پنجره اسلایدی پایین­رو

پنجره اسلایدی پایین­رو

پنجره اسلایدی پایین­رو / کمپانی ایر-لوکس

 

پنجره اسلایدی پایین­رو

 

 

کاربرد: ویندوز

موارد استفاده: مسکونی

ویژگی ها: پنجره اسلایدی پایین­رو با حرکت به سمت پایین، ضد نشت، امکان افزایش سطح پنجره تا 25 متر مربع

کمپانی ایر-لوکس به تازگی پنجره های جدید پایین­روی خود را با عملکرد باز شدن نوین و قابل توجهشان عرضه کرده است.

در این مدل پنجره، کل عرض موجود را می توان به صورت باز در آورد، به این شکل که کل سطح پنجره پایین آمده و در شیار کف فرو می رود.

مزیت این پنجره نسبت به انواع کشویی یا اسلایدی معمول این است که نیازی به یک عنصر ثابت ندارد که شیشه پنجره به داخل آن فرو برود.

کاملا جمع شونده: 100% ضد نشت

پنجره‌های جدید ایر-لوکس که عملکردشان به صورت پایین‌­رو صورت می­گیرد، از سیستم منحصربفرد درزگیر هوا نیز بهره­مند می­باشند.

درزگیر­های حلقه­ای، در تطابق کامل با بخشی از شیشه­ پنجره که متحرک است، عمل کرده و شکاف بین شیشه مذکور و قسمت ثابت پنجره را به طور کامل و بدون وجود کوچک­ترین درز می بندند.

این خصوصیت پنجره اسلایدی پایین­رو سبب می­شود نفوذ ناپذیری این المان تا 100 درصد در برابر باران، باد و سر و صدا تضمین شود.

امکان بهره مندی پنجره از مساحتی معادل 25 متر مربع

هرچه یک پنجره اسلایدی با عملکرد پایین­رو بزرگ­تر باشد، در هنگام باز بودنش جلوه تاثیرگذارتری خواهد داشت.

حداکثر مساحت این نمونه پنجره معادل 25 متر مربع است. همچنین از بابت وزن، محدودیت خاصی وجود ندارد. می توان از ضخامت شیشه تا 60 میلی متر استفاده کرد که به موجب آن می­توان از امکان ایجاد یک شیشه دارای ایمنی با مقاومت در برابر گلوله نیز بهره­مند شد.

کاملا متعادل

این مدل پنجره اسلایدی پایین­رو بر روی یک سازه نگهدارنده پایدار قرار می­گیرد که خود به یک وزنه تعادل متصل است.

وجود این وزنه تعادل سبب می­شود پنجره پایین­رو در تعادل کامل سر جای خود قرار بگیرد. همچنین این امکان وجود دارد که بخش اسلایدی پنجره را بدون ایجاد سر و صدا به بالا و پایین هدایت کرد؛ عملی که با استفاده از یک درایو الکتریکی اتفاق می­افتد.

در صورت قطع شدن برق می توان پنجره پایین­رو را به صورت دستی از اتاق فنی به حالت بسته در آورد.

عملکرد ساده، حداکثر ایمنی

کار با پنجره های پایین­رو از طریق یک دکمه فشاری با کنترل لنگری و نظارت بصری بر حرکت شیشه صورت می­گیرد. کنترل تمام اتوماتیک این پنجره نیز در صورت درخواست امکان پذیر است و به موجب آن، ایمنی مورد نیاز پنجره از طریق رادار یا مادون قرمز تضمین می شود.

پنجره های کانتر سونک ایر لوکس در تطابق با دستورالعمل های مربوطه دستگاه تولید شده و در محل مورد نظر نصب می گردند.

بنابراین حفاظت شخصی در هر زمانی امکان پذیر است؛ از جمله در مواردی مثل زمانی که پنجره های پایین­رو در وضعیت حرکت قرار دارند، در شرایط قطعی برق یا در صورت وقوع طوفان شدید.

اتاق فنی

از آنجایی که پنجره اسلایدی پایین­رو به طور کاملا در شیار کف فضای مورد نظر ناپدید می شود، وجود فضای کافی در زیر شیشه برای قرار دادن پنجره مذکور در حالت باز، مورد نیاز خواهد بود؛ یعنی همان اتاق فنی.

این اتاق فنی که واحد کنترل، موتور، میل محرک و وزنه تعادل را نیز در خود جای داده است، باید برای عملیات مربوط به تعمیر و نگهداری پنجره قابل دسترسی باشد.

ابعاد اتاق فنی مذکور توسط تیم ایر-لوکس تعیین شده و به ثبت می رسد. در این سیستم، آب باران با استفاده از یک ناودان مخفی جمع آوری شده و سپس از طریق دهانه زهکشی تعبیه شده، تخلیه آن صورت می گیرد.

نوع پنجره

اسلایدی عمودی

امنیت

 

پنجره اسلایدی پایین­روپنجره اسلایدی پایین­روپنجره اسلایدی پایین­روپنجره اسلایدی پایین­رو