پیشنهادات دکوراسیون جالب برای مغازه های شیرینی پزی

پیشنهادات دکوراسیون جالب برای مغازه های شیرینی پزی

پیشنهادات دکوراسیون جالب برای مغازه های شیرینی پزی : افتتاح یک مغازه شیرینی پزی آرزوی بسیاری از افراد است. آیا برای تحقق رویای خود قدمی برداشته اید و مغازه مناسبی برای خود پیدا کرده اید؟ کار واقعی اکنون شروع می شود! قبل از کیک های متفاوت و زیبا و شیرینی های خوشمزه ای که در شیرینی پزی درست می کنید، باید توجه مشتریان خود را به خود جلب کنید و آنها را وادار به بازدید از شیرینی پزی خود کنید. شما باید در مورد دکوراسیونی که انتخاب می کنید، مبلمان و لوازم جانبی که استفاده می کنید فکر کنید. سبک و انرژی شیرینی پزی تاثیر مستقیمی روی مشتریان خواهد داشت. ما چند پیشنهاد دکوراسیون جالب را لیست کرده ایم که فکر می کنیم الهام بخش شما خواهد بود. اگر آماده هستید، بیایید شروع کنیم!

کیک هایی که شما دکور شیرینی پزی خود را درست خواهید کرد، تعیین خواهند کرد

این حرکت درستی خواهد بود که با تصمیم گیری در مورد مخاطبی که می خواهید به آن خطاب کنید، دکوراسیون را شروع کنید. بنابراین، امکان ایجاد دکوراسیونی وجود دارد که توجه مخاطبان مورد نظر شما را به خود جلب کند. اگر قصد دارید روی کیک های عروسی تمرکز کنید، بهتر است تزیینی شیک و پر زرق و برق با رنگ های روشن تر انجام دهید. اگر قصد تهیه کیک تولد را دارید، می توانید با ایجاد دکوراسیونی رنگارنگ و سرگرم کننده، توجه مخاطبان مورد نظر خود را به خود جلب کنید. پس از تعیین تم خود، باید با تصمیم گیری در مورد رنگ، مبلمان و نور مورد استفاده، یک شیرینی جالب ایجاد کنید.

شیرینی فروشی بوتیکی با دید بصری قوی

از آنجایی که اهمیت شبکه‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است، ایجاد شیرینی‌هایی که در آنجا مورد پسند و عکس قرار می‌گیرند بسیار مهم است. گاهی اوقات مفهومی که از یک فیلم یا سریال الهام گرفته اید توجه افراد را به خود جلب می کند و گاهی اوقات یک شی یا مبلمان جالبی که از آن استفاده خواهید کرد برای شما مشتری به ارمغان می آورد. شیرینی‌پزی‌ها و کافه‌ها با طراحی صنعتی اخیراً بسیار محبوب هستند. با ظاهر متفاوت و قدرتمندش به راحتی می توانید خود را از دیگران متمایز کنید. همچنین از آنجایی که از محصولات دست دوم در دکوراسیون به سبک صنعتی زیاد استفاده می شود، می توانید این دکوراسیون را با قیمت های مقرون به صرفه انجام دهید. کاشی‌های رنگارنگ و طرح‌دار که روی زمین استفاده می‌کنید نیز به شما کمک می‌کند تا شیرینی‌پزی متفاوت و از نظر بصری قوی بسازید.

با رنگ هایی که استفاده خواهید کرد توجه را به شیرینی پزی خود جلب کنید

رنگ هایی که در دکوراسیون خود استفاده خواهید کرد در جلب توجه مشتریان تاثیر مستقیم دارد. با استفاده از چندین رنگ و متریال در کنار هم می توانید ظاهر قوی تری داشته باشید. با استفاده از رنگ هایی با رنگ های پاستلی، محیطی گرم و آرام ایجاد می کنید. بنابراین، می توانید کاری کنید که مشتریان خود احساس کنند که در خانه هستند. اگر رنگ های پر جنب و جوش و جذاب تری را ترجیح می دهید، می توانید فضایی پرانرژی و لذت بخش داشته باشید. تضادی که با استفاده از رنگ های تیره و روشن در کنار هم ایجاد می کنید ظاهری قوی به محیط می بخشد. علاوه بر این، کاغذ دیواری های طرح دار اغلب برای تقویت دکوراسیون استفاده می شود. کاغذ دیواری های طرح دار گلدار که اخیراً بسیار پرطرفدار شده اند نیز در اینجا بسیار کاربرد دارند.

ویترین های جذاب برای دکوراسیون جذاب

تزیین ویترینی که کیک های خوشمزه خود را در آن عرضه می کنید به اندازه طعم کیک ها اهمیت دارد. تا زمانی که توجه مشتری ها را جلب نکند، نمی توان متوجه طعم کیک ها شد! طرح کیک هایی که در ویترین ارائه می دهید و رنگ های مورد استفاده باید جالب باشد. همچنین می توانید با نورپردازی و وسایل تزئینی که استفاده خواهید کرد، طراحی ویترین را تقویت کنید. برای جلب توجه مشتریان بهتر است از رنگ های گرم در طراحی استفاده شود.

یک دکوراسیون راحت و آرام

همه دوست دارند با خوردن چیزی در فضایی راحت و دلپذیر بتوانند ساعت ها با عزیزانشان چت کنند. در واقع، ایجاد چنین احساسی در مشتریان کار سختی نیست. باید از راحتی صندلی ها و میزی هایی که در دکوراسیون استفاده می کنید مطمئن باشید. مبلمانی که انتخاب می کنید باید در عین راحتی شیک باشد. نوری که استفاده می‌کنید نباید به اندازه‌ای روشن باشد که مزاحم مردم شود و نه آنقدر تاریک باشد که احساس ناراحتی کنند. بنابراین، می توانید با راحتی که ارائه می دهید توجه افراد را به خود جلب کنید.

در این مطلب از پیشنهادات دکوراسیون جالبی که می توانید در شیرینی پزی های بوتیک اعمال کنید صحبت کردیم. امیدواریم از پیشنهاداتی که لیست کرده ایم الهام گرفته باشید تا بتوانید نانوایی بوتیک رویایی خود را محقق کنید. برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون منزل، می توانید سایر پست های وبلاگ ما را مرور کنید و هر زمان که خواستید برای هر سوالی که داشتید با تیم ما تماس بگیرید.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو