پرطرفدارترین طرح های کاغذ دیواری در سال جدید: به روز شوید!

پرطرفدارترین کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح های کاغذ دیواری در سال جدید: به روز شوید!

کاغذ دیواری ها شاید در نگاه اول فقط یک پوشش برای دیوارها به نظر برسند، اما اگر کمی بیش تر به نقش آن ها در دکوراسیون منزل دقت کنید، خواهید دید که بیش تر از این ها اهمیت دارند. انتخاب کاغذ دیواری مناسب می تواند باعث به روز جلوه کردن دکوراسیون منزل شما شود یا برعکس، فضا را از مد افتاده و قدیمی جلوه دهد. این به عهده خود شماست که کاغذ دیواری های امروزی تر را از آن ها که تقریبا کنار رفته اند، تشخیص دهید. برای این که بتوانید در چنین امری موفق باشید، تنها یک راه وجود دارد و آن هم ورق زدن ژورنال های چاپی یا بررسی کردن وبلاگ های دکوراسیون داخلی است که معمولا به روز ترین طرح ها را به شما معرفی کرده و ایده های جالبی نیز برای به کارگیری آن ها در دکوراسیون ارائه می دهند. در این مطلب قرار است شما را با تعدادی از همین پرطرفدارترین طرح های کاغذ دیواری آشنا کنیم که در سال جدید جزو محبوب ترین ها به شمار می روند. همراه ما باشید.

کاغذ دیواری گلدار درشتکاغذ دیواری چاپ دستی

یکی از جالب ترین طرح های ممکن برای اضافه کردن ترندهای اخیر به دکوراسیون منزل، استفاده از کاغذ دیواری های دارای الگوهای چاپ دستی است. این کاغذ دیواری ها شاید به خاطر ماهیت الگوهای خود که به صورت غیر ماشینی ایجاد می شوند، قیمت بیش تری نسبت به گزینه های ماشینی داشته باشند، اما زیبایی خاصی در ظاهر آن ها وجود دارد که با انواع ماشینی غیر قابل مقایسه است و به کار بردن آن ها را معقول می کند. کاغذ دیواری های این دسته از طرح های بسیار متنوعی نیز برخوردارند.

کاغذ دیواری چاپ دستی

کاغذ دیواری گلدار درشت از پرطرفدارترین طرح های کاغذ دیواری

طرح های گلدار از گذشته تا امروز به صورت ثابت در میان محبوب ترین گزینه ها قرار داشته اند و هیچ وقت از مد نمی افتند. کاغذ دیواری های گلدار تقریبا همیشه طرفداران خاص خودشان را دارند و آن قدر تنوع طرح و رنگ در میان آن ها دیده می شود که هر سلیقه ای را ارضا می کند. گونه ای از این کاغذ دیواری ها که گل های درشت تر دارند، امسال به عنوان یکی از ترندهای جذاب و دوست داشتنی در میان بهترین طرح ها خودنمایی می کند. این طرح ها برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

کاغذ دیواری گلدار درشت از پرطرفدارترین طرح های کاغذ دیواریکاغذ دیواری آرت دکو

سبک آرت دکو یکی از سبک های خاص و لوکسی است که اخیرا در طراحی بخش های مختلف دکوراسیون به محبوبیت رسیده است. از خصوصیات این سبک و کاغذ دیواری های آن می توان به رنگ های متالیک، فرم های هندسی پیچیده و عمق داشتن خطوط اشاره کرد. با استفاده از کاغذ دیواری های سبک آرت دکو می توان یک ظاهر لاکچری و در عین حال ساده و شیک به فضای مورد نظر داد. الگوهای براق این نوع کاغذ دیواری ها در پس زمینه های عموما خنثی از جلوه بی نظیری برخوردارند.

کاغذ دیواری آرت دکو