنگ روشن و اندازه کوچک است. در چنین دکوراسیونی ، جایی که رنگ های سفید ، کرم و قهوه ای روشن باید غالب باشند ، باید در لوازم جانبی و همچنین مبلمان به یک چیز توجه شود.

دکوراسیون خانه شیک

دکوراسیون خانه شیک

دکوراسیون خانه شیک

یکی از مراحل ضروری در کاربرد دکوراسیون ساده و شیک منزل ، انتخاب گزینه های راحت صندلی با طراحی ساده تر است. شما باید مبلمان را در رنگ های روشن ، با حداقل الگوها ، با بالش راحت و اندازه کوچک انتخاب کنید. این نوع مبلمان به ویژه برای کسانی که در متر مربع کوچک زندگی می کنند و کسانی که می خواهند در فضا صرفه جویی کنند ، انتخاب مناسبی خواهد بود. هنگام انتخاب صندلی ، باید حداقل تعداد صندلی های ممکن را انتخاب کنید. توصیه می کنیم به گونه ای انتخاب کنید که از شلوغی زیاد در محیط جلوگیری شود. به عنوان مثال ، اگر شما یک منطقه بسیار کوچک دارید ، ممکن است مفید باشد که تعداد 2 صندلی واحد در گروه نشسته را به یک نفر کاهش دهید.

دکوراسیون خانه شیک

دکوراسیون خانه شیک

دکوراسیون خانه شیک

موضوع مهم دیگر در چنین خانه هایی انتخاب لوازم جانبی است. برای به دست آوردن ظاهری ساده نیازی نیست که لوازم جانبی تزئینی را به طور کامل کنار بگذارید. باز هم ، مانند مبلمان ، کافی است که به قوانین پایبند باشید. این قوانین در مورد لوازم جانبی مکمل مانند میز و کنسول های قهوه مکمل نیز صدق می کند. این یک قاعده ضروری است که تعداد لوازم تزئینی را به حداقل برسانید. ایجاد تعادل نور در انتخاب محصولاتی که محیط را روشن می کنند بسیار مهم است. لوسترهای بزرگ و سنگی ، گزینه های چشم نواز برای خانه های ساده مناسب نیستند.

دکوراسیون خانه شیک

دکوراسیون خانه شیک

دکوراسیون خانه شیک

تزئینات شیک مدرن منزل که می توانید در منزل خود به کار ببرید

اگر یک کلمه برای توصیف دکوراسیون مدرن خانه وجود داشته باشد ، البته سادگی است. البته دکوراسیون خسته کننده و مدرن با خطوط ساده و تمیز ، پالت رنگی خنثی و اشکال هندسی چیزی کم از کسل کننده ندارد. در عوض ، دکوراسیون مدرن خانه می تواند در هر خانه ای گرم ، جذاب و کاملاً شیک باشد. بنابراین چگونه می توانید به دکوراسیون مدرن خانه دست پیدا کنید؟ بدیهی است که ایجاد دکوراسیون مدرن خانه به سادگی قدم زدن در فروشگاه و انتخاب وسایل با خطوط تمیز نیست. کمی بیشتر از این امکان پذیر است ، و چند ایده اساسی دیگر وجود دارد که باید در دکوراسیون مدرن ترکیب شوند.

دکوراسیون خانه شیک

دکوراسیون خانه شیک

دکوراسیون خانه شیک

ایده اصلی در این سبک دکوراسیون این است که همه چیز را ساده نگه دارید. کلمه ای را که به بهترین شکل طراحی مدرن را توصیف می کند به خاطر بسپارید و مطمئن باشید که آن را در فضای خود قرار دهید. سادگی به این معنا نیست که اتاق فقط از چهار دیوار و یک صندلی نشیمن تشکیل شده است ، فقط باعث می شود که مکان جذاب نباشد ، اما به نفع شماست که فضا را تا آنجا که ممکن است مرتب نگه دارید. مطالعات نشان داده اند که به هم ریختگی می تواند باعث ایجاد استرس در زندگی شما شود ، بنابراین ساده ماندن دکوراسیون شما به کاهش برخی از استرس هایی که ممکن است احساس کنید کمک می کند.

مفهوم مهم دیگر در دکوراسیون مدرن خانه عملکرد است. اتاقهای شما نه تنها باید با این خطوط تمیز ، حداقل آثار هنری و لوازم جانبی ساده باشند ، بلکه باید کاربردی نیز باشند. این امر از اتاق به اتاق دیگر بسیار متفاوت است ، اما هنگامی که وارد اتاق می شوید ، دسترسی و استفاده از اقلام مختلف داخل باید آسان باشد. به عنوان مثال ، آشپزخانه ای که با دکوراسیون مدرن طراحی شده است باید دارای یک اتاق مطالعه بزرگ باشد و همه چیز باید به راحتی در دسترس باشد.

دکوراسیون خانه شیک

نمونه های دکوراسیون منزل کلاسیک چشم نواز

دکوراسیون کلاسیک منزل سبکی است که هرگز از مد نمی افتد و هرگز بر زمان غلبه نمی کند. اگر می خواهید فضای باشکوه گذشته را به خانه خود بیاورید ، یک دکوراسیون کلاسیک با اشیاء چشمگیر و جزئیات سنتی برای شما مناسب خواهد بود. سقف های تزئینی ، مبلمان تذهیب شده ، شومینه های مرمری ، مبلمان حک شده ، پارچه های تذهیب و طرح دار جزئیات مهم سبک کلاسیک هستند. اثاثه یا لوازم داخلی براق با دکمه ها ، الگوهای شرقی ، پارچه های ساتن و ابریشم ، لوازم جانبی گلدوزی شده این سبک را تکمیل می کند. استفاده از مواد با کیفیت در دکوراسیون کلاسیک مهم است ، بنابراین استفاده از آن یک سبک گران قیمت است. این تصور غلط در بین مردم وجود دارد که دکوراسیون کلاسیک این است که خانه خود را به لوازم جانبی زیادی مجهز کرده و بسیار شیک به نظر برسید. دکوراسیون کلاسیک را می توان با سبک های مختلف ایجاد کرد ، از سبک های آوانگارد گرفته تا دکوراسیون مینیمالیستی ، و همچنین هدایت کل دکوراسیون داخلی خانه.

دکوراسیون خانه شیک

دکوراسیون خانه شیک

امیدواریم این مقاله برای کسانی که در دکوراسیون منزل به کمک نیاز دارند ، چراغی باشد. ما به عنوان تیم معمار در خانه ، به تولید ایده ها و مطالب جدید در زمینه دکوراسیون خانه ، که مشتاق آن هستیم ، ادامه می دهیم. می توانید ما را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی دنبال کنید.

دکوراسیون خانه شیک

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو