پیشنهادات دکوراسیون پاییزی منزل برای گرم شدن قلب در پاییز

پیشنهادات دکوراسیون پاییزی منزل برای گرم شدن قلب در پاییز

پیشنهادات دکوراسیون پاییزی منزل برای گرم شدن قلب در پاییز : همانطور که از صدای خش خش برگ های زیر پای ما و ژاکت هایی که جایگزین کلبه های تابستانی شده اند می بینید ، بالاخره پاییز با ما روبرو شد. آیا نمی خواهید در این دوره زمانی که سرعت کار افزایش می یابد و آمادگی برای فصل و سال جدید آغاز می شود ، از پاییز در خانه استقبال کنید؟ اگر شما یکی از کسانی هستید که دوست دارید پاییز را از خانه تماشا کنید ، دوست داریم پیشنهادات دکوراسیون خانه ما را بررسی کنید.

دکوراسیون منزل با روح پاییزی

هر دوره ویژگی های خاص خود را دارد. سرمای زمستان ، صدای جیر جیر بهار ، انرژی تابستان و آرامش پاییز … ما می توانیم این ویژگی ها را از طبیعت و مردم مشاهده کنیم. بنابراین اجازه دهید از مشاهدات خود برای استفاده از این ویژگی ها در دکوراسیون خانه استفاده کنیم.

پاییز که یک دوره گذار است ، دوره ای است که بر خلاف فعالیت بهار ، همه چیز کند و تشدید می شود. آمادگی برای زمستان ، سرعت کار و آب و هوای ناشی از فصل بر مردم تأثیر می گذارد. در این مرحله ، تبدیل خانه به مکانی آرام می تواند بهترین راه برای استقبال از پاییز باشد. بیایید عناصر دکوراسیون پاییزی را با موضوع آرامش و آسایش بررسی کنیم.

دکوراسیون منزل با روح پاییزی

رنگ های پاییزی در دکوراسیون منزل

این چیزی است که حدس زدن آن دشوار نیست. وقتی در پاییز از پنجره خود به بیرون نگاه می کنید ، بلافاصله می توانید رنگ های غالب زمین را ببینید. رنگ های نارنجی ، قهوه ای ، قرمز و زرد رنگ هایی هستند که به شدت روح این دوره را منعکس می کنند.

با این حال ، از آنجا که استفاده از رنگ های گرم در کنار هم برای چشم ها خسته کننده خواهد بود ، می توانید ارزش نور خانه خود را با قطعات خاکستری ، سیاه یا سفید تغییر دهید. علاوه بر این ، رنگ های سبز پاستلی به عنوان انتخاب رنگ کنتراست با رنگ های زمین ، تعادل متضادی را در خانه شما ایجاد می کند.

رنگ های پاییزی در دکوراسیون منزل

تکه های تزیینات طبیعی ویژه فصل پاییز

اگر دوست دارید از گیاهان در دکوراسیون منزل و تنوع رنگی که در خانه شما ایجاد می کنند استفاده کنید ، ما توصیه ای را برای شما خواهیم داشت. بسیاری از دکورهای طبیعی وجود دارد که می توانید در پاییز با آنها روبرو شوید. نمونه هایی از این موارد برگ های پژمرده ، مخروط ها ، کدوها ، شاخه های خشک شده و شاه بلوط و اسب است.

شما می توانید از دکورهای طبیعی در خانه خود استفاده کنید ، با هر دو رنگ و این واقعیت که در این فصل ظاهر می شوند.

استفاده از پتو و بالش در دکوراسیون پاییزی منزل

بیشتر اوقات ، فصل پاییز ، هنگامی که سرعت کار افزایش می یابد یا شروع می شود و آمادگی برای فصل جدید و انتقال به سال آغاز می شود ، می تواند شما را خسته کند. به همین دلیل ، دیدن تزئیناتی که شما را گرم کرده و هنگام بازگشت به خانه احساس راحتی می کند ، ممکن است شما را خوشحال کند.

قرار دادن بالش و پتو ، به ویژه در هوای سرد پاییز ، اهمیت پیدا می کند. پتوهایی که می توانید به عنوان دکور روی مبلمان خود قرار دهید ، قطعه ای خواهد بود که اغلب از آن استفاده می کنید. به همین ترتیب ، یک تکه مبلمان پر از بالش نرم به شما این امکان را می دهد که در خانه در آرامش استراحت کنید.

روشنایی های محبوب دکوراسیون پاییزی

برای دوره ای که بیش از آنکه پر جنب و جوش باشد راکد است ، نورهایی که بیشتر در دکوراسیون منزل توصیه می شود برای نورهای کم نور و نور خورشید است. به عبارت دیگر ، نور زرد / نور روز که در مرکز اتاق نیست ، از یک گوشه یا در امتداد دیوار می تواند برای شما موثر باشد تا فضای پاییزی را در خانه خود تجربه کنید.

یکی دیگر از توصیه هایی که به عنوان دکوراسیون پاییزی در خانه خود از آن استفاده می کنید شمع است. اگرچه کمتر از یک سیستم برقی روشن می شود ، اما می توانید بسیاری از گوشه های خانه خود را با شمع در رنگ ها ، رایحه ها و اندازه های مختلف روشن کنید تا محیطی شیک و لذت بخش را ایجاد کنید.

پیشنهادات مفصل برای دکوراسیون خانه پاییزی

اگر به جزئیات کوچک در خانه خود اهمیت می دهید ، ممکن است بخواهید این نمونه ها را بررسی کنید. به جای مبلمان برجسته یا تزئینات نساجی ، می توانید جلوه های پاییزی را با قطعات دقیق به خانه خود اضافه کنید.

ما می توانیم نمونه هایی از اینها را به عنوان سفره ، تزئینات در ، محصولات با تم پاییزی که می توانید جلوی در یا پنجره قرار دهید و تزئینات دیوار ارائه دهید.

پیشنهادات مفصل برای دکوراسیون خانه پاییزی

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو