طراحی داخلی پنت هاوس Ananti / معماری Ken Min Architects

طراحی داخلی پنت هاوس Ananti / معماری Ken Min Architects

معمار پروژه می گوید که  پنت هاوس Ananti سئول در مجاورت باشگاه Ananti در سئول در Gapyeong،Gyeonggi-do قرار دارد. این بنا در منطقه ای متراکم قرار دارد که یک جنگل کاج 100 ساله دارد. من روی بهره گیری از ارتفاع شیب متمرکز شدم تا متناسب با درخواستی که از من شده بود عمل کرده و در عین حال، اطمینان حاصل کنم که به محیط طبیعی احترام گذاشته می شود.

برای به حداکثر رساندن مزایای چشم انداز شیب دار، حجم مسکن تراس دادر با عقب نشینی 2.4 متری و هماهنگی با شکل زمین و اطمینان از اینکه هر واحد در هماهنگی با مقیاس مجموعه شکل گرفته است، ایجاد شد.

پنت هاوس Ananti سئول در مجاورت باشگاه Ananti در سئول در Gapyeong،Gyeonggi-do قرار دارد

حجم مسکن تراس دادر با عقب نشینی 2.4 متری

پلان توپوگرافی سایت

عدادی توالی فضایی منحصر به فرد برای کسانی که از پنت هاوسAnanti  سئول بازدید می کنند

علاوه بر ارائه یک شیوه زندگی جدید، ما همچنین تعدادی توالی فضایی منحصر به فرد برای کسانی که از پنت هاوس Ananti سئول بازدید می کنند، برنامه ریزی کردیم. شکاف های حجم اجازه می دهند پنجره ها به سراسر چشم انداز دید داشته باشند و فعالیت هایی که بین این فضاها روی می دهند، تنوع داشته باشند. ما همچنین سرمایه گذاری های مهمی برای معرفی امکانات و سیستم های انرژی سازگار با محیط زیست انجام دادیم، تا سازه های سازگار با محیط زیست و مثبتی ایجاد کنیم که هماهنگ با طبیعت هستند.

امکانات و سیستم های انرژی سازگار با محیط زیست

از طریق همکاری با  Imtech که به عنوان یک شرکت طراحی تاسیسات آلمانی سازگار با محیط زیست در جهان شناخته می شود، ما تجهیزات ماشین آلات را برای به حداکثر رساندن جریان برق با اندازه گیری و تنظیم شرایط عملیاتی استراحتگاه و شرایط فیزیکی زمین طراحی کرده ایم که اعم از بارش، جهت باد، حجم هوا، تغییرات دما / رطوبت فصلی، آفتاب، گرمای زمینی تا مقدار و سرعت آب است.

با باز کردن یک پنجره از هوای تازه لذت ببرد.

با بهره گیری از این تسهیلات، هر کسی که در این اقامتگاه مستقر است، می تواند  با باز کردن یک پنجره از هوای تازه لذت ببرد. ما توانستیم با استفاده از چرخه های چهار فصل که در آن از گرمای باقی مانده از تابستان برای زمستان استفاده می شود و برعکس، هوای سرد در فصل زمستان، در طول تابستان به کار می آید و همچنین استفاده از منابع سازگار با محیط زیست مانند انرژی زمین گرمایی، گرمای خورشیدی، گرمای هوا و نیروی آب (با استفاده از حداقل مقدار آب)، استفاده از سوخت های فسیلی را به حداقل برسانیم.

برش مقطعی

دید پرنده از پروژه

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری

منبع: Archdaily